}

25 Αυγούστου, 2016

ΝΟΥΒΕΛΑ ΣΤΗ ΦΑΒΕΛΑ : Ο 77χρονος, το Τζενάκι, ο υπουργός και οι πίτες - Στιγμιότυπα από την καθημερινή ζωή στη Μποκοτά


-Ελα υπουργάρα μου, έλα από το σπίτι… Ναι η Ελένη λείπει ταξίδι στο Παρίσι. Ναι έχω εδώ το μωράκι, το Τζενάκι μας που κάνει καλές πίτες… Ελα θα περάσουμε καλά…Ελα που σου λέω…ποιος το μαμάει το υπουργιλίκι…ελα από το σπίτι, σε περιμένουμε…
20΄λεπτά αργότερα ο υπουργός της Κολομβίας  φθάνει στο σπίτι του φίλου, που είναι μεγάλος μπήχτης, μποέμης, ψήστης και καραμπουζουκλής χωρίς να παίρνουμε όρκο για την σωστή σειρά παράθεσης των επιθέτων.
Γράφει η Ιόλη Πιερίδη
-Τζενάκι, ήρθε ο Σάκης ο υπουργός και είναι πολύ κουρασμένος…Φέρτου σε παρακαλώ τον καφέ του και ένα κομμάτι από την αγαπημένη του μηλόπιτα για να πάρει τα πάνω του…
.Μηλόπιπα είπατε κύριέ μου;
-Ελα ρε συ Τζενάκι που έμαθες να κάνεις και χιούμορ, ξέχασες ότι σε μάζεψα από παξιμαδοκλέφτρα και σε έβαλα στα σαλόνια του Ψυχικού;
.Κι εσείς ξεχάσατε ότι έμπαινα πριν από σας στο σπίτι της κυρίας και της έκανα χαλαρωτικό μασάζ, έτσι με γνωρίσατε…Αυτή είναι η ιστορική ακολουθία των γεγονότων;
-Ιστορική ακολουθία των γεγονότων είπες Τζενάκι; Πως το κατάφερες αυτό κορίτσι μου;
.Είναι που κάνω καλές πίτες αφεντικό και ταυτόχρονα φροντίζω να έχω τα αυτιά μου ανοιχτά. Οταν κάνω πίτες σε καθηγητές Ιστορίας κι αυτοί μιλάνε με τις φίλες τους στο τηλέφωνο εγώ ρουφάω γνώσεις…
-Ελα ρε συ Τζενάκι να ρουφήξεις γνώσεις και από τον υπουργό μας…Ξέρεις εμείς οι 77άρηδες δεν έχουμε να περιμένουμε πολλά πολλά από τη ζωή…Εσύ Τζενάκι είσαι για μας το άλας της ζωής…
.«Υμείς εστε το άλας της γης… υμείς εστε το φως του κόσμου» (Ματθ. ε’ 13, 14)
-Ρε συ Τζενάκι, είσαι λογιότατη…Τι γνώσεις είναι αυτές που κουβαλάς ρε κοριτσάρα;
.Με τη γλώσσα μου κύριε, με τη γλώσσα μου τα κατάφερα όλα αυτά…Α, είστε εδώ κιόλας κε υπουργέ μας…Τι γοητευτικός άνδρας, τι αρρενωπός, τι σοφός που είστε, τι διανοούμενος, είστε τόσο καλλιεργημένος που με τίποτε δεν θα ήθελα να σας πιάσω στο στόμα μου…
-Ρε συ Τζενάκι κάνεις τον υπουργό και κοκκινίζει και είχε μια μέρα δύσκολη σήμερα…Το πρωί ξεκίνησε με μια συνέντευξη στο ράδιο, συνέχισε με μια συνέντευξη στη τηλεόραση, μετά πήρε στο γραφείο το κολατσιό του, στη  συνέχεια έβαλε την υπογραφή του σε όλα τα χαρτιά που του έδωσε η γραμματέας του χωρίς καν να τα διαβάσει για να προλάβει να είναι εδώ μαζί μας…Μαζί σου για την ακρίβεια…
.Κοτζάμ υπουργός άφησε το γραφείο και το φόρτο εργασίας του για να έλθει εδώ για μένα;
-Ρε συ Τζενάκι γι΄αυτό έγινε υπουργός, γι΄αυτό γίνονται υπουργοί στην Κολομβία δεν το γνωρίζεις; Για να λένε παρότες στους χαχόλους ψηφοφόρους και να απολαμβάνουν απερίσπαστοι τις πίτες σου…Σκύψε τώρα κι άσε τις σοφιστίες…
.Σοφιστίες το Τζενάκι; Θα με πνίξετε αφεντικό…θα με πνίξετε κι έχω να κάνω πολύ χειρονακτική εργασία όπως βλέπετε για να ξυπνήσω τον κοιμισμένο γίγαντα…
-Ετσι είμαστε εμείς οι 77άρηδες Τζενάκι μου… Θέλουμε το χρόνο μας, την περιποίησή μας, τα παιγνίδια μας….
.Δεν έχετε παράπονο αφεντικό μου… Τα κάνω όλα…Ακόμη και την κυρία εξυπηρετώ όταν λείπετε εσείς σε ταξίδι…
http://kourdistoportocali.com/


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Μήνυμα από τον "διαχειριστή" του ιστολογίου  ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ : Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη. Ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε. Δεν είμαι δημοσιογράφος, αλλά ένας απόστρατος αξιωματικός της Π.Α. που αποφάσισε να κάνει αυτό που δεν κάνουν οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ