}

03 Νοεμβρίου, 2014

Το βασικότερο πρόβλημα της χώρας μας είναι το κλειστό εξουσιαστικό της σύστημα, σε όλα τα επίπεδα, πολιτικό, οικονομικό και πνευματικό. Θα πρέπει δε να επισημανθεί ιδιαίτερα αυτός ο χαρακτήρας του ως κλειστού. Δεν δίνει δηλαδή ίσες ευκαιρίες σε όλους τους Έλληνες, αλλά μόνο στους ανθρώπους του συστήματος. Όπως ήταν επόμενο, το κλειστό σύστημα, που εκ των πραγμάτων είναι και ολιγαρχικό, έσπρωξε την κοινωνία στο περιθώριο.

Στον πολιτικό τομέα, οδήγησε στη δημιουργία μιας κλειστής οικογενειοκρατικής και κληρονομικής πολιτικής ελίτ, όπου η εξουσία μεταβιβάζεται από τον πατέρα στο γιό κ.λ.π. ως περιουσιακό στοιχείο, μη δίνοντας ευκαιρίες σε απλούς και ικανούς πολίτες να ανελιχθούν.

Στον οικονομικό τομέα, μέσω του ελέγχου των στροφίγγων στη χρηματοδότηση της επιχειρηματικότητας και των αξεπέραστων γραφειοκρατικών εμποδίων που έχει θέσει, έχει δημιουργήσει μια μικρή παρασιτική οικονομική ολιγαρχία λίγων οικογενειών, η οποία ελέγχει το σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας της χώρας και κατέχει πάνω από το μισό της Ελλάδας. Δεν αφήνει καμία ευκαιρία σε απλούς και ικανούς νέους επιχειρηματίες, που δεν ανήκουν στο σύστημα, να αναδείξουν το ταλέντο τους και να φέρουν νέες ιδέες και ανάπτυξη στον τόπο.

Στον πνευματικό, καλλιτεχνικό κ.λ.π. τομέα έχει δημιουργήσει μια νομενκλατούρα κομματική και οικογενειοκρατική, η οποία εμποδίζει νέους επιστήμονες και νέους ταλαντούχους Έλληνες να ξεδιπλώσουν την ατομική τους αξία και να τύχουν της ανάλογης κοινωνικής αναγνώρισης και οικονομικών απολαβών.

Επομένως θα πρέπει να αλλάξουν ριζικά όλοι οι συστημικοί θεσμοί (συνταγματικοί, οικονομικοί, πανεπιστημιακοί κ.λ.π.), σε μια ιστορική αλλαγή, ώστε οι νέοι θεσμοί να εξασφαλίζουν:
- Ισότητα ευκαιριών συμμετοχής στην εξουσία για όλους τους Έλληνες.
- Ισότητα ευκαιριών στην επιχειρηματικότητα για όλους τους Έλληνες.
- Ισότητα ευκαιριών στην ανάδειξη της προσωπικής αξίας του καθενός για όλους τους Έλληνες.

Μόνο έτσι θα αναζωογονηθεί η ελληνική κοινωνία και θα πάμε μπροστά. Όσο εξακολουθεί να διαχειρίζεται τη χώρα και να μας εκμεταλλεύεται το ίδιο κλειστό σύστημα που μας χρεοκόπησε, δεν έχουμε μέλλον και αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Το σύστημα όμως, αντί να ξεκινήσει τις αλλαγές από τον εαυτό του και να ανοίξει τις πόρτες του στην κοινωνία, αντίθετα επιβάλει στην κοινωνία εξαθλιωτικές αλλαγές, ενώ το ίδιο εννοεί να παραμένει ανέγκιχτο και μάλιστα να κερδίζει από την εξαθλίωσή μας. Δεν θα αλλάξουμε λοιπόν μονομερώς μόνο εμείς αλλά και το σάπιο και διεφθαρμένο σύστημα.

ΤΩΡΑ: Τελείωσε η συνάντηση Παπούλια – Σαμαρά

Σαμαράς: Δεν θα γίνουν πρόωρες εκλογές

Posted by economikos στο Νοεμβρίου 3, 2014

Βέβαιος οτι η κυβέρνηση θα βρει τους βουλευτές που απαιτούνται για να εκλεγεί πρόεδρος της δημοκρατίας χωρίς να γίνουν πρόωρες εκλογές εμφανίστηκε ο Αντώνης Σαμαράς μετα τη συνάντηση με τον Κάρολο Παπούλια.
Ο Σαμαράς υπογράμμισε ότι δεν θα γίνουν πρόωρες εκλογές.

Όξω λιμοκοντόρε απ’ την παράγκα!














Γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος 
Οι εταίροι. Οι σύμμαχοι. Οι δανειστές. Οι εγχώριοι και οι ξένοι σωτήρες. Η αλληλεγγύη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η ανεξαρτησία, η περηφάνια και η ανάπτυξη για τα οποία μιλάει ο κ.Σαμαράς. Το κοινοτικό κεκτημένο στο οποίο αναφέρεται ο ΣΥΡΙΖΑ. 
    
Αντιγράφω από το χτεσινό πρωτοσέλιδο της «RealNews» και από το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του εκλεκτού συναδέλφου κ.Σωτήρη Καψώχα για τα όσα διαμείφθηκαν μεταξύ των κκ.Σόιμπλε – Χαρδούβελη κατά την πρόσφατη συνάντησή τους στο Βερολίνο:
Χαρδούβελης: «Θέλουμε ανάσες για να διατηρηθεί η πολιτική και κοινωνική σταθερότητα στην Ελλάδα»
Σόιμπλε: «Δεν μας ενδιαφέρουν τα εσωτερικά σας, ούτε καν οι ανάγκες σας για τις εκλογές. Τελειώστε με όσα έχετε δεσμευτεί». 
Χαρδούβελης: «Θέλουμε να τελειώνουμε με το μνημόνιο και να βγούμε στις αγορές». 
Σόιμπλε: «Η χώρα σας δεν είναι έτοιμη να βγει στις αγορές και δεν μπορεί να υπάρξει νέο δάνειο χωρίς νέο πρόγραμμα»
.
Χαρδούβελης: «Υπάρχει μοχλός πίεσης των δανειστών και αυτός δεν είναι άλλος από τα 6 δις. ευρώ που μένει να λάβει η Ελλάδα από τα κέρδη των ομολόγων, τα οποία διακρατούν οι κεντρικές τράπεζες των κρατών  - μελών». 
Σόιμπλε: «Τα ποσά αυτά είναι ήδη διακρατημένα και θα τα λάβετε όταν έρθει η ώρα τους».  
   
Μετά από την τόση… περηφάνια, μετά από την τόση… ανεξαρτησία και μετά από την τόσο αποκαλυπτική συνεργασία μεταξύ των πολιτικών εκπροσώπων της γερμανικής (άμα τε και διεθνούς) πλουτοκρατίας με την εγχώρια τοιαύτη, δεν πρέπει να υπάρχει αμφιβολία για το πώς (μετά – φυσικά – την… «έξοδο από το μνημόνιο») σχεδιάζουν να βαφτίσουν το νέο μνημόνιο που θα μας φορέσουν κολάρο.
   
Το όνομα του νέου μνημονίου (που δεν θα το λένε μνημόνιο) το είχε «ζωγραφίσει» πριν μερικές μέρες ο Στάθης:

Κατόπιν αυτών επανερχόμαστε στο σημείο απ’ όπου ξεκίνησαν όλα. Το Φλεβάρη του 2010, όταν τα μαύρα κοράκια με τα νύχια τα γαμψά είχαν ξεκινήσει τις ψυχολογικές επιχειρήσεις κατά του ελληνικού λαού κατευθυνόμενα προς το Καστελόριζο, την ώρα που στα παρασκήνια ετοιμαζόταν ο «γύψος» των μνημονίων, ο Άµιτ Σαρκάρ, επικεφαλής µεγάλου αµερικανικού επενδυτικού οµίλου, έκανε µια δήλωση αποκαλυπτική του τρόπου µε τον οποίο οι περίφηµες αγορές σε συνεργασία με τις ελληνικές κυβερνήσεις αντιµετωπίζουν τον ελληνικό λαό,:
   
«Η δουλειά µας», είχε πει ο κύριος«είναι να βγάζουµε λεφτά, όχι να σκεφτόµαστε τι θα συµβεί στους Έλληνες πολίτες. Δεν υπάρχει εξάλλου νόµος που να απαγορεύει να εκµεταλλευτείς τον µαλάκ@» (περιοδικό «Marianne», 20/2/2010). 
   
Για κάτι τέτοιους τύπους σαν τους «Σαρκάρ» (αλλά και τους πολιτικούς «σωτήρες» που τους υπηρετούν, θα προσθέταμε) ο Οσκαρ Ουάιλντ έλεγε πως «μ' ένα βραδινό κουστούμι και μίαν άσπρη γραβάτα μπορεί ο καθένας να κερδίσει τη φήμη του πολιτισμένου, ακόμα κι αν είναι χρηματιστής»…
   
Σχεδόν 5 χρόνια αργότερα, μετά από 1,5 εκατομμύριο ανέργους, χιλιάδες αυτοκτονίες, εκατομμύρια φτωποιημένους, λεηλατημένους και χαρατσωμένους, είναι ευθύνη του ελληνικού λαού να αποδείξει για μια ακόμα φορά στην Ιστορία του ότι δεν είναι και τόσο «ευήθης» όσο ορισμένοι νομίζουν. Ότι είναι πια και έτοιμος και ώριμος να αναδεχτεί το χρέος του. Το πραγματικό και υπέρτατο χρέος του: Να απαντήσει στους «Σαρκάρ» των ντόπιων και ξένων «αγορών» και στις πολιτικές τους μαριονέτες, με τον μόνο τρόπο που ταιριάζει στο έγκλημα που συντελείται εις βάρος του: «Οξω λιμοκοντόρε απ’ την παράγκα»!
  
Πηγή enikos

ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ:Έκτακτη σύγκληση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής

http://hellaspress-angel.blogspot.gr/

Σε έκτακτη σύγκληση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής (διακομματική σύνθεση) προχώρησε η κυβέρνηση σε μία εξέλιξη που δείχνει ότι η κυβέρνηση... 
στην παρούσα φάση βρίσκεται προ καταστάσεων τις οποίες δεν σκοπεύει να αντιμετωπίσει μόνη της ή εν πάση περιπτώσει θέλει να γνωρίζει και η αντιπολίτευση πώς έχουν τα πράγματα στο μέτωπο με την Τουρκία.

Το Συμβούλιο θα το ενημερώσει ο ίδιος ο Ε.Βενιζέλος.

Την ώρα που στην ανατολική Μεσόγειο και στην κυπριακή ΑΟΖ  πλέει από σήμερα το αναβαθμισμένο κλάσης «Γλαύκος» 209/1100 υποβρύχιο «Πρωτεύς» (S-113) του ΠΝ, αλλά και δύο 24ωρα μετά τις ευθείες απειλές του Τούρκου προέδρου της Δημοκρατίας  Ρ.Τ.Ερντογάν κατά της Ελλάδας και της Κύπρου, των οποίων δέκτης έγινε ο Δ.Αβραμόπουλος στην μεταξύ τους συνάντηση, οι εξελίξεις κάθε άλλο παρά είναι θετικές.

Η Τουρκία γνωρίζει ότι η Ελλάδα δεν βρίσκεται από στρατιωτικής άποψης σε καλή κατάσταση ως απόρροια του αυτοεμπάργκο στους εξοπλισμούς που διαρκεί κοντά δέκα χρόνια (από το 2005 έχει να υπογραφεί προμήθεια κύριου οπλικού συστήματος).


http://hellaspress-angel.blogspot.gr/


To κενό που παρουσιάζει σε κρίσιμα οπλικά συστήματα είτε αμέσου αντιπαράθεσης (π.χ. Αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας, αντιαεροπορικά συστήματα κλπ) ή είτε εμμέσου αντιπαράθεσης (π.χ. Τεθωρακισμένα Οχήματα Μάχης, πυρομαχικά αρμάτων μάχης κλπ) σε εκπαίδευση και κυρίως σε διαθεσιμότητες των υπαρχόντων συστημάτων είναι κάτι παραπάνω από ευδιάκριτο και πιέζει ασφυκτικά για την επιβολή της "Pax Turka" στην περιοχή: 

"Δεν θα κάνουμε πόλεμο αν πειθαρχήσετε στα κελεύσματά μας".

Από τουρκικής πλευράς  δίπλα στο «Barbaros» κινείται συνεχώς η φρεγάτα Goksu, ενώ στην ευρύτερη περιοχή περιπολούν η φρεγάτα Gelibolu (αντικατέστησε την κορβέτα Badirma), η φρεγάτα Yavuz (o πρωταγωνιστής της κρίσης των Ιμίων) και τουλάχιστον δύο υποβρύχια.

Από ελληνικής πλευράς  εκτός από το υποβρύχιο βρίσκεται στην περιοχή, στο πλαίσιο της Unifil και μέχρι τις 19 Νοεμβρίου, η πυραυλάκατος «Καβαλούδης» στην περιοχή μεταξύ Κύπρου και Λιβάνου
πηγη


Read more: http://hellaspress-angel.blogspot.com/2014/11/blog-post_86.html#ixzz3I1EJfsId

Τέσσερις τρόποι που θα σας απαλλάξουν από τον πονοκέφαλο των τελών κυκλοφορίας - Παγίδα φέρνει διπλή χρέωση των τελών κυκλοφορίας



Όπως πέρυσι, δεν θα σταλούν ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας 2015, ενώ έχει καταργηθεί και το αυτοκόλλητο σήμα.
Ο φορολογούμενος θα πρέπει να βάλει τα στοιχεία του στην ειδική εφαρμογή της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, να τυπώσει τη φόρμα με τα τέλη κυκλοφορίας 2015 που του αντιστοιχούν και με αυτό το έγγραφο να πληρώσει το ποσό στην τράπεζα. Φέτος δεν υπάρχουν αλλαγές στις επιβαρύνσεις ανάλογα με τα κυβικά εκατοστά μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων.

Πρώτο βήμα για την εκτύπωση είναι η είσοδος το gsis.gr

Από το βράδυ της Παρασκευής, 1 Νοεμβρίου, ανέβηκαν στο TAXIS τα τέλη κυκλοφορίας για το 2015.

Σε ισχύ είναι από το πρωί του Σαββάτου η λειτουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής για την εκτύπωση των ειδοποιητηρίων των τελών κυκλοφορίας για το έτος 2015 τα οποία οι κάτοχοι των οχημάτων θα πρέπει να πληρώσουν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2014.
Ειδικότερα, για να πάρουν οι ιδιοκτήτες των οχημάτων το ειδοποιητήριο των τελών κυκλοφορίας και μετά να το πληρώσουν στην τράπεζα θα πρέπει να μπουν στη ιστοσελίδα του υπουργείου Οικονομικών www.gsis.gr.
Έτσι, με το που ανοίγει η ιστοσελίδα ανατρέχετε στις «Υπηρεσίες Προς Πολίτες» και επιλέγετε «περισσότερα». Αμέσως ανοίγει νέα σελίδα με όλες τις υπηρεσίες. Εκεί επιλέγετε...
«Έντυπα Τελών Κυκλοφορίας». Ανοίγει νέα κατηγορία «Εφαρμογή εκτύπωσης Τελών Κυκλοφορίας Αυτοκινήτων» (δεν πειράζει που αναφέρει αυτοκινήτων, συμπεριλαμβάνονται και τα έντυπα και για μοτοσικλέτες άνω των 50 κυβικών εκατοστών).
 Το αμέσως επόμενο βήμα είναι να πατήσετε το κουμπί είσοδος. Στη συνέχεια εισάγετε το ΑΦΜ σας και τον αριθμό κυκλοφορίας του Οχήματος. Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί εκτύπωση και θα έχετε το ειδοποιητήριο για τα τέλη κυκλοφορίας 2014 για το όχημα σας, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να πληρώσετε στην τράπεζα είτε μέσω internet banking.
 Αξίζει να σημειωθεί, ότι από τα τέλη κυκλοφορίας το οικονομικό επιτελείο προσδοκά να βάλει στα κρατικά ταμεία έσοδα ύψους 1 δισ. ευρώ περίπου.
Για τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέχρι και την 31η Οκτωβρίου 2010 το κριτήριο είναι τα κυβικά εκατοστά και το κόστος είναι από 22€ έως τα 1.320€ ενώ για αυτά που ταξινομήθηκαν μία μέρα μετά, δηλαδή από 1η Νοεμβρίου 2010 τα τέλη υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Με βάση τα κυβικά εκατοστά χρεώνονται και οι μοτοσυκλέτες ανεξάρτητα από το χρόνο έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας.
Τα τέλη κυκλοφορίας για τα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα πριν την 1/11/2010 υπολογίζονται με βάση το κυβισμό του κινητήρα σε κάθε ΙΧ και έχουν ως εξής:

Οχήματα/μοτοσικλέτες με ταξινόμηση έως 31/10/2010
Χωρητικότητα κινητήρα (κ.εκ)
Ετήσια τέλη (σε ευρώ)
Από 51 μέχρι 300 κ.εκ.
22 €
Από 301 μέχρι 785 κ.εκ.
55 €
Από 786 μέχρι 1.071 κ.εκ.
120 €
Από 1.072 μέχρι 1.357 κ.εκ.
135 €
Από 1.358 μέχρι 1.548 κ.εκ.
240 €
Από 1.549 μέχρι 1.738 κ.εκ.
265 €
Από 1.739 μέχρι 1.928 κ.εκ.
300 €
Από 1.929 μέχρι 2.357 κ.εκ.
660 €
Από 2.358 μέχρι 3.000 κ.εκ.
880 €
Από 3.001 μέχρι 4.000 κ.εκ.
1.100 €
Από 4.001 και άνω κ.εκ.
1.320 €
Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γρ. CO2/χλμ.) έχουν ως εξής:
Οχήματα/μοτοσικλέτες με ταξινόμηση από 1/11/2010
Εκμπομπές ρύπων (γρ. CO2 / χλμ.)
Ετήσια τέλη σε ευρώ / γρ. CO2
0 – 100 (γρ./χλμ.)
0 €
101 – 120 (γρ./χλμ.)
0,90 €
121 – 140 (γρ./χλμ.)
1,10 €
141 – 160 (γρ./χλμ.)
1,70 €
161 – 180 (γρ./χλμ.)
2,25 €
181 – 200 (γρ./χλμ.)
2,55 €
201 – 250 (γρ./χλμ.)
2,80 €
Άνω των 251 (γρ./χλμ.)
3,40 €

ΕΝΟΤΗΤΕΣ Τα ποσά που καλούνται να πληρώσουν περισσότεροι από 6.000.000 οδηγοί, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, παραμένουν τα ίδια με πέρυσι, ωστόσο στα ειδοποιητήρια κρύβεται μια «παγίδα»!

Οι συνιδιοκτήτες ΙΧ και μοτοσικλετών θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν μπουν στην εφαρμογή του Taxis για να δουν τα τέλη κυκλοφορίας που θα πρέπει να πληρώσουν, καθώς μπορεί να χρεωθούν δύο φορές.

Συγκεκριμένα εάν ο καθένας από τους συνιδιοκτήτες του οχήματος μπει στην εφαρμογή του taxis για τα τέλη κάνοντας χρήση του ΑΦΜ τότε εμφανίζεται ολόκληρη η χρέωση και όχι το μισό ποσό, μόνο εάν μπει κανείς με τον αριθμό της άδειας κυκλοφορίας εμφανίζεται και δεύτερος ιδιοκτήτης.

Το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση που ένα όχημα έχει δηλωθεί εξ ημισείας από ένα ζευγάρι.

Δείτε πως μπορείτε να απαλλαγείτε από τα τέλη κυκλοφορίας

Τέσσερις τρόποι που θα σας απαλλάξουν από τον πονοκέφαλο των τελών κυκλοφορίας

Ήδη η ηλεκτρονική εφαρμογή μέσω της οποίας μπορείτε να ενημερωθείτε για το αν και πόσα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσετε για να κυκλοφορείτε με το όχημά σας στους ελληνικούς δρόμους και το 2015 είναι διαθέσιμη.

Εισάγοντας τον ΑΦΜ σας και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος σας έχετε τη δυνατότητα να μάθετε το ποσό που θα κληθείτε να πληρώσετε ενώ παράλληλα μπορείτε να εκτυπώσετε τη βεβαίωση που είναι απαραίτητη για την πληρωμή του.

Ωστόσο αν δεν θέλετε να πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας υπάρχει πρόβλεψη και για εσάς! 
Οι νόμοι και οι κανόνες με τους οποίους μπορεί κάποιος να γλιτώσει τα τέλη κυκλοφορίας είναι πολλοί, συγκεκριμένοι και συγκεντρωμένοι στο αφιέρωμα που ακολουθεί.

Οι τρόποι να απαλλαγείτε από τα τέλη:

  1. -Ο πρώτος τρόπος είναι να επιλέξετε ένα καινούργιο όχημα το οποίο θα απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας με βάση την καινούργια νομοθεσία. Ακριβό ως λύση θα σκεφτείτε. Όχι απαραίτητα. Μην ξεχνάτε ότι είναι μια λύση που σας εξασφαλίζει για περισσότερα χρόνια. Αυτή προβλέπει (προς το παρόν) ότι δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας όλα τα οχήματα τα οποία εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα σε ποσότητα μικρότερη από 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. ΠΡΟΣΟΧΗ: απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα να έχει ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά μετά την 01/11/2010.
  2. -Ο δεύτερος τρόπος είναι να επιλέξετε ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Αυτά έχουν ειδικό καθεστώς όσον αφορά στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας.
  3. -Ο τρίτος τρόπος είναι να ανήκετε σε μια από τις ειδικές κατηγορίες που εξασφαλίζουν απαλλαγή.
  4. -Ο τέταρτος τρόπος που τα τελευταία χρόνια είναι και ο πιο δημοφιλής: να καταθέσετε τις πινακίδες.
Τελευταία Ενημέρωση:
Προσθετές οδηγίες για τα έντυπα τελών κυκλοφορίας 2015 στις περιπτώσεις συνιδιοκτησίας οχημάτων έδωσε η Γενική Γραμματεία Δημόσιων Εσόδων.

Σύμφωνα με την ΓΓΔΕ, στις περιπτώσεις συνιδιοκτησίας Ι.Χ οχημάτων και μοτοσυκλετών δημιουργούνται ειδοποιητήρια πληρωμής τελών κυκλοφορίας, για τον ΑΦΜ κάθε συνιδιοκτήτη, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ανάκτηση μέσω διαδικτύου και η πληρωμή τους από αυτόν που το επιθυμεί.
Δηλαδή τα τέλη κυκλοφορίας καταβάλλονται μόνο από τον έναν συνιδιοκτήτη και αυτό διότι, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις που ισχύουν, τα τέλη κυκλοφορίας είναι αδιαίρετα.
Η ΓΓΔΕ επισημαίνει ότι, τα τελευταία τρία χρόνια δημιουργούνται ηλεκτρονικά ειδοποιητήρια για κάθε συνιδιοκτήτη ξεχωριστά (κάτι που ήταν ζητούμενο εδώ και πολλά χρόνια όταν η αποστολή τους γίνονταν ταχυδρομικά).
Σημειώνεται πως ήδη από το Σάββατο 1η Νοεμβρίου οι πολίτες μπορούν να εκτυπώσουν τα έντυπα τελών κυκλοφορίας για το 2015 μέσω του TAXIS.
Συγκεκριμένα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εκτυπώσουν: 

  • Eίτε ως πιστοποιημένοι χρήστες, με τους προσωπικούς τους κωδικούς (www.gsis.gr -> υπηρεσίες προς πολίτες -> τέλη κυκλοφορίας).
  • Eίτε ως μη πιστοποιημένοι χρήστες του TAXIS, καταχωρώντας τον ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος τους (www.gsis.gr -> υπηρεσίες προς πολίτες -> περισσότερα -> ΝΕΟ: Εκτύπωση Εντύπων Τελών Κυκλοφορίας και Κατάσταση Οχημάτων -> Χωρίς Κωδικούς Taxis).
Όσοι πολίτες δεν έχουν άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο, μπορούν με τον ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος τους, να μεταβούν στις τράπεζες και να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας λαμβάνοντας τη σχετική απόδειξη.
Τα νέα τέλη κυκλοφορίας αφορούν σε 6,3 εκατ. οχήματα (επιβατικά, δίκυκλα, φορτηγά αυτοκίνητα, λεωφορεία δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης) και η εμπρόθεσμη καταβολή τελών κυκλοφορίας εκπνέει στις 31 Δεκεμβρίου 2014.
Το ύψος των τελών του 2015 διαμορφώνεται ως εξής:
Οχήματα με ταξινόμηση έως 31/10/2010 

  • Για 51 μέχρι 300 κ.εκ. θα πληρώσουν 22 ευρώ.
  • Για 301 μέχρι 785 κ.εκ. θα πληρώσουν 55 ευρώ.
  • Για 786 μέχρι 1.071 κ.εκ. θα πληρώσουν 120 ευρώ.
  • Για 1.072 μέχρι 1.357 κ.εκ. θα πληρώσουν 135 ευρώ.
  • Για 1.358 μέχρι 1.548 κ.εκ. θα πληρώσουν 240 ευρώ.
  • Για 1.549 μέχρι 1.738 κ.εκ. θα πληρώσουν 265 ευρώ.
  • Για 1.739 μέχρι 1.928 κ.εκ. θα πληρώσουν 300 ευρώ.
  • Για 1.929 μέχρι 2.357 κ.εκ. θα πληρώσουν 660 ευρώ.
  • Για 2.358 μέχρι 3.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 880 ευρώ.
  • Για 3.001 μέχρι 4.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 1.100 ευρώ.
  • Για 4.001 και άνω κ.εκ. θα πληρώσουν 1.320 ευρώ.
 Οχήματα με ταξινόμηση από 1/11/2010 
  • Από 0 – 100 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 0 ευρώ.
  • Από 101 – 120 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 0,90 ευρώ.
  • Από 121 – 140 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 1,10 ευρώ.
  • Από 141 – 160 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 1,70 ευρώ.
  • Από 161 – 180 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,25 ευρώ.
  • Από 181 – 200 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,55 ευρώ.
  • Από 201 – 250 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,80 ευρώ.
  • Άνω των 251 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 3,40 ευρώ.
==========================

Θέλουν να εκλεγούν στη Θράκη αποκλειστικά Μουσουλμάνοι βουλευτές.

Του Ανδρέα Αθανασίου
“Ενώ στις κυπριακές θάλασσες συνεχίζεται η εισβολή του «Μπαρμπαρός» και στο Αιγαίο εντείνονται οι διεκδικητικές εφορμήσεις τουρκικών αεροσκαφών, στη Θράκη εγκάθετοι της Αγκυρας μεθοδεύουν την ανάπτυξη αυτονομιστικού κινήματος.

Με πρωταγωνιστές το τουρκικό προξενείο στην Κομοτηνή και τους αυτοαποκαλούμενους «τουρκικούς συλλόγους», αναπτύσσονται συντονισμένες κινήσεις που δεν μπορεί ούτε να αγνοούνται ούτε να υποτιμούνται. Συντελείται, ήδη,
με την αρωγή τουρκικών τραπεζών μεταβίβαση μεγάλων εκτάσεων γης από το χριστιανικό στο μουσουλμανικό πληθυσμό. Προετοιμάζεται, για το πρώτο εξάμηνο του χρόνου, σύναξη στην Κομοτηνή των αυτονομιστικών κινημάτων της Ευρώπης. Και μεθοδεύεται, εν όψει των επόμενων εθνικών εκλογών, μαζική μεταφορά από τη γείτονα μουσουλμάνων με ελληνική ιθαγένεια, προκειμένου να στείλει η Θράκη αποκλειστικά και μόνο μουσουλμάνους βουλευτές στη Βουλή των Ελλήνων.

Ολα αυτά σηματοδοτούν μια συντονισμένη απόπειρα που στόχο έχει το πέρασμα της τουρκικής πολιτικής από την έγερση μειονοτικού ζητήματος στην υποκίνηση αυτονομιστικού κινήματος. Αποτελούν κρίσιμο σταθμό ενός μακροχρόνιου σχεδιασμού και στηρίζονται σε δραματικές παραβιάσεις της Συνθήκης της Λοζάνης σχετικά με τις εκατέρωθεν μειονότητες, που υποτίμησε και ανέχτηκε για πολλές δεκαετίες η ελληνική πολιτεία. Ιδίως, μάλιστα, στην παραβίαση της Αρχής της Αμοιβαιότητας και την ανατροπή της πληθυσμιακής ισορροπίας που επέβαλε η Συνθήκη ανάμεσα στους μουσουλμάνους της Θράκης από τη μια και τους Ελληνες της Κωνσταντινούπολης, της Ιμβρου και της Τενέδου από την άλλη. Αλλά και στην παραβίαση των δικαιωμάτων των Πομάκων και των Αθίγγανων από τους τουρκογενείς και το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής.

Ενώ ποτέ δεν εφαρμόστηκε το ειδικό μειονοτικό καθεστώς που προβλεπόταν στο άρθρο 14 της Συνθήκης για την Ιμβρο και την Τένεδο, ενώ κατασχέθηκαν βακούφια και ελληνικές περιουσίες στην Κωνσταντινούπολη, ενώ περιορίστηκε η δραστηριότητα του Οικουμενικού Πατριαρχείου, ενώ έκλεισαν σχολεία, καταστράφηκαν εκκλησίες και βεβηλώθηκαν μνημεία και νεκροταφεία, ενώ εκδιώχθηκαν από τη γείτονα πάνω από 100.000 Ελληνες και δεν απέμεναν παρά μόνο δυο-τρεις χιλιάδες γέροντες, εδώ συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Ο πληθυσμός των μουσουλμανικών μειονοτήτων στη Θράκη αυξήθηκε στις 120.000, ακμάζει και εκπροσωπείται στη Βουλή των Ελλήνων. Και έτσι η προβλεπόμενη από τη Συνθήκη ισορροπία ανατράπηκε δραματικά εις βάρος του Ελληνισμού.

Η δεύτερη παραβίαση αφορά στην απόπειρα «τουρκοποίησης» των μουσουλμανικών μειονοτήτων της Δυτικής Θράκης. Πρώτ’ απ’ όλα, η Συνθήκη της Λοζάνης μιλά αφ’ ενός για Ελληνες στην Κωνσταντινούπολη, την Ιμβρο και την Τένεδο και αφ’ ετέρου για μουσουλμάνους στην Ελλάδα. Στον ελληνικό μάλιστα αντίτυπό της, χρησιμοποιεί πληθυντικό -μιλά για «μουσουλμανικές» μειονότητες-, επισημαίνοντας έτσι την ύπαρξη στη Θράκη διαφορετικών και περισσότερων της μιας μουσουλμανικών μειονοτήτων. Παρ’ όλα αυτά, η τουρκική πολιτική επιχειρεί, εδώ και χρόνια, να ενοποιήσει και να «τουρκοποιήσει» όλες τις θρησκευτικές μειονότητες, Και αυτό συνιστά ευθεία παραβίαση όχι μόνο της Συνθήκης, αλλά και των ευρωπαϊκών κανόνων για την προστασία των ιδιαίτερων πολιτισμικών, γλωσσικών και εθνοτικών μειονοτήτων.

Εάν λοιπόν, υπάρχει ανάμεσα στις δύο χώρες ένα ζήτημα μειονοτήτων, αυτό αφορά στην ανατροπή της πληθυσμιακής αναλογίας μεταξύ των Ελλήνων της Τουρκίας και των μουσουλμάνων της Ελλάδας. Και εάν το ελληνικό κράτος αποδείχθηκε ανεπαρκές στην προστασία των μειονοτικών δικαιωμάτων, αυτό αφορά στην καταπίεση των δικαιωμάτων των Πομάκων και των Αθίγγανων από τους αυτοαποκαλούμενους «Τούρκους». Αφορά στην καταπίεση μειονοτήτων από άλλη μειονότητα και από όργανα άλλης χώρας. Και αυτό είναι πράγματι πολύ σοβαρό.

Απέναντι σε όλα αυτά, είναι επιτακτική ανάγκη να διδαχτούμε από το έγκλημα που διαπράχθηκε στην Κύπρο. Ας μην λησμονείται, άλλωστε, πως όταν (το 1960) ανακηρυσσόταν η Κυπριακή Δημοκρατία, δεν υπήρχε στην Κύπρο ούτε ένας Τουρκοκύπριος που να μην ξέρει ελληνικά, ενώ υπήρχαν πολλοί που δεν ήξεραν καθόλου, μα καθόλου τουρκικά. Πάρα πολλοί, όμως, ήταν και οι Τουρκοκύπριοι που κατέφευγαν στα μοναστήρια και τις εκκλησίες της Χριστιανοσύνης για να πάνε τα τάματά τους. Τελικά, όμως, επικράτησαν οι λίγοι. Και το νησί μοιράστηκε στα δύο. Και απειλείται ολόκληρο.

Άρθρο  “Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία”:
ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ "ΕΙΔΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ" ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ACTIVE ENDEAVOUR

Στην Κυπριακή ΑΟΖ και με τα οπλικά συστήματα ενεργά το "Πρωτεύς" S-113 σε... αναζήτηση τουρκικών υποβρυχίων



Στην ανατολική Μεσόγειο και στην Κυπριακή ΑΟΖ θα πλέει από σήμερα με ενεργοποιημένα όλα τα συστήματα εντοπισμού θορύβων χαμηλών συχνοτήτων (SONAR), τα ραντάρ και τα οπλικά συστήματα (Κ/Β HARPOON και τορπίλες) το αναβαθμισμένο κλάσης «Γλαύκος» 209/1100 υποβρύχιο «Πρωτεύς (S-113). Η αποστολή του εντάσσεται στην επιχείρηση του ΝΑΤΟ «Active Endeavour», αλλά η προσοχή του θα είναι στραμμένη στην αναζήτηση τουρκικών υποβρυχίων εντός της Κυπριακής ΑΟΖ.
Η παρουσία τουρκικού υποβρυχίου στην Κυπριακή ΑΟΖ, όπως του «Dolunay» (S-352 κλάσης 209/1200) που εντοπίστηκε από τα σκάφη της «UNIFL» να ακολουθεί το ερευνητικό σκάφος «Barbaros», συνιστά ξεκάθαρη παραβίαση των διεθνών κανόνων και του δικαίου της θάλασσας και συνιστά εχθρική ενέργεια σε βάρος της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Το «Πρωτεύς» θα αποτελεί λοιπόν τα «μάτια» και τα «αυτιά» της Ελλάδας και της Κύπρου κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας εντός της Κυπριακής ΑΟΖ με την οποία συμπίπτει η περιοχή ευθύνης του στο πλαίσιο της «Active Endeavour». Για κάθε ίχνος που μπορεί να  αποτελεί παρουσία τουρκικού υποβρυχίου θα ενημερώνει το εθνικό κέντρο επιχειρήσεων προκειμένου να υπάρχει μία σαφής εικόνα για τις κινήσεις της Άγκυρας.
Πριν από μερικές ημέρες, όπως αποκάλυψε το defencenet.gr το τουρκικό υποβρύχιο «Dolunay» βρίσκονταν στη ρότα του ερευνητικού σκάφους «Barbaros» το οποίο παραβίασε τόσο τα «οικόπεδα 2 και 3» της Κυπριακής ΑΟΖ όσο και το «οικόπεδο 9» στο οποίο διεξάγονται έρευνες υδρογονανθράκων.Το υποβρύχιο της Άγκυρας βρέθηκε μάλιστα λίγα μίλια από το γεωτρύπανο, όπως άλλωστε και μία τουρκική φρεγάτα.
Παράλληλα με το υποβρύχιο «Πρωτεύς» αποστολή εποπτείας της Κυπριακής ΑΟΖ πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας έχει η ΤΠΚ «Καβαλούδης», η οποία συμμετέχει στην επιχείρηση του ΟΗΕ «UNIFIL», αλλά σε μερικές ημέρες επρόκειτο να αντικατασταθεί με μια φρεγάτα. Κίνηση αναβάθμισης της ελληνικής παρουσίας εντός της  Κυπριακής υφαλοκρηπίδας.
Η Τουρκία, όπως διεφάνη ξεκάθαρα και από τη συνάντηση που είχε ο πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημήτρης Αβραμόπουλος με τον Ρ.Τ. Ερντογάν είναι αποφασισμένη να κλιμακώσει την ένταση στην περιοχή, διατηρώντας στην Κυπριακή ΑΟΖ το ερευνητικό σκάφος «Barbaros» συνοδεία του πολεμικών πλοίων και πιθανώς ενισχύοντας τη στρατιωτική της παρουσία.
Βάζει μάλιστα μπροστά το «ψευδοκράτος» κάνοντας λόγο για στρατιωτική παρουσία με στόχο την υπεράσπιση των κυριαρχικών του δικαιωμάτων. Πρόκειται για πρωτοφανής πρόκληση. Κι αυτό φαίνεται και από την απόρριψη του αιτήματος του ΟΗΕ για την απομάκρυνση του ερευνητικού σκάφους από την Κυπριακή ΑΟΖ με στόχο να συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις επίλυσης του Κυπριακού.
Η Άγκυρα ωστόσο θέλει να σύρει την Κυπριακή Δημοκρατία στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τους δικούς της όρους. Και για να το καταφέρει αυτό δεν αποκλείεται να προκαλέσει ένα θερμό επεισόδιο είτε στην ΑΟΖ της Κύπρου είτε στο νοτιοανατολικό Αιγαίο. Το γεγονός δε ότι η Τουρκία βλέπει με μισό μάτι τις κινήσεις στον άξονα Ελλάδας-Κύπρου-Αιγύπτου προκαλεί περαιτέρω ανησυχία.
Επιβάλλεται λοιπόν η παρουσία ελληνικών πλοίων στην ανατολική Μεσόγειο στο πλαίσιο της καταγραφής των τουρκικών κινήσεων σε βάρος των συμφερόντων του Ελληνισμού. Το υποβρύχιο «Πρωτεύς» και η ΤΠΚ «Καβαλούδης» αυτόν το διττό σκοπό υπηρετούν συμμετέχοντας ταυτόχρονα σε ειρηνευτικές αποστολές.  
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr   



Αλλάζουν την Τακτική του Πολέμου οι Τούρκοι στο Αιγαίο! …


… Που και πώς σχεδιάζουν να χτυπήσουν


JfZ1tof


Τού Χρήστου Μακρυγιάννη*


Διαβάζοντας την Τακτική του Πολέμου στο Αιγαίο και αναλύοντας τα γεγονότα ,αλλά και τις τελευταίες Κινήσεις -Ασκήσεις του Τουρκικού στόλου σε συνδυασμό με τις ασκήσεις των Τούρκικών Ειδικών δυνάμεων βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα : Η Τουρκική Πολεμική Τακτική στο Αιγαίο Αλλάζει !
14249195476_7a0d09ce25_o
   Τούρκικο αποβατικό σε άσκηση τον Μάιο του 2014
Η Τουρκική Πολεμική Τακτική στο Αιγαίο Αλλάζει !
Μέχρι τώρα οι Ελληνικές δυνάμεις της ΑΣΔΕΝ είχαν και έχουν αμυντική τακτική με αποτέλεσμα να δημιουργήσουμε νήσους φρούρια και να εκπαιδεύονται σε αμυντικό τακτικό αγώνα και με τη χρησιμοποίηση Καταδρομών και τοπικών Πυρήνων Εθνοφυλακής ,να επιφέρουν χτυπήματα σε επιλεγμένους στόχους του Τούρκικου Στρατού που θα επετίθετο με Ειδικές Δυνάμεις σε επιλεγμένους στόχους ,αεροδρόμια ,βάσεις ανεφοδιασμού και λιμάνια !
Οι διαπιστώσεις όμως του Τούρκικου Γενικού Επιτελείου ότι τα νησιά με τις υπάρχουσες Ελληνικές Δυνάμεις επικουρούμενες από εφέδρους που θα φτάσουν στους χώρους διασπορά σε μηδενικό χρόνο και από δρομολόγια που τους είναι εκ των προτέρων γνωστά και άμεση προμήθεια οπλισμού του τοπικού πληθυσμού και των οργανωμένων Ομάδων εφέδρων με σύγχρονο οπλισμό θα τους έδινε το πλεονέκτημα να επιφέρουν φονικότατα χτυπήματα στους επιτιθέμενους Καταδρομείς αλλά και η ρίψη Αλεξιπτωτιστών θα ήταν ολέθριο σφάλμα !
Ελάχιστοι από τους Αλεξιπτωτιστές θα προσγειωνόντουσαν ζωντανοί και κανείς τους δεν θα επιβίωνε , έχοντας στο κατόπι του ειδικές ομάδες που έχουν οργάνωση, Ιεραρχία και άριστη γνώση του εδάφους λόγο εντοπιότητας!
?
Τούρκοι αλεξιπτωτιστές σε άσκηση τον Μάιο του 2014
Τα νησιά μας είναι οργανωμένα έτσι ώστε να είναι αυτάρκεις αλλά και εκπαιδευμένα για αγώνα εναντίον των Τούρκικων μαχητικών σε τομείς καθορισμένους ακριβώς για το κάθε Α/Α Όπλο , είναι δε και αυτάρκεις σε διοικητική Μέριμνα τουλάχιστον για πρώτες ημέρες της Μάχης!
Διαπιστώνοντας οι Τούρκοι την πραγματικότητα ,προχώρησαν σε αλλαγές της τακτικής του πολέμου στο Αιγαίο και πλέον έχουν εγκαταλείψει την τακτική της Απόβασης ή της αεροαπόβασης τουλάχιστον σε μεγάλο νησί του Ανατολικού Αιγαίου που θα έχει ανύπαρκτα αποτελέσματα… προχώρησαν στην Τακτική του Ναυτικού αποκλεισμού ,χωρίς να εγκαταλείψουν την απόβαση σε μικρά νησιά  που φυλάσσονται από  ελάχιστες δυνάμειςialwPK3
Στο κέντρο επιχειρήσεων της Τούρκικης φρεγάτας  F-495
Η τακτική του αποκλεισμού των νησιών του Αιγαίου μεγάλων αλλά και μικρών νησιών, που ακόμη και οι Αλλαγές της φρουράς γίνονται με μικρά σκάφη ή με τα μεταγωγικά ελικόπτερα που είναι ευάλωτα ακόμη και σε μικρά φορητά όπλα ή και από φορητούς αντιαεροπορικούς πυραύλους ,αποτελούν κίνδυνο και στόχο των Τούρκικων καταδρομών.
Η Τακτική του αποκλεισμού που επιχειρήθηκε στην πρόσφατη άσκηση , η αποστολή Φρεγάτας εντός των Ελληνικών Χωρικών Υδάτων ήταν προσχεδιασμένη, όσο σχεδιασμένη ήταν η αποστολή Τορπιλακάτων που κινούνται με μεγάλη ταχύτητα και μπορούν να φτάσουν σε καθορισμένα σημεία τάχιστα, αποκόπτοντας την πρόσβαση στην Περιοχή ! (Να θυμίσουμε ότι ξεκίνησε η επιχείρηση της εισβολής τα μεσάνυχτα της Κυριακής των εκλογών )
Η άσκηση της Τουρκικής Αρμάδας στο Αιγαίο είχε στο σχεδιασμό και αυτή τη Πολεμική Τακτική !
Φανταστείτε να υπάρχει Ναυτικός αποκλεισμός μικρών νησιών ,βραχονησίδων και κατοικημένων περιοχών χωρίς να πέσει ντουφεκιά και χωρίς καν την έναρξη εχθροπραξιών !
JfZ1tof
H  Τούρκικη φρεγάτα σε άσκηση αποκλεισμού
Η επίδραση στο ηθικό του προσωπικού και των κατοίκων των νησιών αυτών θα είναι καθοριστική!
Όλα δείχνουν ότι οι Τούρκοι κινούνται σε αυτό το επίπεδο και θα δούμε εντός τους έτους ασκήσεις σχεδιασμένες ραμμένες και κομμένες σε αυτό το μοτίβο!
Το ότι τα πολεμικά πλοία των Τούρκων θα έχουν την προστασία της Πολεμικής τους Αεροπορίας που θα βρίσκεται σε κοντινές αποστάσεις ,θα τους δώσει σοβαρό πλεονέκτημα ,ενώ από την άλλη εμείς δεν θα μπορούμε να στείλουμε τα Πολεμικά μας χωρίς να έχουν την απαιτούμενη Αντιαεροπορική Προστασία ( Φρεγάτες ) !
Τα μαχητικά μας θα αναγκαστούν να επιχειρούν από τα αεροδρόμια διασποράς και σε ρόλο αναχαίτισης ,καθώς θα εμπλακούν σε εμπλοκές και αερομαχίες και όχι να επικρατήσουν στο αέρα άσχετα των ικανοτήτων των των Χειριστών !
Η διαταγή του ΓΕΕΘΑ να «κυκλώσουν τα μαζεμένα `Τούρκικα πολεμικά νοτίως της Σάμου από πολεμικά μα πλοία που ήταν σε διασπορά στα νησιά μας , ήταν καταλυτική αν πέρασε αρκετός χρόνος να εφαρμοστεί γιατί έγινε πολύ σωστά νύχτα με αποτέλεσμα να βρεθεί σε κλοιό όλος ο Τουρκικό στόλος νότια της νήσου Σάμου και των Τουρκικών Παραλίων χωρίς να έχει χώρο για ελιγμούς !
Ήταν τέτοια η επιτυχία του κλοιού στα διεθνή ύδατα ώστε δεν είχαμε καμιά προσπάθεια εισβολής των Ε.Χ.Υ από την έναρξη του αποκλεισμού !
Οι Τούρκοι έχουν πολύ μεγάλο το πλεονέκτημα στον τομέα των πληροφοριών αφού τα γνωστά σε μας «CN-235″ οργώνουν καθημερινά το Αιγαίο και καταγράφουν τα πάντα (Εμείς κατεβάσαμε τα αεροσκάφη Ναυτικής συνεργασίας πρόωρα και χωρίς λόγο )
Είναι όμως τόσο άσχημα τα πράγματα θα αναρωτηθεί κάποιος που το Ανατολικό Αιγαίο και μάλιστα το Νοτιοανατολικό είναι καταδικασμένο ; Δεν υπάρχουν λύσεις ;
Κατά την ταπεινή μας γνώμη υπάρχουν και λύσεις και μπορούμε να εκμεταλλευτούμε ακόμη και τις αδυναμίες μας ,αν και πρέπει να τρέξουν άμεσα τα προγράμματα του Πολεμικού μας Ναυτικού και της Πολεμικής Αεροπορίας !
Ευτυχώς η Πολιτική Ηγεσία του ΥΠΕΘΑ αφού κατάλαβε ότι να κρατάμε τα υπερσύγχρονα Υποβρύχια να σαπίζουν στον Σκαραμαγκά δεν είναι λύση και ευτυχώς δεν πέρασε η (βλακεία) κάποιων «πολιτικών άσχετων με το σχεδιασμό του πολέμου » που θα διακινδύνευαν άκουσον -άκουσον ( μια επίθεση της Τουρκίας ) και δεν θα παραλάμβαναν τα υποβρύχια μας  ,για να γλυτώσουν κάποια χρήματα από την αποπεράτωση τους (για να τα φάνε πάλι κάποιες συντεχνίες ) προχώρησε το πρόγραμμα και προχώρησε και σε παραγγελία των μπαταριών των υπόλοιπων Υποβρυχίων …τύπου 209
Τα υπερσύγχρονα συμβατικά Υποβρύχια της Ελλάδος μαζί με τα αξιόπιστα τύπου 209 θα γίνουν οι φονιάδες του Αιγαίου και ο εφιάλτης των Τούρκων ,αφού η δράση τους στις εξόδους των λιμανιών και στα «στενά» θα στείλουν τα Τούρκικα να διαβάσουν τις γραμμές του βυθού και τους Τούρκους να φάνε πιλάφι στον παράδεισο !
ad0145173c00f7fe99af7442fbe6a818_XL
το υπερσύγχρονο Υποβρύχιο Παπανικολής
Η χρήση των αρπακτικών της θάλασσας «ZUBR» με την μεγάλη τους ταχύτητα ,χωρίς να αφήνει στίγμα ώστε να αποτελούν στόχο τορπιλών , θα αποτελέσει ένα από τα καλύτερα και τα ταχύτερα μέσα για την άμεση μεταφορά Πεζοναυτών !

5
Αν προχωρήσει γρήγορα και το πρόγραμμα των F-16 Blog 16+ θα αλλάξει ο συσχετισμός του Αιγαίου και η ¨Μοίρα Αστέρι ¨ θα συνεχίσει να κυριαρχεί στο Αιγαίο …
(Τα περίπου 56 F-16 Block 52+ και 39 F-16C/D Block 50 της ΠΑ θα αποκτήσουν έγχρωμες οθόνες CMFD με προβολή ψηφιακού χάρτη, νέο υπολογιστή αποστολής MMC 7000, ικανότητα μεταφοράς κατευθυνόμενων πυρομαχικών JDAM, JSOW, βλημάτων αέρος αέρος IRIS-T και σκοπευτικά επί κάσκας JHMCS και τερματικό MIDS για ζεύξη δεδομένων Link 16 που θα αναβαθμίσει κατακόρυφα τη μαχητική ισχύ τους.)
Σύμφωνα με πληροφορίες το Πολεμικό μας Ναυτικό ετοιμάζει να θέσει ξανά σε λειτουργία κάποια από τα αεροσκάφη της ναυτικής Συνεργασίας που ήταν τα καλύτερα του ΝΑΤΟ στο τομέα των πληροφοριών και κάποιοι τα κατέβασαν πρόωρα και άγνωστο γιατί ,όπως προαναφέραμε .
Από ότι είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το ΓΕΕΘΑ αλλάζει τα σχέδια ώστε να μην μπορέσει η Τουρκία να αποκλείσει τα νησιά μας ,ενώ φονικότατο έργο θα εκτελέσουν οι εποχούμενοι (exocet ) που το Ναυτικό έχει διασκορπίσει στο Αιγαίο και σε συνεργασία με τα Ιπτάμενα Radar σε ρόλο κατάδειξης στόχου θα στείλουν τα Τούρκικα στο βυθό από μακριά !

PKtDp21
Τις επόμενες ημέρες θα δούμε να ξετυλίγεται η Άσκηση Καταιγίδα στο Αιγαίο του Πολεμικού Ναυτικού και ίσως να δούμε και βολή που να καλύπτει το μισό Πέλαγος !
Σημαντικότατο ρόλο και έργο θα εκτελέσουν τα επιθετικά ελικόπτερα Απάτσι σε πολλαπλούς ρόλους !
Η Πολεμική μας αεροπορία θα κληθεί εντός του θέρους να εκτελέσει βολές με όλα τα διαθέσιμα όπλα και το σύνολο των διαθέσιμων Μαχητικών!
Οι Επιτελείς του ΓΕΕΘΑ από ότι φαίνεται έχουν διαβάσει τους Τούρκους ,αλλά η ταπεινή μας γνώμη είναι να σχεδιαστούν χτυπήματα υποδομών εντός του Τουρκικού εδάφους με στόχο το ηθικό !
Το πόσο σύντομα θα δούμε να ξετυλίγεται μπροστά μας αυτό το σενάριο εξαρτάται από τις διαθέσεις του Νέο Οθωμανού Σουλτάνου Ερντογάν .
Θα κληθούμε όμως πολύ σύντομα να υπερασπιστούμε την «ΑΟΖ» και όχι αναγκαστικά με στρατιωτικά μέσα  και δεν θα μπορούμε να κάνουμε πίσω …Αλλά από ένα εχθρό που σχεδιάζει μπαμπέσικα ασκήσεις το βράδυ των εκλογών της Ευρώπης όλα είναι πιθανά και πρέπει να μας κρατάνε σε εγρήγορση !
* Ο Μακρυγιάννης Χρήστος
είναι Αξιωματικός ε.α

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ