}

03 Νοεμβρίου, 2014

ΕΠΕΙΓΟΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ! OI ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ!!! (ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ)

Γράφτηκε από τον  

ΕΠΕΙΓΟΝ - ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ! OI ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ!!! (ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ)

ΟΙ Ελληνοαμερικάνοι μας παρακαλούν. Ψηφίστε!
Μάλλον έχει αντιστραφεί η κατάσταση που περιγράφεται παρακάτω.Κανείς εφησυχασμός.
Ψ Η Φ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε   Κ Α Θ Ε  Μ Ε Ρ Α  

ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ (συγγενείς, φίλους, γνωστούς, κλπ.) ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ!!!
 Οι Σκοπιανοαμερικάνοι πέτυχαν το σκοπό τους!
Το "ΟΧΙ" έχει περάσει πλέον μπροστά & μάλιστα με 24.272ψήφους!!!

Και να σκεφτείς ότι τα Σκόπια έχουν περίπου 4.500.000 πληθυσμό, ενώ η Ελλάδα 11.000.000!!!!
Με διπλάσιο πληθυσμό θα έπρεπε να έχουμε διπλάσιο αποτέλεσμα υπέρ μας.
Τελικά όμως έχουμε απλά διπλάσιους ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ή & ηλίθιους, που δεν μπορούν να καταλάβουν
ότι σήμερα είναι η Μακεδονία, αύριο η Θράκη, μεθαύριο τα Δωδεκάνησα & η Κρήτη κ.ο.κ.

Μην είσαι αδιάφορος!!!
Ψήφιζε καθημερινά
Στείλε αυτό το mail σε όσους γνωρίζεις & πείσε τους & αυτούς να ψηφίζουν καθημερινά.
Δεν παίρνει πάνω από 10 δευτερόλεπτα!!
 
Μην αδιαφορείς!!! 
Κυκλοφόρησε από Ελληνοαμερικάνους.,,,,,, ΚΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
 YOU CAN VOTE EVERY 24 HOURS!!!
Αμερικάνικη δημοσκόπηση για την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ !!!

ΕΠΕΙΓΟΝ 
Σε όλη την Ελλάδα και όχι μόνον!!!! 
Ψηφίστε ΟΛΟΙ!
 Στην παρακάτω Αμερικανική τοποθεσία, γίνεται «δημοσκόπηση» για το αν η Μακεδονία είναι Ελληνική ή όχι.
Μπείτε, ψηφίστε και διαδώστε το σε όσους ξέρετε!
Είναι πολύ απλό. Ούτε όνομα πρέπει να βάλετε, ούτε στοιχεία, ούτε τίποτε.
Μόνο επιλέγετε το Yes και μετά βλέπετε το ως τώρα αποτέλεσμα.


Το βασικότερο πρόβλημα της χώρας μας είναι το κλειστό εξουσιαστικό της σύστημα, σε όλα τα επίπεδα, πολιτικό, οικονομικό και πνευματικό. Θα πρέπει δε να επισημανθεί ιδιαίτερα αυτός ο χαρακτήρας του ως κλειστού. Δεν δίνει δηλαδή ίσες ευκαιρίες σε όλους τους Έλληνες, αλλά μόνο στους ανθρώπους του συστήματος. Όπως ήταν επόμενο, το κλειστό σύστημα, που εκ των πραγμάτων είναι και ολιγαρχικό, έσπρωξε την κοινωνία στο περιθώριο.

Στον πολιτικό τομέα, οδήγησε στη δημιουργία μιας κλειστής οικογενειοκρατικής και κληρονομικής πολιτικής ελίτ, όπου η εξουσία μεταβιβάζεται από τον πατέρα στο γιό κ.λ.π. ως περιουσιακό στοιχείο, μη δίνοντας ευκαιρίες σε απλούς και ικανούς πολίτες να ανελιχθούν.

Στον οικονομικό τομέα, μέσω του ελέγχου των στροφίγγων στη χρηματοδότηση της επιχειρηματικότητας και των αξεπέραστων γραφειοκρατικών εμποδίων που έχει θέσει, έχει δημιουργήσει μια μικρή παρασιτική οικονομική ολιγαρχία λίγων οικογενειών, η οποία ελέγχει το σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας της χώρας και κατέχει πάνω από το μισό της Ελλάδας. Δεν αφήνει καμία ευκαιρία σε απλούς και ικανούς νέους επιχειρηματίες, που δεν ανήκουν στο σύστημα, να αναδείξουν το ταλέντο τους και να φέρουν νέες ιδέες και ανάπτυξη στον τόπο.

Στον πνευματικό, καλλιτεχνικό κ.λ.π. τομέα έχει δημιουργήσει μια νομενκλατούρα κομματική και οικογενειοκρατική, η οποία εμποδίζει νέους επιστήμονες και νέους ταλαντούχους Έλληνες να ξεδιπλώσουν την ατομική τους αξία και να τύχουν της ανάλογης κοινωνικής αναγνώρισης και οικονομικών απολαβών.

Επομένως θα πρέπει να αλλάξουν ριζικά όλοι οι συστημικοί θεσμοί (συνταγματικοί, οικονομικοί, πανεπιστημιακοί κ.λ.π.), σε μια ιστορική αλλαγή, ώστε οι νέοι θεσμοί να εξασφαλίζουν:
- Ισότητα ευκαιριών συμμετοχής στην εξουσία για όλους τους Έλληνες.
- Ισότητα ευκαιριών στην επιχειρηματικότητα για όλους τους Έλληνες.
- Ισότητα ευκαιριών στην ανάδειξη της προσωπικής αξίας του καθενός για όλους τους Έλληνες.

Μόνο έτσι θα αναζωογονηθεί η ελληνική κοινωνία και θα πάμε μπροστά. Όσο εξακολουθεί να διαχειρίζεται τη χώρα και να μας εκμεταλλεύεται το ίδιο κλειστό σύστημα που μας χρεοκόπησε, δεν έχουμε μέλλον και αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Το σύστημα όμως, αντί να ξεκινήσει τις αλλαγές από τον εαυτό του και να ανοίξει τις πόρτες του στην κοινωνία, αντίθετα επιβάλει στην κοινωνία εξαθλιωτικές αλλαγές, ενώ το ίδιο εννοεί να παραμένει ανέγκιχτο και μάλιστα να κερδίζει από την εξαθλίωσή μας. Δεν θα αλλάξουμε λοιπόν μονομερώς μόνο εμείς αλλά και το σάπιο και διεφθαρμένο σύστημα.

ΤΩΡΑ: Τελείωσε η συνάντηση Παπούλια – Σαμαρά

Σαμαράς: Δεν θα γίνουν πρόωρες εκλογές

Posted by economikos στο Νοεμβρίου 3, 2014

Βέβαιος οτι η κυβέρνηση θα βρει τους βουλευτές που απαιτούνται για να εκλεγεί πρόεδρος της δημοκρατίας χωρίς να γίνουν πρόωρες εκλογές εμφανίστηκε ο Αντώνης Σαμαράς μετα τη συνάντηση με τον Κάρολο Παπούλια.
Ο Σαμαράς υπογράμμισε ότι δεν θα γίνουν πρόωρες εκλογές.

Όξω λιμοκοντόρε απ’ την παράγκα!














Γράφει ο Νίκος Μπογιόπουλος 
Οι εταίροι. Οι σύμμαχοι. Οι δανειστές. Οι εγχώριοι και οι ξένοι σωτήρες. Η αλληλεγγύη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η ανεξαρτησία, η περηφάνια και η ανάπτυξη για τα οποία μιλάει ο κ.Σαμαράς. Το κοινοτικό κεκτημένο στο οποίο αναφέρεται ο ΣΥΡΙΖΑ. 
    
Αντιγράφω από το χτεσινό πρωτοσέλιδο της «RealNews» και από το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του εκλεκτού συναδέλφου κ.Σωτήρη Καψώχα για τα όσα διαμείφθηκαν μεταξύ των κκ.Σόιμπλε – Χαρδούβελη κατά την πρόσφατη συνάντησή τους στο Βερολίνο:
Χαρδούβελης: «Θέλουμε ανάσες για να διατηρηθεί η πολιτική και κοινωνική σταθερότητα στην Ελλάδα»
Σόιμπλε: «Δεν μας ενδιαφέρουν τα εσωτερικά σας, ούτε καν οι ανάγκες σας για τις εκλογές. Τελειώστε με όσα έχετε δεσμευτεί». 
Χαρδούβελης: «Θέλουμε να τελειώνουμε με το μνημόνιο και να βγούμε στις αγορές». 
Σόιμπλε: «Η χώρα σας δεν είναι έτοιμη να βγει στις αγορές και δεν μπορεί να υπάρξει νέο δάνειο χωρίς νέο πρόγραμμα»
.
Χαρδούβελης: «Υπάρχει μοχλός πίεσης των δανειστών και αυτός δεν είναι άλλος από τα 6 δις. ευρώ που μένει να λάβει η Ελλάδα από τα κέρδη των ομολόγων, τα οποία διακρατούν οι κεντρικές τράπεζες των κρατών  - μελών». 
Σόιμπλε: «Τα ποσά αυτά είναι ήδη διακρατημένα και θα τα λάβετε όταν έρθει η ώρα τους».  
   
Μετά από την τόση… περηφάνια, μετά από την τόση… ανεξαρτησία και μετά από την τόσο αποκαλυπτική συνεργασία μεταξύ των πολιτικών εκπροσώπων της γερμανικής (άμα τε και διεθνούς) πλουτοκρατίας με την εγχώρια τοιαύτη, δεν πρέπει να υπάρχει αμφιβολία για το πώς (μετά – φυσικά – την… «έξοδο από το μνημόνιο») σχεδιάζουν να βαφτίσουν το νέο μνημόνιο που θα μας φορέσουν κολάρο.
   
Το όνομα του νέου μνημονίου (που δεν θα το λένε μνημόνιο) το είχε «ζωγραφίσει» πριν μερικές μέρες ο Στάθης:

Κατόπιν αυτών επανερχόμαστε στο σημείο απ’ όπου ξεκίνησαν όλα. Το Φλεβάρη του 2010, όταν τα μαύρα κοράκια με τα νύχια τα γαμψά είχαν ξεκινήσει τις ψυχολογικές επιχειρήσεις κατά του ελληνικού λαού κατευθυνόμενα προς το Καστελόριζο, την ώρα που στα παρασκήνια ετοιμαζόταν ο «γύψος» των μνημονίων, ο Άµιτ Σαρκάρ, επικεφαλής µεγάλου αµερικανικού επενδυτικού οµίλου, έκανε µια δήλωση αποκαλυπτική του τρόπου µε τον οποίο οι περίφηµες αγορές σε συνεργασία με τις ελληνικές κυβερνήσεις αντιµετωπίζουν τον ελληνικό λαό,:
   
«Η δουλειά µας», είχε πει ο κύριος«είναι να βγάζουµε λεφτά, όχι να σκεφτόµαστε τι θα συµβεί στους Έλληνες πολίτες. Δεν υπάρχει εξάλλου νόµος που να απαγορεύει να εκµεταλλευτείς τον µαλάκ@» (περιοδικό «Marianne», 20/2/2010). 
   
Για κάτι τέτοιους τύπους σαν τους «Σαρκάρ» (αλλά και τους πολιτικούς «σωτήρες» που τους υπηρετούν, θα προσθέταμε) ο Οσκαρ Ουάιλντ έλεγε πως «μ' ένα βραδινό κουστούμι και μίαν άσπρη γραβάτα μπορεί ο καθένας να κερδίσει τη φήμη του πολιτισμένου, ακόμα κι αν είναι χρηματιστής»…
   
Σχεδόν 5 χρόνια αργότερα, μετά από 1,5 εκατομμύριο ανέργους, χιλιάδες αυτοκτονίες, εκατομμύρια φτωποιημένους, λεηλατημένους και χαρατσωμένους, είναι ευθύνη του ελληνικού λαού να αποδείξει για μια ακόμα φορά στην Ιστορία του ότι δεν είναι και τόσο «ευήθης» όσο ορισμένοι νομίζουν. Ότι είναι πια και έτοιμος και ώριμος να αναδεχτεί το χρέος του. Το πραγματικό και υπέρτατο χρέος του: Να απαντήσει στους «Σαρκάρ» των ντόπιων και ξένων «αγορών» και στις πολιτικές τους μαριονέτες, με τον μόνο τρόπο που ταιριάζει στο έγκλημα που συντελείται εις βάρος του: «Οξω λιμοκοντόρε απ’ την παράγκα»!
  
Πηγή enikos

ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ:Έκτακτη σύγκληση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής

http://hellaspress-angel.blogspot.gr/

Σε έκτακτη σύγκληση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής (διακομματική σύνθεση) προχώρησε η κυβέρνηση σε μία εξέλιξη που δείχνει ότι η κυβέρνηση... 
στην παρούσα φάση βρίσκεται προ καταστάσεων τις οποίες δεν σκοπεύει να αντιμετωπίσει μόνη της ή εν πάση περιπτώσει θέλει να γνωρίζει και η αντιπολίτευση πώς έχουν τα πράγματα στο μέτωπο με την Τουρκία.

Το Συμβούλιο θα το ενημερώσει ο ίδιος ο Ε.Βενιζέλος.

Την ώρα που στην ανατολική Μεσόγειο και στην κυπριακή ΑΟΖ  πλέει από σήμερα το αναβαθμισμένο κλάσης «Γλαύκος» 209/1100 υποβρύχιο «Πρωτεύς» (S-113) του ΠΝ, αλλά και δύο 24ωρα μετά τις ευθείες απειλές του Τούρκου προέδρου της Δημοκρατίας  Ρ.Τ.Ερντογάν κατά της Ελλάδας και της Κύπρου, των οποίων δέκτης έγινε ο Δ.Αβραμόπουλος στην μεταξύ τους συνάντηση, οι εξελίξεις κάθε άλλο παρά είναι θετικές.

Η Τουρκία γνωρίζει ότι η Ελλάδα δεν βρίσκεται από στρατιωτικής άποψης σε καλή κατάσταση ως απόρροια του αυτοεμπάργκο στους εξοπλισμούς που διαρκεί κοντά δέκα χρόνια (από το 2005 έχει να υπογραφεί προμήθεια κύριου οπλικού συστήματος).


http://hellaspress-angel.blogspot.gr/


To κενό που παρουσιάζει σε κρίσιμα οπλικά συστήματα είτε αμέσου αντιπαράθεσης (π.χ. Αεροσκάφη Ναυτικής Συνεργασίας, αντιαεροπορικά συστήματα κλπ) ή είτε εμμέσου αντιπαράθεσης (π.χ. Τεθωρακισμένα Οχήματα Μάχης, πυρομαχικά αρμάτων μάχης κλπ) σε εκπαίδευση και κυρίως σε διαθεσιμότητες των υπαρχόντων συστημάτων είναι κάτι παραπάνω από ευδιάκριτο και πιέζει ασφυκτικά για την επιβολή της "Pax Turka" στην περιοχή: 

"Δεν θα κάνουμε πόλεμο αν πειθαρχήσετε στα κελεύσματά μας".

Από τουρκικής πλευράς  δίπλα στο «Barbaros» κινείται συνεχώς η φρεγάτα Goksu, ενώ στην ευρύτερη περιοχή περιπολούν η φρεγάτα Gelibolu (αντικατέστησε την κορβέτα Badirma), η φρεγάτα Yavuz (o πρωταγωνιστής της κρίσης των Ιμίων) και τουλάχιστον δύο υποβρύχια.

Από ελληνικής πλευράς  εκτός από το υποβρύχιο βρίσκεται στην περιοχή, στο πλαίσιο της Unifil και μέχρι τις 19 Νοεμβρίου, η πυραυλάκατος «Καβαλούδης» στην περιοχή μεταξύ Κύπρου και Λιβάνου
πηγη


Read more: http://hellaspress-angel.blogspot.com/2014/11/blog-post_86.html#ixzz3I1EJfsId

Τέσσερις τρόποι που θα σας απαλλάξουν από τον πονοκέφαλο των τελών κυκλοφορίας - Παγίδα φέρνει διπλή χρέωση των τελών κυκλοφορίας



Όπως πέρυσι, δεν θα σταλούν ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας 2015, ενώ έχει καταργηθεί και το αυτοκόλλητο σήμα.
Ο φορολογούμενος θα πρέπει να βάλει τα στοιχεία του στην ειδική εφαρμογή της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, να τυπώσει τη φόρμα με τα τέλη κυκλοφορίας 2015 που του αντιστοιχούν και με αυτό το έγγραφο να πληρώσει το ποσό στην τράπεζα. Φέτος δεν υπάρχουν αλλαγές στις επιβαρύνσεις ανάλογα με τα κυβικά εκατοστά μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων.

Πρώτο βήμα για την εκτύπωση είναι η είσοδος το gsis.gr

Από το βράδυ της Παρασκευής, 1 Νοεμβρίου, ανέβηκαν στο TAXIS τα τέλη κυκλοφορίας για το 2015.

Σε ισχύ είναι από το πρωί του Σαββάτου η λειτουργία της ηλεκτρονικής εφαρμογής για την εκτύπωση των ειδοποιητηρίων των τελών κυκλοφορίας για το έτος 2015 τα οποία οι κάτοχοι των οχημάτων θα πρέπει να πληρώσουν μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2014.
Ειδικότερα, για να πάρουν οι ιδιοκτήτες των οχημάτων το ειδοποιητήριο των τελών κυκλοφορίας και μετά να το πληρώσουν στην τράπεζα θα πρέπει να μπουν στη ιστοσελίδα του υπουργείου Οικονομικών www.gsis.gr.
Έτσι, με το που ανοίγει η ιστοσελίδα ανατρέχετε στις «Υπηρεσίες Προς Πολίτες» και επιλέγετε «περισσότερα». Αμέσως ανοίγει νέα σελίδα με όλες τις υπηρεσίες. Εκεί επιλέγετε...
«Έντυπα Τελών Κυκλοφορίας». Ανοίγει νέα κατηγορία «Εφαρμογή εκτύπωσης Τελών Κυκλοφορίας Αυτοκινήτων» (δεν πειράζει που αναφέρει αυτοκινήτων, συμπεριλαμβάνονται και τα έντυπα και για μοτοσικλέτες άνω των 50 κυβικών εκατοστών).
 Το αμέσως επόμενο βήμα είναι να πατήσετε το κουμπί είσοδος. Στη συνέχεια εισάγετε το ΑΦΜ σας και τον αριθμό κυκλοφορίας του Οχήματος. Στη συνέχεια πατήστε το κουμπί εκτύπωση και θα έχετε το ειδοποιητήριο για τα τέλη κυκλοφορίας 2014 για το όχημα σας, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να πληρώσετε στην τράπεζα είτε μέσω internet banking.
 Αξίζει να σημειωθεί, ότι από τα τέλη κυκλοφορίας το οικονομικό επιτελείο προσδοκά να βάλει στα κρατικά ταμεία έσοδα ύψους 1 δισ. ευρώ περίπου.
Για τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα μέχρι και την 31η Οκτωβρίου 2010 το κριτήριο είναι τα κυβικά εκατοστά και το κόστος είναι από 22€ έως τα 1.320€ ενώ για αυτά που ταξινομήθηκαν μία μέρα μετά, δηλαδή από 1η Νοεμβρίου 2010 τα τέλη υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Με βάση τα κυβικά εκατοστά χρεώνονται και οι μοτοσυκλέτες ανεξάρτητα από το χρόνο έκδοσης της πρώτης άδειας κυκλοφορίας.
Τα τέλη κυκλοφορίας για τα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα πριν την 1/11/2010 υπολογίζονται με βάση το κυβισμό του κινητήρα σε κάθε ΙΧ και έχουν ως εξής:

Οχήματα/μοτοσικλέτες με ταξινόμηση έως 31/10/2010
Χωρητικότητα κινητήρα (κ.εκ)
Ετήσια τέλη (σε ευρώ)
Από 51 μέχρι 300 κ.εκ.
22 €
Από 301 μέχρι 785 κ.εκ.
55 €
Από 786 μέχρι 1.071 κ.εκ.
120 €
Από 1.072 μέχρι 1.357 κ.εκ.
135 €
Από 1.358 μέχρι 1.548 κ.εκ.
240 €
Από 1.549 μέχρι 1.738 κ.εκ.
265 €
Από 1.739 μέχρι 1.928 κ.εκ.
300 €
Από 1.929 μέχρι 2.357 κ.εκ.
660 €
Από 2.358 μέχρι 3.000 κ.εκ.
880 €
Από 3.001 μέχρι 4.000 κ.εκ.
1.100 €
Από 4.001 και άνω κ.εκ.
1.320 €
Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γρ. CO2/χλμ.) έχουν ως εξής:
Οχήματα/μοτοσικλέτες με ταξινόμηση από 1/11/2010
Εκμπομπές ρύπων (γρ. CO2 / χλμ.)
Ετήσια τέλη σε ευρώ / γρ. CO2
0 – 100 (γρ./χλμ.)
0 €
101 – 120 (γρ./χλμ.)
0,90 €
121 – 140 (γρ./χλμ.)
1,10 €
141 – 160 (γρ./χλμ.)
1,70 €
161 – 180 (γρ./χλμ.)
2,25 €
181 – 200 (γρ./χλμ.)
2,55 €
201 – 250 (γρ./χλμ.)
2,80 €
Άνω των 251 (γρ./χλμ.)
3,40 €

ΕΝΟΤΗΤΕΣ Τα ποσά που καλούνται να πληρώσουν περισσότεροι από 6.000.000 οδηγοί, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, παραμένουν τα ίδια με πέρυσι, ωστόσο στα ειδοποιητήρια κρύβεται μια «παγίδα»!

Οι συνιδιοκτήτες ΙΧ και μοτοσικλετών θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν μπουν στην εφαρμογή του Taxis για να δουν τα τέλη κυκλοφορίας που θα πρέπει να πληρώσουν, καθώς μπορεί να χρεωθούν δύο φορές.

Συγκεκριμένα εάν ο καθένας από τους συνιδιοκτήτες του οχήματος μπει στην εφαρμογή του taxis για τα τέλη κάνοντας χρήση του ΑΦΜ τότε εμφανίζεται ολόκληρη η χρέωση και όχι το μισό ποσό, μόνο εάν μπει κανείς με τον αριθμό της άδειας κυκλοφορίας εμφανίζεται και δεύτερος ιδιοκτήτης.

Το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση που ένα όχημα έχει δηλωθεί εξ ημισείας από ένα ζευγάρι.

Δείτε πως μπορείτε να απαλλαγείτε από τα τέλη κυκλοφορίας

Τέσσερις τρόποι που θα σας απαλλάξουν από τον πονοκέφαλο των τελών κυκλοφορίας

Ήδη η ηλεκτρονική εφαρμογή μέσω της οποίας μπορείτε να ενημερωθείτε για το αν και πόσα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσετε για να κυκλοφορείτε με το όχημά σας στους ελληνικούς δρόμους και το 2015 είναι διαθέσιμη.

Εισάγοντας τον ΑΦΜ σας και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος σας έχετε τη δυνατότητα να μάθετε το ποσό που θα κληθείτε να πληρώσετε ενώ παράλληλα μπορείτε να εκτυπώσετε τη βεβαίωση που είναι απαραίτητη για την πληρωμή του.

Ωστόσο αν δεν θέλετε να πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας υπάρχει πρόβλεψη και για εσάς! 
Οι νόμοι και οι κανόνες με τους οποίους μπορεί κάποιος να γλιτώσει τα τέλη κυκλοφορίας είναι πολλοί, συγκεκριμένοι και συγκεντρωμένοι στο αφιέρωμα που ακολουθεί.

Οι τρόποι να απαλλαγείτε από τα τέλη:

  1. -Ο πρώτος τρόπος είναι να επιλέξετε ένα καινούργιο όχημα το οποίο θα απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας με βάση την καινούργια νομοθεσία. Ακριβό ως λύση θα σκεφτείτε. Όχι απαραίτητα. Μην ξεχνάτε ότι είναι μια λύση που σας εξασφαλίζει για περισσότερα χρόνια. Αυτή προβλέπει (προς το παρόν) ότι δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας όλα τα οχήματα τα οποία εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα σε ποσότητα μικρότερη από 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. ΠΡΟΣΟΧΗ: απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα να έχει ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά μετά την 01/11/2010.
  2. -Ο δεύτερος τρόπος είναι να επιλέξετε ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Αυτά έχουν ειδικό καθεστώς όσον αφορά στον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας.
  3. -Ο τρίτος τρόπος είναι να ανήκετε σε μια από τις ειδικές κατηγορίες που εξασφαλίζουν απαλλαγή.
  4. -Ο τέταρτος τρόπος που τα τελευταία χρόνια είναι και ο πιο δημοφιλής: να καταθέσετε τις πινακίδες.
Τελευταία Ενημέρωση:
Προσθετές οδηγίες για τα έντυπα τελών κυκλοφορίας 2015 στις περιπτώσεις συνιδιοκτησίας οχημάτων έδωσε η Γενική Γραμματεία Δημόσιων Εσόδων.

Σύμφωνα με την ΓΓΔΕ, στις περιπτώσεις συνιδιοκτησίας Ι.Χ οχημάτων και μοτοσυκλετών δημιουργούνται ειδοποιητήρια πληρωμής τελών κυκλοφορίας, για τον ΑΦΜ κάθε συνιδιοκτήτη, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ανάκτηση μέσω διαδικτύου και η πληρωμή τους από αυτόν που το επιθυμεί.
Δηλαδή τα τέλη κυκλοφορίας καταβάλλονται μόνο από τον έναν συνιδιοκτήτη και αυτό διότι, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις που ισχύουν, τα τέλη κυκλοφορίας είναι αδιαίρετα.
Η ΓΓΔΕ επισημαίνει ότι, τα τελευταία τρία χρόνια δημιουργούνται ηλεκτρονικά ειδοποιητήρια για κάθε συνιδιοκτήτη ξεχωριστά (κάτι που ήταν ζητούμενο εδώ και πολλά χρόνια όταν η αποστολή τους γίνονταν ταχυδρομικά).
Σημειώνεται πως ήδη από το Σάββατο 1η Νοεμβρίου οι πολίτες μπορούν να εκτυπώσουν τα έντυπα τελών κυκλοφορίας για το 2015 μέσω του TAXIS.
Συγκεκριμένα οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εκτυπώσουν: 

  • Eίτε ως πιστοποιημένοι χρήστες, με τους προσωπικούς τους κωδικούς (www.gsis.gr -> υπηρεσίες προς πολίτες -> τέλη κυκλοφορίας).
  • Eίτε ως μη πιστοποιημένοι χρήστες του TAXIS, καταχωρώντας τον ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος τους (www.gsis.gr -> υπηρεσίες προς πολίτες -> περισσότερα -> ΝΕΟ: Εκτύπωση Εντύπων Τελών Κυκλοφορίας και Κατάσταση Οχημάτων -> Χωρίς Κωδικούς Taxis).
Όσοι πολίτες δεν έχουν άμεση πρόσβαση στο διαδίκτυο, μπορούν με τον ΑΦΜ και τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος τους, να μεταβούν στις τράπεζες και να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας λαμβάνοντας τη σχετική απόδειξη.
Τα νέα τέλη κυκλοφορίας αφορούν σε 6,3 εκατ. οχήματα (επιβατικά, δίκυκλα, φορτηγά αυτοκίνητα, λεωφορεία δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης) και η εμπρόθεσμη καταβολή τελών κυκλοφορίας εκπνέει στις 31 Δεκεμβρίου 2014.
Το ύψος των τελών του 2015 διαμορφώνεται ως εξής:
Οχήματα με ταξινόμηση έως 31/10/2010 

  • Για 51 μέχρι 300 κ.εκ. θα πληρώσουν 22 ευρώ.
  • Για 301 μέχρι 785 κ.εκ. θα πληρώσουν 55 ευρώ.
  • Για 786 μέχρι 1.071 κ.εκ. θα πληρώσουν 120 ευρώ.
  • Για 1.072 μέχρι 1.357 κ.εκ. θα πληρώσουν 135 ευρώ.
  • Για 1.358 μέχρι 1.548 κ.εκ. θα πληρώσουν 240 ευρώ.
  • Για 1.549 μέχρι 1.738 κ.εκ. θα πληρώσουν 265 ευρώ.
  • Για 1.739 μέχρι 1.928 κ.εκ. θα πληρώσουν 300 ευρώ.
  • Για 1.929 μέχρι 2.357 κ.εκ. θα πληρώσουν 660 ευρώ.
  • Για 2.358 μέχρι 3.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 880 ευρώ.
  • Για 3.001 μέχρι 4.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 1.100 ευρώ.
  • Για 4.001 και άνω κ.εκ. θα πληρώσουν 1.320 ευρώ.
 Οχήματα με ταξινόμηση από 1/11/2010 
  • Από 0 – 100 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 0 ευρώ.
  • Από 101 – 120 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 0,90 ευρώ.
  • Από 121 – 140 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 1,10 ευρώ.
  • Από 141 – 160 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 1,70 ευρώ.
  • Από 161 – 180 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,25 ευρώ.
  • Από 181 – 200 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,55 ευρώ.
  • Από 201 – 250 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 2,80 ευρώ.
  • Άνω των 251 (γρ./χλμ.) το κόστος είναι 3,40 ευρώ.
==========================

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ