Έξω από τις εξετάσεις της Γ’ Λυκείου η Ποντιακή Γενοκτονία
Οριστικός είναι ο αποκλεισμός του κεφαλαίου για τη Γενοκτονία των Ποντίων από την εξεταστέα ύλη της Γ΄ Λυκείου. Σύμφωνα με την «απάντηση» του υπουργού Παιδείας, σε σχετική αναφορά που είχε καταθέσει ο βουλευτής Μάξιμος Χαρακόπουλος, η εξεταστέα-διδακτέα ύλη των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ΄ τάξης του Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2015-2016 καθορίζεται με την με αρ. 96080/Δ2/17-6-2015 Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄1186)» και δεν υπάρχουν περιθώρια περαιτέρω αλλαγών.Από την πλευρά του, έντονα επικριτικός ήταν ο βουλευτής Λάρισας της Νέας Δημοκρατίας, Μάξιμος Χαρακόπουλος με αφορμή την αρνητική απάντηση του υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη στην πρόταση επαναφοράς στην εξεταστέα ύλη της Γ΄ Λυκείου του σχετικού κεφαλαίου για τον παρευξείνιο Ελληνισμό.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Μάξιμος Χαρακόπουλος «η επιμονή του κυρίου Φίλη να απαλειφθεί το κεφάλαιο για τον Παρευξείνιο Ελληνισμό κατά τον 19ο και 20ό αιώνα από την εξεταστέα ύλη της Ιστορίας της Γ΄ Λυκείου, ώστε οι μαθητές να μην μαθαίνουν για τη γενοκτονία των Ποντίων και εν γένει των Χριστιανών της Ανατολής, δεν προκαλεί πλέον καμία εντύπωση.
»Η τοποθέτηση του κ. Λιάκου, ως επικεφαλής της επιτροπής για τις αλλαγές στην εκπαίδευση, που μεταξύ άλλων αναφέρει ως “τζιχαντιστές” τους “μακεδονομάχους” και οι δηλώσεις της αναπληρώτριας υπουργού κ. Αναγνωστοπούλου, ότι από τα ιστορικά βιβλία πρέπει να απαλειφθούν οι εθνικές αναφορές, επιβεβαιώνουν ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ, πιστή στη “γραμμή Ρεπούση”, έχει βάλει στόχο να “αλλάξει τα φώτα” και στην Ιστορία μας».
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος είχε καταθέσει αίτημα της Επιτροπής Ποντιακών Μελετών, η οποία μαζί με ποντιακούς φορείς σε παγκόσμιο επίπεδο είχε αντιδράσει έντονα και ζητούσε επανένταξη του συγκεκριμένου κεφαλαίου στην ύλη της Γ΄ Λυκείου. Η συγκεκριμένη ενότητα αντικαταστάθηκε στην εξεταστέα-διδακτέα ύλη από τα κεφάλαια «Η Ελληνική Οικονομία μετά την Επανάσταση» και «Η Ελληνική Οικονομία κατά τον 19ο αιώνα».
Πηγή PontosNews
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου