}

05 Δεκεμβρίου, 2014

Τα τέκνα του Π.Ψυχικού και της Εκάλης θυσία στην «περιούσια επανάσταση» κατά των ανθρώπων της βιοπάλης

(Ανοίγοντας σήμερα το πρωί την φατσοσελίδα βρήκα την παρακάτω ανάρτηση της ανηψιάς μου, και παρόλο ότι είχα επεξεργασθεί για να δημοσιεύσω κάτι ανάλογο, αλλά πολύ καυστικότερο, έκρινα ότι αυτό το κείμενο γραμμένο από μια κοπέλα αυτής της γενιάς που μάχεται για μια θέση εργασίας και δεν την βρίσκει έχει πολύ μεγαλύτερη αξία από το οποιοδήποτε δικό μου κείμενο. Θα μου επιτρέψει, μόνο να χρησιμοποιήσω τον τίτλο του δικού μου άρθρου)
Δεν με νοιάζει καθόλου αν διαφωνώ με την πλειοψηφία (ή μειοψηφία)...ο καθένας έχει δικαίωμα άποψης, τελευταίως δεν παίρνω θέση σε πολιτικά ζητήματα...εντούτοις νευριάζω πολύ βλέποντας -πάντα μέσα απο το δικό μου πρίσμα- να παραλογίζονται όλοι με την άσχημη οικονομική κατάσταση και την πολύπλευρη πίεση που δέχονται όλα τα νοικοκυριά και να ψάχνουν αφορμές να εκτονωθούν απο το θυμό και το μένος τους με λάθος τρόπο....αντί λοιπόν να ηρωοποιούμε έναν ένοπλο ληστή και μάλιστα ''πολιτικό'' κρατούμενο
(συγχωρείστε με αλλά μέχρι πρότινος αλλιώς είχα συνδέσει στο μυαλό μου τους πολιτικούς κρατούμενους ανά την ιστορία)....και σαφέστατα υποθέτω οτι μάλλον επειδή ''βαφτίστηκε'' αναρχικός (που αμφιβάλλω πολύ αν έχει διαβάσει ποτέ του Μπακούνιν...αλλά δεν θα σταθώ εδώ...) κέρδισε αυτόματα τον τίτλο του ''πολιτικού'' κρατούμενου...και μάχεται δια πυρός καιι σιδήρου για το δικαίωμά του στην εκπαίδευση...γιατί κάποιοι του το στερούν!!!!!!! ποιοι του το στερούν? δεν το καταλαβαίνω? μπορεί να παρακολουθεί και να τελειώσει τις σπουδές του απο απόσταση, διαδικτυακώς, όπως τα ΑΜΕΑ, και πολλοί άλλοι... εδώ άλλοι σπουδάζουν δι'αλληλογραφίας σε ξένα πανεπιστήμια! δηλαδή αν κάποιος επιλέγει να ζει παραβατικά και πιαστεί...επειδή αποφάσισε να μορφωθεί το ξεχνάμε? δεν μου φαίνεται δικαιοσύνη και ισότητα αυτό! ...να το σκεφτώ τότε σοβαρά...επειδή τα μεταπτυχιακά κοστίζουν πολύ ακριβά ανά εξάμηνο...να πάω λοιπόν να ληστέψω ένοπλη μιά τράπεζα...(αν πετύχω μια χαρά...θα σας κεράσω κιόλας! και τον ΕΝΦΙΑ θα σας πληρώσω!) αν όχι και με πιάσουν, θα επικαλεστώ ότι τα έβαλα με το κεφάλαιο, είμαι ''αναρχική'' και θα απαιτήσω να πάρω και δεύτερο πτυχίο και μεταπτυχιακό άμα λάχει (για να μου το πληρώσει κιόλας το κράτος, είπαμε κοστίζουν πολύ!)...αλλά προς θεού...να παρακολουθώ! είμαι επιμελέστατη εγώ!ε ε ε και να πίνω και τα καφεδάκια μου στην πανεπιστημιούπολη, να βολτάρω μαζί με τους υπόλοιπους ευυπόληπτους νομοταγείς χαζούς πολίτες!-'Αποψή μου πάντα!!!!- το γεγονός ότι πολλοί -κυρίως απο πολιτικούς και ''περίοπτες'' προσωπικότητες-βρίσκονται εκτός φυλακής,ενώ θα επρεπε να βρίσκονται σε μπουντρούμια ανήλιαγα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να παραλογιστούμε και να καταστρατηγήσουμε κάθε τι εύνομο και ηθικό...και να ηρωοποιούμε αβέρτα γιατί αδυνατούμε να δείρουμε το γάιδαρο, δέρνουμε το σαμάρι...σε λίγες μέρες θα καεί η Αθήνα στην επέτειο του Γρηγορόπουλου... το οποίο παιδί όντως πήγε αδικοχαμένο εξαιτίας ενός μ@λ@κ@ αστυνομικού...μέχρι εκεί όμως...γιατί φτιάχτηκε ένας μύθος γύρω απο τον Γρηγορόπουλο, επειδή ένας μανιακός, κακός επαγγελματίας, δεν ξέρω τι...καταχράστηκε την εξουσία του και πυροβόλησε ένα παιδί... σήμερα έπεσε ένα πολεμικό αεροσκάφος σε άσκηση έξω απο την Κρήτη... ευτυχώς δεν θρηνούμε θύματα...γιατί να μην ηρωοποιηθεί το παλικάρι που παίρνει 3 και 60 και φλερτάρει με τον θάνατο κάθε μέρα και μπορεί ανα πάσα στιγμή να αφήσει τα παιδιά του ορφανά και στο μέλλον -αν ζήσει- να παίρνει σύνταξη (αν πάρει!) όσο ένας υπάλληλος γραφείου... να κάψουμε λοιπόν την Αθήνα, να καταστρέψουμε περιουσίες όσων ατύχησαν να έχουν στο κέντρο (όπου οι ασφαλιστικές δεν τα ασφαλίζουν...), να κάνουμε πλιάτσικα (να μην τα ξεχνάμε και αυτά!) για να τιμήσουμε τον Γρηγορόπουλο και κάθε Ρωμανό δίνοντας στο πολιτικό σύστημα το μήνυμα που εμείς νομίζουμε οτι δίνουμε! ΆΨΟΓΑ!

* Η Κατερίνα Μαραγκουδάκη είναι απόφοιτος της Φιλολογίας (αδιόριστη φυσικά). Δεν έχει καμία σχέση με την Αεροπορία, αλλά τιμά με την αγωγή της και τις σκέψεις της τον εαυτό της και τους γονείς της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ