Εκτυπώστε το κουπόνι για δωρεάν λαπτοπ ή tablet από το Κοινωνικό Μέρισμα
Σκοπός της δράσης είναι η πρόσβαση των πολιτών με χαμηλά εισοδήματα σε τεχνολογίες ΤΠΕ, η μείωση του ψηφιακού χάσματος μέσω της πρόσβασης των πολιτών στο διαδίκτυο, η αύξηση της χρήσης του διαδικτύου, του ηλεκτρονικού εμπορίου και των προσφερόμενων ψηφιακών υπηρεσιών του Δημοσίου από πολίτες που δυσκολεύονται να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, καθώς και η ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των πολιτών, μέσω τεχνικής υποστήριξης / συμβουλευτικής ενημέρωσης στο χώρο τους.
Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί, μέσω της ιστοσελίδας της Δράσης και με χρήση των διαπιστευτηρίων (username/password) του πληροφοριακού συστήματος «TAXISNET» της ΓΓΠΣ να δει αν είναι επιλέξιμος ωφελούμενος της Δράσης. Θα μπορεί να τυπώνει τον μοναδικό κωδικό της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης που του αντιστοιχεί ή να τον λάβει στο e‐mail του ή στο κινητό του.
Ο ωφελούμενος μπορεί, μέσω της ιστοσελίδας της Δράσης, να αναζητήσει Παρόχους/Προμηθευτές που βρίσκονται στην περιοχή επιλογής του και να εντοπίζει τις Προσφορές που τον ενδιαφέρουν, με αποκλειστικό κριτήριο τις ανάγκες ή/και τις δυνατότητές του, σύμφωνα με τα προσωπικά του κριτήρια.
Ο ωφελούμενος μπορεί, μέσω της ιστοσελίδας της Δράσης, να αναζητήσει Παρόχους/Προμηθευτές που βρίσκονται στην περιοχή επιλογής του και να εντοπίζει τις Προσφορές που τον ενδιαφέρουν, με αποκλειστικό κριτήριο τις ανάγκες ή/και τις δυνατότητές του, σύμφωνα με τα προσωπικά του κριτήρια.
Οι ωφελούμενοι, αφού επιλέξουν τον Πάροχο/Προμηθευτή που επιθυμούν, επισκέπτονται το κατάστημα, εντός της περιόδου ισχύος της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης, και με τον συγκεκριμένο και μοναδικό κωδικό της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης, επιλέγουν τις παροχές της δράσης
Οι παροχές της δράσης υπό τη μορφή συγκεκριμένων προσφορών από τους αντίστοιχους Παρόχους/Προμηθευτές θα είναι διαθέσιμες επίσης στο ευρύ κοινό προς ενημέρωση και επιλογή τους μετά την επίσκεψη του Ωφελούμενου στο κατάστημα
Οδηγίες για την εκτύπωση του κουπονιού
Κάθε ωφελούμενος δικαιούται μόνο μία επιταγή-κουπόνι , η αξία του οποίου καλύπτει τις ακόλουθες παροχές:
- Διαδικτυακή σύνδεση (σταθερή ADSL/VDSL ή κινητή (mobile) 3G (ή ανώτερη) ή δορυφορική) – μέχρι 12 ευρώ το μήνα και μέχρι 31/10/2015
- Βασικό εξοπλισμό πρόσβασης στο διαδίκτυο (tablet ή netbook ή laptop/notebook) – μέχρι 230 ευρώ.
- Υπηρεσίες Υποστήριξης – Συμβουλευτικής ενημέρωσης κατ’ οίκον προαιρετικά, σε βασικά στοιχεία χρήσης του εξοπλισμού και του διαδικτύου, έως 60 ευρώ.
ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ
Έχοντας το μοναδικό κωδικό του κουπονιού, το οποίο είτε το τυπώνει ή έλαβε στο mail του ή στο κινητό του, θα πρέπει να ακολουθήσει τα παρακάτω βήματα:
1. Αναζήτηση προσφοράς: Μέσω της ιστοσελίδας (https://www.e-inclusion.gr/announcements/) θα αναζητήσει τους προμηθευτές που έχουν κατάστημα στην περιοχή του και θα εντοπίζει τις προσφορές που τον ενδιαφέρουν.
2. Προσέλευση σε Κατάστημα: Προσέρχεται στο κατάστημα με το προσωπικό του κουπόνι και με την αστυνομική του ταυτότητα. Ο υπάλληλος θα μπορεί μέσα από την εφαρμογή να ελέγξει τα στοιχεία του ωφελούμενου καθώς και αν το ηλεκτρονικό κουπόνι είναι ενεργό ή έχει χρησιμοποιηθεί.
3. Επιλογή Προσφοράς: Ο ωφελούμενος επιλέγει υποχρεωτικά συσκευή και τηλεπικοινωνιακή σύνδεση και προαιρετικά, Υποστήριξη/Συμβουλευτική Ενημέρωση.
4. Καταχώρηση Μοναδικού κωδικού: Τα παραστατικά που θα εκδώσουν οι Πάροχοι/Προμηθευτές και οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι, θα πρέπει να περιλαμβάνουν σε εμφανές σημείο τον μοναδικό Κωδικό Κουπονιού του ωφελούμενου. Παραστατικό που δε φέρει το σωστό Κωδικό Κουπονιού ΔΕΝ θα είναι επιλέξιμο από τη Δράση.
5. Υπογραφή Εγγράφων: Πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο ωφελούμενος θα πρέπει να υπογράψει όλα τα απαραίτητα έγγραφα που θα εκδοθούν και τυπωθούν στο κατάστημα από το πληροφοριακό σύστημα της Δράσης.
6 .Έλεγχος Παραγγελίας: Οι ωφελούμενοι μπορούν να ελέγξουν στο Web Site της Δράσης, εάν ο Κωδικός Κουπονιού αντιστοιχεί στα προϊόντα (συσκευή, σύνδεση και υποστήριξη/συμβουλευτική ενημέρωση) που προμηθεύτηκαν.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ- ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
* Ποιοι είναι οι δικαιούχοι του προγράμματος;
- Όσοι έλαβαν το κοινωνικό μέρισμα και ταυτόχρονα κατοικούν σε μία από τι 8 περιφέρειες.
* Ο/Η σύζυγός μου έλαβε το κοινωνικό μέρισμα αλλά όταν συνδέομαι στην εφαρμογή δεν εμφανίζομαι ως δικαιούχος τι Δράσης. Τι μπορώ να κάνω;
- Για να εξακριβώσετε ποιος είναι ο δικαιούχος θα πρέπει στην εφαρμογή να συνδέεται με τους κωδικούς του αυτός που πήρε το κοινωνικό μέρισμα και όχι ο σύζυγος.
* Πληρούσα τις προϋποθέσεις για να λάβω το κοινωνικό μέρισμα, αλλά δεν υπέβαλα αίτηση. Μπορώ να συμμετέχω στη Δράση;
- Όχι, δεν είστε δικαιούχος αν δεν έχετε λάβει το κοινωνικό μέρισμα.
* Υπέβαλα αίτηση για το κοινωνικό μέρισμα αλλά δεν έχω λάβει ακόμα το βοήθημα. Δικαιούμαι να συμμετέχω στη Δράση;
- Για να είστε δικαιούχος θα πρέπει να έχετε υποβάλει οριστική αίτηση για το κοινωνικό μέρισμα και να έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή σας.
* Δεν θέλω να λάβω υπηρεσίες Υποστήριξης – Συμβουλευτικής ενημέρωσης. Μπορώ να αξιοποιήσω τα 60 ευρώ της επιδότησης στις άλλες 2 παρεχόμενες παροχές (εξοπλισμός, διαδικτυακή σύνδεση);
- Όχι, εφόσον δεν τις επιθυμείτε, το ποσό της σχετικής επιδότησης δεν μπορεί να προστεθεί στο ποσό της επιδότησής σας για τις υπόλοιπες παροχές
* Μπορώ να αποκτήσω παροχή ακριβότερη από το επιχορηγούμενο ποσό για αυτήν την κατηγορία παροχής;
- Ναι, μπορείτε συμπληρώνοντας μόνος/η σας τη διαφορά κόστους.
* Αν επιλέξω παροχή φθηνότερη από το μέγιστο επιχορηγούμενο ποσό για τη συγκεκριμένη κατηγορία παροχής, μπορώ να μεταφέρω τη διαφορά για την απόκτηση άλλης κατηγορίας παροχής;
- Όχι, η διαφορά τιμής δεν δύναται να μεταφερθεί σε άλλη κατηγορία παροχής, ούτε να εξαργυρωθεί με μετρητά.
* Θα επιβαρυνθώ με τα έξοδα απόκτησης του απαραίτητου εξοπλισμού σύνδεσης στο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο;
- Όχι, ο απαραίτητος εξοπλισμός σύνδεσης στο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο (π.χ. modem για σύνδεση σε adsl/vdsl, usb stick για σύνδεση στο 3G/4G δίκτυο, δορυφορικό πιάτο για σύνδεση στο δορυφορικό δίκτυο), όπου απαιτείται, βαραίνει στο σύνολό του, αποκλειστικά τον Πάροχο/Προμηθευτή και παρέχεται δωρεάν στον ωφελούμενο.
* Είμαι δικαιούχος του κοινωνικού μερίσματος στην Περιφέρεια της Θεσσαλίας. Μπορώ να κάνω συμβόλαιο ευρυζωνικής σύνδεσης στην Αθήνα;
- Όχι, δεν μπορείτε να αποκτήσετε ευρυζωνική σύνδεση σε περιοχή διαφορετική της Περιφέρειάς σας.
* Μπορώ να ασκήσω το δικαίωμά μου της επιδότησης σε κατάστημα περιοχής που δεν ανήκει στις 8 επιλέξιμες Περιφέρειες;
- Ναι, μπορείτε να εξαργυρώσετε το κουπόνι σε οποιοδήποτε κατάστημα συμμετέχει στη δράση.
* Μπορώ να μεταβιβάσω το δικαίωμα της επιδότησης σε συγγενικό πρόσωπο;
- Όχι, είναι αυστηρά προσωπικό και δεν μεταβιβάζεται.
* Μπορώ αντί για 1 tablet να αγοράσω 2 tablets αξιοποιώντας την επιδότηση;
- Όχι, κάθε δικαιούχος μπορεί να αποκτήσει μία και μόνο συσκευή.
* Ποια είναι η καταληκτική ημερομηνία που επιτρέπεται να ασκήσω το δικαίωμα της επιδότησης;
- Εως τις 30 Ιουνίου 2015.
* Οι παροχές που απέκτησα μέσω της Δράσης δεν καλύπτουν πλέον τις ανάγκες μου. Μπορώ να τις διακόψω/μεταπωλήσω;
- Εδώ χρειάζεται προσοχή. Πρέπει να ξέρετε ότι, ο ωφελούμενος υποχρεούται: Να διατηρήσει την τηλεπικοινωνιακή σύνδεση που προμηθεύτηκε μέχρι 31/10/2015 και να διατηρήσει τον εξοπλισμό μέχρι 31/12/2015. Από εκεί και έπειτα, κάνει ότι θέλει…
* Μπορώ να αξιοποιήσω την παροχή για τη διαδικτυακή σύνδεση στo υφιστάμενο τηλεπικοινωνιακό μου συμβόλαιο;
- Υπό προϋποθέσεις ναι. Αρχική προϋπόθεση, σε κάθε περίπτωση, είναι η συμμετοχή του Τηλεπικοινωνιακού Παρόχου στο Μητρώο της Δράσης καθώς και η εξαργύρωση της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης από τον ίδιο τον Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο ή από κάποιο Πάροχο/Προμηθευτή που συνεργάζεται με αυτόν.
Ειδικότερα για τα επιμέρους είδη τηλεπικοινωνιακών συνδέσεων ισχύουν τα ακόλουθα:
Α. Εάν επιλέξετε ευρυζωνική σύνδεση κινητής (mobile) υποχρεούστε να πραγματοποιήσετε νέα σύνδεση, στην οποία δεν επιτρέπεται να περιλαμβάνεται πακέτο κινητής τηλεφωνίας.
Β. Εάν επιλέξετε σταθερή ή δορυφορική ευρυζωνική σύνδεση και έχετε ήδη ενεργοποιημένο κάποιο συμβόλαιο, θα πρέπει να επιβεβαιώσετε εάν ο εν λόγω Τηλεπικοινωνιακός Πάροχος έχει επιλέξει να διαθέτει στη δράση και τα υφιστάμενα συμβόλαιά του που πληρούν τις προϋποθέσεις της Δράσης.
Σε περίπτωση που τα διαθέσει και εφόσον και το δικό σας συμβόλαιο πληροί τις προϋποθέσεις, μπορείτε να το αναφέρετε στον Πάροχο/Προμηθευτή που θα απευθυνθείτε για να εξαργυρώσετε την Επιταγή Ψηφιακής Αλληλεγγύης, δηλαδή στον ίδιο Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο ή κάποιο συνεργαζόμενο με αυτόν Πάροχο/Προμηθευτή, ώστε να το δηλώσει κατά την εξαργύρωση της Επιταγής Ψηφιακής Αλληλεγγύης και να επωφεληθείτε της επιδότησης (μέγιστο 12 ευρώ μηνιαίως).
Σε αντίθετη περίπτωση, θα πρέπει να επιλέξετε κάποιο νέο πακέτο (από τα εγκεκριμένα από τη Δράση) του Παρόχου/Προμηθευτή για το συγκεκριμένο Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο ή να επιλέξετε να ενεργοποιήσετε σύνδεση με κάποιον άλλο Τηλεπικοινωνιακό Πάροχο.
* Μπορώ να εξουσιοδοτήσω τρίτο πρόσωπο για την εξαργύρωση του κουπονιού;
- Όχι, είναι απαραίτητη η φυσική παρουσία του δικαιούχου για την εξαργύρωση του κουπονιού.
* Δικαιούμαι να ζητήσω κατά τη διάρκεια της δράσης μετατροπή της διαδικτυακής σύνδεσης που έχω επιλέξει ή μεταφορά της σύνδεσής μου;
- Όχι, δεν είναι δυνατή η αλλαγή της διαδικτυακής σύνδεσης που αρχικά επιλέξατε, ούτε η μεταφορά της σε άλλη διεύθυνση κατοικίας. Εάν κάτι τέτοιο συμβεί, δε θα δικαιούστε την επιδότηση για το υπόλοιπο του διαστήματος έως και την 31/10/2015.
πατήστε εδώ για να εκτυπώσετε το κουπόνι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου