}

07 Νοεμβρίου, 2014

"Σηκώστε" τα χρήματά σας απο παλιούς ή ξεχασμένους λογαριασμούς ελληνικών τραπεζών, γιατί σε λίγο θα τα κλαίτε !!!

Κλείνουν ανενεργοί τραπεζικοί λογαριασμοί -Τα πιστωτικά τους υπόλοιπα μεταφέροντ

Κλείνουν ανενεργοί τραπεζικοί λογαριασμοί -Τα πιστωτικά τους υπόλοιπα μεταφέρονται στο Δημόσιο

Μετά τη χτεσινή  καταγγελία Hρακλειώτη φίλου της ιστοσελίδας,  καπάκι κι άλλες επιστολές διαμαρτυρίας, σήμερα: "Ειμαι κατοικος Γαλλιας. Πηγα σ' ελληνική τράπεζα στην Ελλάδα  να σηκωσω χρηματα και οριστε η εκπληξη :.... Απο το ΑΤΜ εχω δικαιωμα να παρω μονο 1000 την εβδομαδα!!! Απο το ταμειο της τραπεζας μονο 800-1500 την ημερα (αναλογα αν ειμαι στην τραπεζα που ανοιχτηκε ο λογαριασμος ή οχι) κι αν θελω περισσότερα απο 1500 ευρω πρεπει να κανω αιτηση ωστε να τα φερουν σε 4-5 μερες !!!!!!! Επανω στην αιτηση επρεπε να συμπληρωθει για ποιο λογο σηκωνω τα χρηματα μου !!!!!Ελεος !!! Μπρος στην έκπληξή μου, η υπαλληλος εγραψε "για προσωπικους λογους".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ