}

01 Δεκεμβρίου, 2014


Γιατί δεν ανοίγει ο τάφος του Μωάμεθ του Πορθητή; Τι φοβούνται οι Tούρκοι...

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος

Ενώ στην Τουρκία σπάει όλα τα ρεκόρ εισιτηρίων η κινηματογραφική επιτυχία, «Φατίχ 1453», η οποία όμως έχει κατηγορηθεί ακόμα και από Τούρκους ιστορικούς για μεγάλες ιστορικές ανακρίβειες, άνοιξε για άλλη μια φορά σε δημόσια συζήτηση το ζήτημα του τάφου του Μωάμεθ του Πορθητή και όλων των πιθανών μυστηρίων που κρύβονται εκεί και τα οποία... για πολλούς αποτελούν μεγάλο ταμπού για την ίδια την ύπαρξη της Τουρκίας.

Σε μια σημαντική ....συνέντευξή του στην τουρκική εφημερίδα Χουριέτ, στις 15 Απριλίου 2012, ο Τούρκος συγγραφέας, Ahmet Ümit, παρουσιάζοντας το νέο του βιβλίο με τον τίτλο, «Να σκοτώσεις τον Σουλτάνο», ένα ιστορικό μυθιστόρημα που αναφέρεται στην ζωή του Μωάμεθ του Πορθητή, δηλώνει ότι υπάρχει ανάγκη να ανοιχτεί επιτέλους ο τάφος του για να ερευνηθεί τι ακριβώς έγινε με τον θάνατό του. Σύμφωνα με τον συγγραφέα του έργου, «Σκοτώνοντας τον Σουλτάνο», ο Μωάμεθ ο Πορθητής κατά πάσα πιθανότητα δεν πέθανε με φυσιολογικό τρόπο, αλλά δηλητηριάστηκε. ...

Το γεγονός αυτό για τον Ahmet Ümit έχει πολύ μεγάλη σημασία γιατί αν αποδειχτεί ότι έγινε έτσι, τότε, όπως υποστήριξε ο Τούρκος συγγραφέας, θα καταρρεύσει ένα μεγάλο ταμπού για την ίδια την ύπαρξη της Τουρκίας. Μάλιστα ο Ahmet Ümit χαρακτήρισε «ιστορικό λεκέ» τον δηλητηριασμό του Φατίχ και δεν δίστασε να ζητήσει ακόμα και ιστολογική εξέταση για να εξακριβωθεί η πραγματική αιτία θανάτου του.

Να σημειωθεί ότι ο τάφος του Μωάμεθ του Πορθητή κρατείται ερμητικά κλειστός καθώς στο παρελθόν είχαν κυκλοφορήσει έντονες φήμες ότι αν ανοιχτεί θα αποκαλυφτεί ότι ο Φατίχ, τουλάχιστον στο τέλος της ζωής του, είχε ασπαστεί την Ορθοδοξία και ίσως γι’ αυτόν τον λόγο τον είχαν δηλητηριάσει.

Ο πρώτος που μίλησε αποκαλυπτικά για το θέμα αυτό ήταν ένας μεγάλος Τούρκος πολιτικός και ποιητής, ο Γιαχία Κεμάλ Μπεγιατλί και το γεγονός αυτό αναφέρει ο Τούρκος συγγραφέας, Ρεσάτ Εκρέμ Κοτσού στο βιβλίο του, «Οθωμανοί ηγεμόνες».

Η απαγορευμένη αυτή μαρτυρία είναι άκρως αποκαλυπτική για την πραγματική θρησκευτική ταυτότητα του μεγάλου Φατίχ των Οθωμανών, του Μωάμεθ του Πορθητή. Γράφει λοιπόν το βιβλίο: «Την εποχή του Αμπντούλ Χαμίτ του Β΄, στις αρχές του εικοστού αιώνα, είχε σπάσει ένας μεγάλος αγωγός νερού στη συνοικία του μεγάλου τεμένους του Πορθητού, το Φατίχ.

Το Φατίχ είχε οικοδομηθεί μεταξύ των ετών 1463 και 1470, πάνω στα ερείπια της κατεδαφισμένης από τους Οθωμανούς εκκλησίας των Αγίων Αποστόλων, κάτω από την οποία βρίσκονται θαμμένοι πολλοί βυζαντινοί βασιλείς. Στην εκκλησία αυτή ο Γεννάδιος είχε εγκαταστήσει το Πατριαρχείο κατόπιν άδειας του Μωάμεθ μετά την άλωση.

Το 1454 ο Πατριάρχης εγκατέλειψε οικειοθελώς την εκκλησία, επειδή μέσα σε αυτή είχε βρεθεί το πτώμα ενός Τούρκου και φοβήθηκε μήπως κατηγορηθούν οι Έλληνες για το έγκλημα. Την κατασκευή του τζαμιού είχε αναλάβει ο Έλληνας αρχιτέκτονας, Χριστόδουλος, που φρόντισε όμως να διατηρήσει τα θεμέλια της κατεδαφισμένης εκκλησίας.

Κατά την επισκευή όμως του χαλασμένου αγωγού, ο Αμπντούλ Χαμίτ έδωσε εντολή να ανοιχτεί ο τάφος του Μωάμεθ που βρίσκονταν δίπλα στο τζαμί, για να διαπιστωθούν τυχόν ζημιές και να επισκευαστούν. Ο τάφος λοιπόν ανοίχτηκε και σε βάθος τριών μέτρων βρέθηκε μια σιδερένια καταπακτή από όπου μια πέτρινη σκάλα οδηγούσε στην υπόγεια αίθουσα της βυζαντινής εκκλησίας.

Εκεί βρέθηκε ο μαρμάρινος τάφος που βρίσκονταν το ταριχευμένο πτώμα του Μωάμεθ, ολόιδιο με το πορτρέτο που είχε φιλοτεχνήσει ο Ιταλός ζωγράφος Μπελίνι, πέντε μήνες πριν από τον θάνατο του Πορθητή. Το γεγονός αυτό και μόνο για πολλούς αποτελεί τη μεγαλύτερη απόδειξη ότι ο Μωάμεθ θέλησε να ταφεί σαν χριστιανός και βυζαντινός βασιλιάς, εν μέσω των άλλων βυζαντινών αυτοκρατόρων».

Ο σουλτάνος Αμπντούλ Χαμίτ, που για λόγους πολιτικούς την εποχή εκείνη είχε εγκαταλείψει το μπεκτασισμό, (δηλαδή το αιρετικό Ισλάμ), τον οποίο ακολουθούσε και ασπάστηκε τον σουνιτισμό, δηλαδή το ορθόδοξο Ισλάμ, κυριεύτηκε από πανικό και έδωσε εντολή να σφραγιστεί αμέσως ο τάφος του Μωάμεθ.

Τα παραπάνω συνέβησαν πριν από το 1908 και έκτοτε ο τάφος του Μωάμεθ δεν ξανάνοιξε. Γι’ αυτό και σήμερα είναι αδύνατο να αποδειχτεί αυτή η μαρτυρία του Μπεγιατλί. Αποτελεί όμως μαρτυρία επιφανούς Τούρκου, η οποία δεν εξυπηρετεί κάποιες σκοπιμότητες και δεν είχε λόγους να παρουσιάζει τον Μωάμεθ Χριστιανό.

Σήμερα το μέρος εκείνο είναι απαγορευμένο και δεν επιτρέπεται σε κανένα, είτε αρχαιολόγο είτε θρησκευτικό αρχηγό να το πλησιάσει, επιτείνοντας έτσι το μυστήριο για τους βυζαντινούς βασιλικούς τάφους αλλά και για τους τάφους των σουλτάνων της Οθωμανικής αυτοκρατορίας.

Είναι γεγονός ότι παρόμοιες με αυτήν μαρτυρίες έχουν κυκλοφορήσει κατά καιρούς στην Τουρκία, αλλά χωρίς να δοθούν για ευνόητους λόγους μεγάλη έκταση.

Χαρακτηριστικό όμως είναι ότι στις 19 Δεκεμβρίου 1996, το εβδομαδιαίο περιοδικό, μεγάλης κυκλοφορίας, στην Τουρκία, «Ακτουέλ», του συγκροτήματος της γνωστής εφημερίδας, «Σαμπάχ», είχε κυκλοφορήσει με τον εξής εντυπωσιακό τίτλο: «Ο Πορθητής ήταν Χριστιανός;» και από κάτω είχε τον υπότιτλο: «Οι ιστορικοί δεν μπόρεσαν μέχρι σήμερα να λύσουν αυτό το μυστήριο, 540 χρόνια από τον θάνατο του μεγάλου Φατίχ».

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου 
==========================

Σιγά - σιγά βγαίνουν οι φερετζέδες…                                              

Γράφει ο Όθων Ιακωβίδης 

Θα έχετε, βέβαια, ακούσει το λαϊκό απόφθευγμα: “Το μουστάκι είναι ο φερετζές του π**στη”. Δηλώνει έτσι, ο λαός, πολύ εύγλωττα και αιχμηρά, το πειστικό καμουφλάζ αυτού που θέλει να κρύψει την πραγματικότητα της εσώτερης προσωπικότητάς του, την οποία δεν θέλει να ομολογήσει δημοσίως, φοβούμενος την κοινωνική κατακραυγή.

Στην πολιτική, ο φερετζές είναι απαραίτητο αξεσουάρ και εργαλείο παραπλάνησης. Έτσι, κάνει χρήση του, όχι μόνον ολόκληρο το πολιτικό σύστημα που, κάτω από τον φερετζέ της Δημοκρατίας λειτουργεί άψογα και υποδειγματικά μία Κοινοβουλευτική Ολιγαρχία, αλλά τον χρησιμοποιεί και κάθε κόμμα (και το πολιτικό προσωπικό του) για να ξεγελάσουν τον μουστερή (λαό) και αντί της κατακραυγής του να έχουν την αμέριστη υποστήριξή του, εκδηλούμενη και ως ψήφο, που τους εγκαθιστά στη διακυβέρνηση, δηλαδή τους καθίζει στο πολυπόθητο τραπέζι της διαχείρισης του πλούτου της Χώρας.

Έτσι, βλέπουμε:
  • Το Πα.Σο.Κ (παρά την, μέχρι σήμερα, πρωταγωνιστική συμμετοχή του στις εκατόμβες ανθρωποθυσιών Ελλήνων στο βωμό της παγκόσμιας Τραπεζοκρατίας, την οποία υπηρετεί απιστεύτως πιστά) να επιμένει να φορά με θράσος τον φερετζέ του Σοσιαλισμού, προκειμένου να κάθεται στο τραπέζι της Κυβέρνησης, ως επικαρπωτής της “Μεγάλης Δημοκρατικής Παράταξης”,
  • Τη ΝΔ (για τον ίδιο σκοπό και με το βάρος της ίδιας ενοχής) να φορά και να προσπαθεί να μη της πέσει ο φερετζές του Πατριωτισμού, διότι χωρίς αυτόν είναι τενεκές ξεγάνωτος,
  • Τον Καμμένο να φορά τον ίδιο φερετζέ (του Αντι-Μνημονιακού πατριωτισμού) για νά κρύψει ότι το μόνο που θέλει, είναι “να γίνει βεζύρης στη θέση του βεζύρη” (δηλαδή αρχηγός της “Δεξιάς Παράταξης”)
  • Τη “Χρυσή Αυγή” να φορά τον ίδιο φερετζέ (του πατριωτισμού) για να κρύψει το απεχθές πρόσωπο ενός αρρωστημένου Ναζισμού και για να εγκαταστήσει μία φασιστική δικτατορία (όπως τα πρότυπά της)
  • Και τέλος, τον ΣΥΡΙΖΑ, να μοστράρει με ανανεωτική διάθεση τον φερετζέ τού Σοσιαλισμού, με κεντήματα Αντι-Μνημονιακού χαρακτήρα, για να ξεχωρίζει από τον “σκέτο” σοσιαλισμό του Πανελληνίου Σοσιαλιστικού Κινήματος – Πα.Σο.Κ. Σημειώνω και υπογραμμίζω πως ο αντι-Μνημονιακός χαρακτήρας, αποφασίστηκε στο τελευταίο συνέδριο του κόμματος.
Επικεντρώνοντας στον ΣΥΡΙΖΑ, πρέπει να σημειώσουμε πως, η πρόσφατη επίσκεψη των βασικών διαμορφωτών της οικονομικής του πολιτικής, κ.κ Γ. Σταθάκη και Γ. Μηλιού, ξήλωσε αυτό το κέντημα του “αντι-Μνημονιακού” από τον φερετζέ του σοσιαλισμού του, αφήνοντάς τον έκθετο, να ταυτίζεται με τον Πασοκικό σοσιαλισμό, τον ίδιο που καταστρέφει τη χώρα, συνουσιαζόμενος παρά φύση με τον φιλελευθερισμό της ΝΔ (οποία κατάντια και του ενός και του άλλου!) υπό την υψηλή επιστασία και καθοδήγηση του ΔΝΤ και της Τρόϊκα, για την ολοκλήρωση και τελείωση της πράξης!!!

Το αντι-Μνημονιακό κέντημα ξηλώθηκε από τον φερετζέ του ΣΥΡΙΖΑ (και από τις αποφάσεις του συνεδρίου του!!!) από το γεγονός και μόνο της επίσκεψης (στο City του Λονδίνου) των βασικών διαμορφωτών της οικονομικής του πολιτικής, οι οποίοι πήγαν εκεί για να συναντηθούν με τους εκπροσώπους των “επενδυτών”!

Τί πήγανε να κάνουν στο Λονδίνο, Σταθάκης και Μηλιός;

Σίγουρα δεν οργάνωσαν ολόκληρη συνάντηση με τους “επενδυτές”, για να τους πούν τα σοσιαλιστικά τους, καθώς είναι γνωστό πως οι “επενδυτές” έχουν ανοιχτό και συνεχή πόλεμο με τον σοσιαλισμό και βγάζουν σπυριά όταν ακούν τις θεωρίες του.
Πήγαν, λοπόν, να καθησυχάσουν τους «επενδυτές» (δηλαδή τις «αγορές» που έχουν καθήσει, διά της Τρόϊκα, στο σβέρκο μας και πίνουν απάνθρωπα το αίμα μας) ότι «μή φοβόσαστε, εμείς μαζί σας είμαστε»!!!

Πήγαν, λοιπόν, οι Αντι-Μνημονιακοί σοσιαλιστές, να καθησυχάσουν, ποιούς;
Τους “φύσει και θέσει” Μνημονιακούς εχθρούς του σοσιαλισμού!!!

Ποιός κοροϊδεύει, ποιόν;
Πόσο ηλίθιους, μας περνά ΚΑΙ ο ΣΥΡΙΖΑ;

Αν, όντως, έχει τόσο πολύ λοβοτομηθεί η κριτική ικανότητα της Ελληνικής κοινωνίας, θα ψηφίσει αντιμνημονιακά και σοσιαλιστικά, για να δώσει “νωπή εντολή” στη νέα μνημονιακή και υποχρεωτικώς φιλελεύθερη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ, προκειμένου αυτή να αποτελειώσει και να ρουφήξει την τελευταία σταγόνα της ικμάδας της κοινωνίας, για λογαριασμό των “αγορών”, τις οποίες από τώρα χαϊδεύει και προκαλεί η ερεθισμένη (από την οσμή τής εξουσίας) οδαλίσκη, κάτω από το σοσιαλιστικό μουστάκι της, στο Λονδίνο και αλλού…


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Σκόρπιες Σκέψεις


Όταν κάποτε οι ΄Ελληνες πήγαιναν εθελοντές για να απελευθερώσουν αυτούς που οι σημερινοί άρχοντες, βολεμένοι στις πολυθρονάρες τους ξαναπαραδίνουν στη σκλαβιά.  

Στρατής Μυριβήλης : από το «Η ΖΩΗ ΕΝ ΤΑΦΩ»  


Ο λοχαγός μου είναι ένας εξαίρετος αξιωματικός και τον αγαπώ. Είναι ο μόνος μόνιμος αξιωματικός απ’ όσους γνώρισα από κοντά, που τον αγαπώ και τον εχτιμώ χωρίς επιφύλαξη.
Ωστόσο δεν είναι άνθρωπος που τον απασχολεί πολύ η σκέψη. Είναι μονάχα ένας πολύ απλός και αγνός τύπος, σαν κορίτσι. Από κείνους τους ίσιους άντρες, ίσιους στο κορμί και στην ψυχή, που βγάζει κάπου – κάπου ακόμα η Κρήτη. Πιστεύει ολόψυχα στο επάγγελμά του και δεν τον βασανίζει καμιά αμφιβολία. Τον αγαπώ για την ειλικρίνειά του και ζηλεύω τη μονοκόμματη ψυχή του. Πιστεύει στον πόλεμο και στη στολή του σαν τον αδερφό μου. (Μια φορά πίστευα κι εγώ).
Μ’ αγαπά και κείνος και πασχίζει, όσο μπορεί να μου κάνει λιγότερο σκληρές τις μέρες του μαρτυρίου μου. Κάπου – κάπου με προσκαλεί και στ’ αμπρί του. Σαν νιώθω το πόδι καλύτερα σηκώνουμαι και φτάνω ως εκεί συρτά – συρτά. Είναι ένα αμπρί μεγαλείο. Περπατάς μέσα όρθιος. Πίνουμε τσάι, καπνίζουμε πολλά τσιγάρα  πολυτελείας και συζητούμε οι δυο μας. Σαν δεν είναι άλλοι αξιωματικοί συζητούμε ολότελα ελεύτερα για το κάθε τι. Είναι ώρες ευτυχίας για μένα. Μια φορά τόνε ρώτησα αν πέρασε κατά τύχη ποτές από το μυαλό του η σκέψη, πως μπορεί μια χαρά, όλα αυτά τα «ιδανικά» που μας φέρανε μέσα σε τούτο τον Κάτω Κόσμο, νάναι κούφια, φουσκωμένα άντερα, με δίχως αξία απόλυτη. Τούπα πως μια φορά σκοτώνονταν έτσι συναμεταξύ τους οι άνθρωποι για θρησκευτικούς λόγους. Τούπα πως στο Βυζάντιο τη νύχτα μαχαιρώνονταν οι διάφορες παρτίδες γύρω σ’ ένα καλαμπούρι. Οι μισοί θέλαν «τον Υιόν ομοούσιον τω Πατρί», οι άλλοι μισοί τον προτιμούσαν «ομοιούσιον». Και να, μπηχτές στα σκοτεινά. Θα μπορούσε να το καταλάβει;
Γέλασε ολόκαρδα με όλα του τα δόντια, πούναι άσπρα, μεγάλα και γερά σα φρέσκες μυγδαλοσκελίδες.
Τούπα πως ύστερα από λίγα χρόνια, ίσως άλλοι θα γελούν έτσι για τους δικούς μας σκοτωμούς. Άλλοι που θα σκοτώνουνται για αντιπατριωτικά ιδανικά. Θα σκοτώνουνται και πάλι με ενθουσιασμό για τα καινούργια ιδανικά τους. Θάναι πάλι ο ίδιος αισχρός, ο πολύ παλιός πόλεμος κάτω από ολοκαίνουργιες σημαίες. Ίσως κιόλας να ξεκοιλιάζουνται τότες με ιερή μανία, λέγοντας: «σκοτώνουμε τον πόλεμο». Και γι’ αυτούς πάλι θα γελάσουν αργότερα άλλοι με το ίδιο κέφι.  


O Θεόδωρος Αγγελόπουλος διαβάζει το Πιστεύω στο Φανάρι -Το θανατηφόρο βλέμμα του Ευάγγελου Βενιζέλου [εικόνες]

Ως Μέγας Αρχων Λογοθέτης του Οικουμενικού Πατριαρχείου παραβρέθηκε στο Φανάρι (ήταν επίσημος προσκεκλημένος του Βαρθολομαίου), στη δοξολογία που έγινε παρουσία του Οικουμενικού Πατριάρχη αλλά και του Πάπα Φραγκίσκου, ο Θεόδωρος Αγγελόπουλος.
Ο κ. Αγγελόπουλος ήταν ο μοναδικός εξωεκκλησιαστικός παράγοντας, πέραν του υπουργού Εξωτερικών Ευάγγελου Βενιζέλου, που συμμετείχε στις επαφές των δύο πλευρών, και μάλιστα ήταν ο άνθρωπος που διάβασε το Πιστεύω κατά τη συλλειτουργία. Κάπου εκεί συνέλαβε ο φωτογραφικός φακός τον κ. Βενιζέλο, που καθόταν παραδίπλα, να του ρίχνει ένα από τα γνωστά «δολοφονικά» βλέμματά του...

Ξεχάστε αυτά που ξέρατε! Ποιες συντάξεις μειώνονται και πόσο;


0418253224d032e0fae53512b9ca4f83
Ενοποιήσεις ταμείων, πάγωμα αυξήσεων, μειώσεις  υντάξεων, μείωση του ΕΚΑΣ, αύξηση ορίων ηλικίας και τέλος στις πρόωρες συντάξεις πριν από τα 62 έτη.
Αυτές είναι οι αλλαγές που έρχονται στο ασφαλιστικό μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια και φέρνουν τα πάνω κάτω για εκατομμύρια ασφαλισμένους σε όλα τα Ταμεία.
Μειώσεις παντού στις συντάξεις
Η πρώτη αλλαγή έχει να κάνει με τα ποσά των συντάξεων. Σε αυτό θα πρέπει να ξεχάσουμε όλοι την προβλεπόμενη αύξηση κατά 3,2% στις κύριες συντάξεις. Το κόστος υπολογίστηκε στα 900 εκατομμύρια ευρώ και κάπως έτσι … πήγε περίπατο λόγω της κατάστασης των Ταμείων και των πιέσεων της τρόικας.
Η δεύτερη αλλαγή αφορά στο ΕΚΑΣ που σύμφωνα με τους υπολογισμούς λόγω λανθασμένης καταβολής υπήρξε υπέρβαση κατά 200 εκατομμύρια και έτσι έρχεται νέος υπολογισμός, κάτι που θα σημάνει μειώσεις για χιλιάδες συνταξιούχους.
Μεγάλοι χαμένοι οι σημερινοί 40ρηδες
Δεν είναι όμως μόνο αυτές οι μειώσεις στα ποσά των συντάξεων.
Η τρόικα ζητά αλλαγή στον υπολογισμό των κύριων συντάξεων με βάση όλα τα έτη ασφάλισης και κάπως έτσι οι νέοι συνταξιούχοι θα έχουν απώλειες στο ποσό της σύνταξης ως και 30% σε σχέση με σήμερα.
Ταυτόχρονα η τρόικα ζητά μείωση της κρατικής επιδότησης στις κατώτατες συντάξεις οι οποίες κινδυνεύουν να πέσουν ακόμη και κάτω από τα 300 ευρώ.
Αύξηση ορίων ηλικίας σε όλα τα επίπεδα
Οι μεγάλοι χαμένοι είναι κυρίως οι 40ρηδες. Όσοι δηλαδή γεννήθηκαν από το 1975 και μετά θα δουν αύξηση στα όρια ηλικίας για πρόωρη συνταξιοδότηση κατά πέντε έτη, από τα 15 στα 20 δηλαδή ή από τα 4.500 στα 6.500 ένσημα.
Χάνουν τουλάχιστον 250.000 ασφαλισμένοι από τα νέα μέτρα
Σε όλα τα Ταμεία όμως για όλους τους υπαλλήλους δημοσίου και ιδιωτικού τομέα ουσιαστικά καταργούνται όλες οι πρόωρες συνταξιοδοτήσεις πριν τα 62 έτη από το 2021.
Οι αλλαγές θα αρχίσουν με αύξηση κατά 2 έτη το 2019 και άλλα 2 έτη το 2021.
Κάπως έτσι αναγκάζονται να δουλέψουν επιπλέον έτη οι μητέρες ανηλίκων εκείνοι που συμπληρώνουν τα 25 έτη σε δημόσιο και ΔΕΚΟ και οι ασφαλισμένοι πριν το 1993.
Από τις αλλαγές αυτές πλήττονται ουσιαστικά 250.000 ασφαλισμένοι.
Πηγή: newsit.gr


Του Θωμά Ηλιόπουλου*

Η μεγαλύτερη καταστροφή του ελληνισμού –χωρίς αμφιβολία– έγινε κατά τη διάρκεια του 4ου μ.Χ. αιώνα. Από τότε και για τα επόμενα 1500 χρόνια ακόμη και το όνομα Έλληνας απαγορεύτηκε τελείως να χρησιμοποιείται.

Στη διάρκεια αυτών των 1500 ετών ψάξτε να βρείτε το όνομα Έλληνας σε ό,τι έμεινε γραπτό στην eλληνική γλώσσα. Δεν υπάρχει. Έγινε καταπιεστικά Ρωμαίος ή Ρωμιός και η Ελλάδα και οι Έλληνες ξεχάστηκαν για πάντα.

Το όνομα Έλληνας ήταν απαγορευμένο επί ποινή ΘΑΝΑΤΟΥ.
Συκοφαντήθηκε ανελέητα και κακόβουλα και έγινε συνώνυμο του ειδωλολάτρη, μία λέξη ειδικά κατασκευασμένη για τους έλληνες μόνο με «πνευματική» μανία.

Κατά το υπόλοιπο της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, τα χρόνια του Βυζαντίου και κατά την τουρκοκρατία, ο ραγιάς Ρωμιός είχε ξεχάσει τελείως την Ελλάδα, την ελληνικότητά του και το ίδιο το όνομά του. Τον έκαναν να απεχθάνεται τον έλληνα και για αυτό έγινε ρωμιός και μάλιστα να είναι υπερήφανος για αυτό. Κανένας άλλος λαός στον κόσμο δεν πέταξε το όνομά του για να πάρει το όνομα του κατακτητή. Θλιβερό κατάντημά μας. Έμεινε, όμως, η ελληνική γλώσσα η οποία εξυπηρέτησε το εκάστοτε κατεστημένο, αλλά και αυτή αλλοιώθηκε βάναυσα να το υπηρετεί. Χιλιάδες λέξεις της πήραν άλλη σημασία που ήθελαν οι κατακτητές  οι οποίοι ήξεραν ότι ένα λαό τον κατακτάς όταν όντως του αλλάζεις τη γλώσσα του.
Η 25η Μαρτίου 1821 έφτασε σαν ένας εφιάλτης και τον ξύπνησε, γιατί στο βαθύ υποσυνείδητο όλοι οι σκλάβοι Ρωμιοί ήξεραν ότι ήταν «Έλληνοι». Ευτυχώς τους είχε μείνει και αυτό μέσα στη ρωμαίικη παράδοση. Τα δημοτικά μας τραγούδια και πάλι ευτυχώς κράτησαν κάτι από αυτή την καταστροφική ισοπέδωση. Αυτή ήταν η ζοφερή κατάσταση των Ελλήνων όταν ανέτειλε το 1821.
Κατά την Αναγέννηση οι Ευρωπαίοι μάς «άνοιξαν» λίγο τα μάτια, αλλά η λάμψη της, δυστυχώς, δεν μπορούσε να φτάσει σε κάθε ελληνική γωνιά της Μεσογείου. Εξάλλου ακολούθησαν και τα 400 χρόνια της μαύρης Τουρκοκρατίας.

Μέχρι και το 1821 –και πολύ μετά από αυτό– η πραγματικότητα ήταν ότι όλος ο Ελληνισμός έμεινε πρώτα από όλα ανιστόρητος και συνεπώς ανελλήνιστος. Η ρωμιοσύνη τον κρατούσε απολίτιστο και κάτω από την εξουσία των δογμάτων και τον τυραννούσε πολιτικά, αλλά περισσότερο πνευματικά.

Ακόμη και μετά το 1821 η Ευρώπη φιλελληνικά προσπάθησε να μάς βοηθήσει, αλλά το ρωμαίικο έμεινε πάντοτε εναντίον της Ελλάδας και κάθε τι ελληνικό. Ακόμη και σήμερα ονομάζουμε τους προγόνους μας, τους φωτοδότες της ανθρωπότητας φευ, τους ιδεολάτρες που έσπειραν το σημερινό μας πολιτισμό, χλευαστικά τους υποβιβάζουμε και τους αποκαλούμε αηδιαστικά ειδωλολάτρες!

Η ελληνικότητά μας ακόμη και σήμερα διαστρεβλώνεται, τις περισσότερες φορές αποκρύπτεται και αλλοιώνεται τόσο άδικα ώστε να την απωθούμε. Ο σημερινός έλληνας αγνοεί τελείως το παρελθόν του και τον εαυτό του. Με τη ρωμιοσύνη γίναμε ένας λαός σχιζοφρενής. Τι μέλλον μπορεί να έχει ένας λαός ο οποίος δεν γνωρίζει την ένδοξη ιστορία και το λαμπρό παρελθόν του το οποίο θα πρέπει να τον οδηγεί στο μέλλον για σημαντικότερα κατορθώματα;

Οι Ευρωπαίοι ακόμη και σήμερα περιμένουν σπίθες αναλαμπής από τον ελληνισμό που δεν έρχονται.

Ως ρωμιοί τι έχουμε δώσει στον κόσμο; Η Ευρώπη κατά την Αναγέννηση αναγεννήθηκε μέσα στο αρχαίο ελληνικό πνεύμα. Εμείς είμαστε αιώνες πίσω και ζούμε μέσα σε ένα δογματισμό και κρατικισμό που δεν είναι ελληνικά και αυτό ακριβώς μας απομονώνει από την Ευρώπη, αλλά περισσότερο εκμηδενίζει τις δημιουργικές δυνάμεις του Ελληνισμού. Με μία τόσο μακραίωνη ταπείνωση, ο σημερινός Έλληνας δεν γνωρίζει το χθες και είναι ανίκανος να προβλέψει και να βαδίσει στο ελληνικό του μέλλον. Αυτό μας έχει φέρει σε μία κατάσταση βαρβαρότητας που τη ζει σήμερα ο Έλληνας μέσα στη χρεοκοπία του.

Το πιο σημαντικό πράγμα που μας έφερε τα ο 1821 –εκτός από την ελευθερία από τον τουρκικό ζυγό– είναι που ξαναέφερε στην επιφάνεια και ζωντάνεψε τα ονόματα Ελλάς και Έλληνες. Να, λοιπόν γιατί η γενναία Ελληνική Επανάσταση αφορίστηκε τόσο πανηγυρικά! Η ρωμιοσύνη μάς ήθελε ανιστόρητους, βάρβαρους και σκλάβους. Ποιος το αμφιβάλει αυτό;
Εάν έχετε διαβάσει δύο-τρία βιβλία Ιστορίας, βάλτε το χέρι στην καρδιά σας και πέστε ότι όλα τα ανωτέρω είναι ψέματα. Η καρδιά που χτυπάει ελληνικά και βλέπει ελεύθερα και με πόνο την κατάντιά μας, θα ομολογήσει την αλήθεια που φαίνεται με γυμνό μάτι. Ας κοιτάξουμε λίγο γύρω μας.

Είχε απόλυτο δίκιο ο ποιητής μας Κωστής Παλαμάς που διακήρυξε:
Αυτό το λόγο θα σας πω
δεν έχω άλλο κανένα,
Μεθύστε με το αθάνατο
κρασί του Εικοσιένα.

Μόνο τότε θα ψάλλουμε με πολλή υπερηφάνεια τα αθάνατα λόγια του εθνικού μας ποιητή Διονυσίου Σολωμού.
Απ’ τα κόκκαλα βγαλμένη
Των ελλήνων τα ιερά
Και σαν πρώτα ανδρειωμένη
Χαίρε, ω χαίρε Ελευθεριά!


ΕΠΙΜΥΘΙΟ: Ας σκεφτούμε ΟΜΩΣ τι μας λένε και τι μας συμβουλεύουν τα λόγια αυτά!

*Ο ΘΩΜΑΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ είναι εκπαιδευτικός στη Μελβούρνη και αρθρογράφος σε ομογενειακά και Ελληνικά έντυπα


Σχόλιο ιστολογίου: Η αλήθεια είναι ότι κάτω από την σκληρή και αδυσώπητη εξουσία της τετρακοσίων ετών τουρκοκρατίας, όπου και η ελληνική γλώσσα έπαψε να μιλιέται, ο μόνος χώρος που αυτή συντηρήθηκε και κράτησε ζωντανό το καντήλι του ελληνισμού ήταν η εκκλησία. Η ορθόδοξη πίστη ήταν αυτή που ξεχώριζε τον ρουμ ραγιά, με ότι αυτό συμβόλιζε, από τον τούρκο κατακτητή. Και αυτό οφείλεται κυρίως στην απόφαση του Μωάμεθ του Πορθητή (που όπως λέγεται είχε ελληνίδα μητέρα που διατήρησε κρυφά την ορθόδοξη πίστη της μέχρι τον θάνατο της) να διατηρήσει τα προνόμια του Πατριάρχη σε ότι αφορούσε τους έλληνες ορθόδοξους. Μια απόφαση που σεβάστηκαν και οι διάδοχοι του.

ΒΡΕΘΗΚΕ η πρώτη ιστορική πηγή που αναφέρει τον Τύμβο της Αμφίπολης! ΟΧΙ Ρωμαϊκός, ΟΧΙ επισκέψιμος!  σημαντικός ο νεκρός!




Ο ΤΥΜΒΟΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΗΓΗ

Ο Έλληνας συγγραφέας και ποιητής Αντίπατρος ο Σιδώνιος, γεννημένος το 280 περίπου π.Χ, κάνει την γνωστή αναφορά του στον λέοντα της Αμφίπολης λέγοντας: "Ειπέ Λέον, φθιμένοιο τίνος τάφον αμφιβέβηκας , βουφάγε; Τις τασ άξιος ην αρετάς;". 
Η μετάφραση είναι η εξής:"Πες, λέοντα, ποιανού τον τάφο φυλάς , εσύ που τρως τα βουβάλια; Ποιος ήταν άξιος των αρετών σου;"
(Υπενθυμίζεται ότι ο Αντίπατρος ο Σιδώνιος ήταν γνωστός για τον κατάλογο που συνέταξε για τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου. Μάλιστα λέγεται ότι τα επισκέφτηκε όλα για να διαπιστώσει ιδίοις όμμασι αν άξιζε να συμπεριληφθούν στον κατάλογό του.) 

Τι σχέση όμως μπορεί να έχει η εν λόγω ιστορική αναφορά με τον Τύμβο Καστά;

Γνωρίζουμε αποδεδειγμένα πλέον ότι ο Λέοντας της Αμφίπολης αποτελούσε αναπόσπαστο κομμάτι του Τύμβου Καστα. Με απλά λόγια, η εν λόγω πηγή αποτελεί ουσιαστικά την αρχαιότερη και ίσως μοναδική ιστορική αναφορά που έχει βρεθεί μέχρι στιγμής για το μνημείο της Αμφίπολης (έστω και αν αναφέρεται σε ένα τμήμα του).

Είναι φυσικό επακόλουθο λοιπόν να μπορούν να εξαχθούν πολύ σημαντικά συμπεράσματα για τον Τύμβο. Αυτά είναι τα εξής:

1)Το 260-250 π.Χ, δηλαδή εξήντα με εβδομήντα χρόνια μετά από την κατασκευή του τάφου, ήταν άγνωστος ο νεκρός. Γι αυτό και ο Αντίπατρος αναφέρει "φθιμένοιο τίνος τάφον αμφιβέβηκας ".

2)Τα λίγα χρόνια που μεσολαβούν απο την κατασκευή του τύμβου εως και την συγγραφή του ποιήματος μαρτυρούν οτι ο τάφος σφραγίστηκε από την αρχή, διαφορετικά ο Αντίπατρος δεν θα αναρωτιόταν ποιόν φυλάει ο λέοντας.

3) Πέραν πάσης αμφιβολίας παύει ο ισχυρισμός ότι το μνημείο ήταν επισκέψιμο, γιατί αν πραγματικά ήταν και πάλι ο Αντίπατρος δεν θα αναρωτιόταν για το ποιος είναι θαμμένος μέσα. Ως εκ τούτου καταρρέουν οι ισχυρισμοί περί ρωμαϊκών μνημείων και περί χρονολόγησής του μεταγενέστερης από αυτήν του τελευταίου τετάρτου του 4ου π.Χ αιώνα. 

4) Όταν γράφτηκε το ποίημα ο νεκρός του Τύμβου Καστά ήταν ήδη μέσα και μάλιστα σχετικά πρόσφατα ενταφιασμένος. Γιατί να υπήρχε τόσο μεγάλη ανάγκη για μυστικότητα; Πως κατάφεραν να κρατήσουν μυστικό το όνομα μιας τόσο σημαντικής προσωπικότητας; Εκτιμούμε πως μόνο ο Μ.Αλέξανδρος θα χρειαζόταν τέτοια προστασία. 

5) "βουφάγε; Τις τασ άξιος ην αρετάς;", η ερώτηση αυτή του Αντίπατρου δείχνει ξεκάθαρα το μέγεθος της προσωπικότητας που είναι θαμμένη στον Τύμβο της Αμφίπολης. Άλλωστε το επιβεβαίωσε και το Υπουργείο στις επίσημες ανακοινώσεις του "Πιθανότατα, πρόκειται για μνημείο αφηρωϊσμένου νεκρού, δηλαδή, θνητού στον οποίον αποδόθηκαν λατρευτικές τιμές από την κοινωνία της εποχής του. Ο νεκρός ήταν εξέχουσα προσωπικότητα, καθώς μόνον έτσι εξηγείται η κατασκευή αυτού του μοναδικού ταφικού συγκροτήματος".


Κώστας Καραπιπέρης

ΠΗΓΗ

EXOYN ΞΕΦΥΓΕΙ!!!!!Τούρκος Υπουργός: «Οι μουσουλμάνοι ανακάλυψαν ότι η Γη είναι σφαίρα!»



Το καθεστώς Ερντογάν στην Τουρκία συνεχίζει να γελοιοποιείται στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα με τους ισχυρισμούς του.
Μετά την απίστευτη δήλωση του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ότι την Αμερική ανακάλυψαν οι μουσουλμάνοι (!), ήρθε η σειρά του Τούρκου υπουργού Επιστημών, Βιομηχανίας και Τεχνολογίας να μας… διαφωτίσει ότι τη σφαιρικότητα της Γης την ανακάλυψαν… μουσουλμάνοι επιστήμονες.

Μιλώντας σε συνάντηση επιχειρηματιών στο Ικόνιο, την Παρασκευή, ο Φικρί Ισίκ (Fikri Işık) είπε ότι «700 με 800 χρόνια πριν τον Γαλιλαίο, 71 μουσουλμάνοι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η Γη είναι σφαίρα».

Ωστόσο, οι βλακείες που ξεστομίζουν οι ισλαμιστές κυβερνήτες της Τουρκίας δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές ούτε από τα τουρκικά Μέσα, με την εφημερίδα Ηurriyet να αναγκάζεται να αναφέρει ότι η σφαιρικότητα της Γης ήταν ήδη γνωστή στους αρχαίους Έλληνες.

Ο Γαλιλαίος δε, δεν αντιμετώπισε την οργή της Καθολικής Εκκλησίας (1616 και 1633) επειδή είπε ότι η Γη ήταν σφαιρική, αλλά επειδή υιοθέτησε την ηλιοκεντρική θεωρία, που ερχόταν σε σύγκρουση με την άποψη που είχε αποδεχθεί η Εκκλησία (ανατολική και δυτική) ότι η Γη είναι το κέντρο του Σύμπαντος.

Το 830 ο Χαλίφης Αλ Μαμούν όρισε μια επιτροπή από μουσουλμάνους αστρονόμους για να μετρήσουν την περιφέρεια της Γης, που ήταν αποδεκτή ως σφαίρα έτσι κι αλλιώς, και εκείνοι κατάφεραν να την υπολογίσουν με μεγάλη ακρίβεια. Αυτό λοιπόν το γεγονός ο Τούρκος υπουργός το διαστρέφει με επιχειρήματα στυλ… Λιακόπουλου!

Να υπενθυμίσουμε στους αναγνώστες μας ότι την Ηλιοκεντρική Θεωρία, ότι δηλαδή η γη είναι σφαίρα και κινείται γύρω από τον ήλιο, τη διατύπωσε ο Έλληνας επιστήμονας Αρίσταρχος ο Σάμιος (310 π.Χ. – περίπου 230 π.Χ.), ενώ την περιφέρεια της Γης υπολόγισε με μεγάλη προσέγγιση ο επίσης Έλληνας επιστήμονας Ερατοσθένης ο Κυρηναίος (276 π.Χ. – 194 π.Χ).

Ο Ερατοσθένης υπολόγισε την περιφέρεια της Γης σε 252.000 στάδια. Δεν ξέρουμε όμως την ακρίβεια της μέτρησης, καθώς δεν ξέρουμε ποιο είδος σταδίου χρησιμοποίησε. Αν χρησιμοποίησε το αττικό στάδιο (184,98 μέτρα), τότε υπολόγισε την περιφέρεια σε 46.615 χιλιόμετρα. Αν χρησιμοποίησε το οδοιπορικό στάδιο (157,50 μέτρα), τότε την υπολόγισε σε 39.690 χιλιόμετρα, που είναι αρκετά καλός υπολογισμός, με δεδομένο ότι σήμερα υπολογίζεται σε 40.007,86 χιλιόμετρα, ενώ στη Γαλλική Επανάσταση είχε οριστεί να είναι 40.000 χιλιόμετρα.

Φωτιά τα πορίσματα της Γερμανικής δικαιοσύνης.


Βόμβα μεγατόνων, που ανατινάζει ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία...
βάζει σήμερα η εφημερίδα "Το Παρόν της Κυριακής" με τα όσα αναφέρει σε ρεπορτάζ της σχετικά με τα πορίσματα της Γερμανικής δικαιοσύνης σχετικά με το σκάνδαλο Siemens.
Σύμφωνα, λοιπόν, με έγκυρες δικαστικές και δικηγορικές πηγές, που επικαλείται η εφημερίδα οι Γερμανική δικαιοσύνη στα πορίσματά της για τον κύριο Χριστοφοράκο (αφεντικό της Siemens στην Ελλάδα) , καταλήγει ότι ο Χριστοφοράκος σίτιζε πολλούς επώνυμους πολιτικούς ένθεν και ένθεν και η ταρίφα για τις δουλειές που έπαιρνε η Γερμανική εταιρεία από τον ΟΤΕ ήταν 2% σε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ , και 8% σε αξιωματούχους του ΟΤΕ.
Η εφημερίδα αναφέρει ότι τα παραπάνω προκύπτουν από τα στοιχεία που έχουν οι Γερμανοί εισαγγελείς από τις ανακρίσεις.
Από την άλλη πλευρά "Το Παρόν της Κυριακής" επισημαίνει πως περιέργως δεν υπάρχει καμία αναφορά στις μίζες που έπαιρναν τα 2 κόμματα στην πρόταση του Έλληνα εισαγγελέα κ.Γαληνού Μπρη, προς το συμβούλιο εφετών για το σκάνδαλο της SIEMENS.
Ακόμα κι αν υπάρχει η ομολογία του υπαρχηγού του Σημίτη , Θ.Τσουκάτου για το 1 εκατομμύριο ευρώ που πήρε από το Χριστοφοράκο και το έδωσε όπως υποστηρίζει στο ταμείο του κόμματος, ακόμα κι αν τον επιβεβαίωσαν με δημόσια δήλωσή τους ο τότε γραμματέας οικονομικού του ΠΑΣΟΚ Σπύρος Αυγερινός και ο ταμίας του κόμματος Δήμητρα Παπαχρήστου, ο εισαγγελέας στην πρότασή του αγνοεί τη δήλωση των δύο στελεχών.
Εκτιμά ότι ο Θ.Τσουκάτος έδωσε τα χρήματα για να επηρεάσει στελέχη και υπαλλήλους του ΟΤΕ.
Με ποια ιδιότητα και με ποια σχέση ο Τσουκάτος ήταν μεσολαβητής από πλευράς Siemens για να λαδώσει αξιωματούχους του ΟΤΕ ο κ.εισαγγελέας δεν το αναφέρει, απλώς επικαλείται ότι το ποσό αυτό δεν αναγράφεται στα βιβλία του κόμματος, λες και υπήρχε περίπτωση οποιοδήποτε κόμμα όχι μόνο στην Ελλάδα , αλλά και σε κάθε Ευρωπαϊκή χώρα που θα έγραφε στα επίσημα βιβλία του ότι το τάδε ποσό προέρχεται από μίζες. 

The British attempted to transfer the Lion of Amphipolis to London in 1916


 The British attempted to transfer the Lion of Amphipolis to London in 1916
The British attempted to transfer 1,000 pieces of the Amphipolis tomb’s enclosure and the Lion of Amphipolis to London in 1916, much like they did with the Parthenon Marbles, architect Michael Lafatzis said during a press conference at the Greek Culture Ministry on Saturday.
Lafatzis, who is responsible for the schematic designs of the ancient tomb, told reporters that British troops were all set to transfer the pieces and the magnificent statue but on the day they were setting off were attacked by Austrian and Bulgarian troops.

The barges that were carrying the priceless artefacts were sunk and thus they were saved.
Source: enikos.gr

Νέες μειώσεις στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων - Καταργείται η προσωπική διαφορά - Ποιοι χάνουν και πόσα

- Συμφωνία με την Τρόικα για "ψαλίδι" στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων
- Πώς θα διαμορφωθούν οι αποδοχές των νεοεισερχομένων στο Δημόσιο που θα είναι βάσει του ιδωτικού τομέα
- Πόση είναι η προσωπική διαφορά για κάθε φορέα - Αναλυτικός πίνακας
- Μειώνονται τα κονδύλια των έξτρα αμοιβών - επιδομάτων για αποζημιώσεις, συμμετοχή σε συμβούλια, εκτός έδρας, οδοιποτικά και υπερωρίες
- Η Τρόικα θέλει οι νομοθετηθούν τώρα οι μειώσεις των μισθών στο Δημόσιο μαζί με τις υπόλοιπες ρυθμίσεις

Νέες μειώσεις έρχονται στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, προκειμένου να καλυφθεί, το -σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Τρόικας- "δημοσιονομικό κενό", σε συνέχεια των τελευταίων διαπραγματεύσεων.

Όπως αναφέρει το "Βήμα της Κυριακής", κυβέρνηση και δανειστές συμφώνησαν να κοπεί από τον Ιούλιο 2015, μέρος ή ολόκληρο το ποσό της προσωπικής διαφοράς των δημοσίων υπαλλήλων, που οι αποδοχές τους υπερβαίνουν από 80 έως και 690 ευρώ το μήνα, τα ανώτατα όρια του ενιαίου μισθολογίου και να καθιερωθεί νέο κλιμάκιο, με αμοιβές ιδιωτικού τομέα, αποκλειστικά για τους νεοεισερχόμενους στο Δημόσιο. 

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, καταβάλλονται ετησίως περίπου 200 εκ. ευρώ ως προσωπική διαφορά σε 66.000 δημοσίους υπαλλήλους. 

Πόση είναι η προσωπική διαφορά σε κάθε φορέα

Υπ. Οικονομικών, Κεντρική Υπηρεσία691
Ελεγκτικό Συνέδριο636
Υπ. Ανάπτυξης619
Ελληνική Στατιστική Αρχή363
Υπ. Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης155
Σωφρονιστικές Υπηρεσίες132
Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας (ΣΕΠΕ)129
Γενική Γραμματεία Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής117
Ιατροδικαστικές Υπηρεσίες113
Γ.Γ. Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης107
Αρχή Διασφάλισης Απορρήτου των Επικοινωνιών107
Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας97
Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων81
Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων80

Συμφωνήθηκε, επίσης, να μειωθούν τα κονδύλια των έξτρα αμοιβών - επιδομάτων, για αποζημιώσεις για συμμετοχή σε συμβούλια, για εκτός έδρας, οδοιπορικά, υπερωρίες και οι αποδοχές σε όλες τις ΔΕΚΟ και τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, που παρά τις γενικές μειώσεις, με αποφάσεις των διοικήσεων τους διατήρησαν τις αμοιβές τους εκτός των ορίων του ενιαίου μισθολογίου.

Το νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο θα εφαρμοστεί ολοκληρωμένα από τον Ιανουάριο του 2016 και μόνο για τους νεοεισερχομένους από 1/1/2015 και για όλους τους υπαλλήλους 1/1/2016, προκειμένου για τους τελευταίους να συνδεθεί με το νέο σύστημα αξιολόγησης. 

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, φαίνεται πως υπάρχει συμφωνία για τους νεοεισερχομένους -ο μισθός των οποίων πέφτει από 780 σε 684 ευρώ- που καλούνται να υπηρετήσουν μακριά από τα σπίτια τους (πχ. καθηγητές, γιατροί) η μείωση να καλυφθεί από την καταβολή επιδόματος στέγασης. 

Αναλυτικά οι μισθοί για τους νεοεισερχομένους:
- Υποχρεωτικής εκπαίδευσης: 684 ευρώ από 780 ευρώ
- Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: 752 ευρώ από 858 ευρώ
- Τεχνολογικής εκπαίδευσης: 889 ευρώ από 1.037 ευρώ
- Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης: 957 ευρώ από 1.092 ευρώ

Πηγή εφημ. "Βήμα της Κυριακής"

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

ΕΛΛΑΔΑ, η χώρα των… 10 ΟΣΚΑΡ, ζητείται συναίσθηση


Σε κρουαζιερόπλοιο ο πλοίαρχος κάνει την ακόλουθη ανακοίνωση:

«Αγαπητοί επιβάτες και πλήρωμα, έχω να σας ανακοινώσω μία δυσάρεστη και μία ευχάριστη είδηση. Ποια από τις δύο προτιμάτε να ακούσετε πρώτα;»

«Την ευχάριστη, την ευχάριστη», απάντησαν οι πιο πολλοί.

«Πολύ καλά, το ευχάριστο είναι ότι πάμε για 10 Όσκαρ»… λέει ο πλοίαρχος και συνεχίζει:

«Και τώρα η δεύτερη… το πλοίο βυθίζεται».

Αντίστοιχη είναι και η κατάσταση που αντιμετωπίζει η Ελλάδα σήμερα.

Αφού επί σχεδόν 40 χρόνια η χώρα, ή για την ακρίβεια οι κυβερνήσεις που εξέλεγε κάθε φορά ο ελληνικός λαός έφτιαξαν και φόρεσαν γύρω από τον λαιμό της (χώρας) μια θηλιά και στη συνέχεια τριγυρνούσε στο διεθνές περιβάλλον ως χαζοχαρούμενη, άνετη και ξέγνοιαστη, το τράβηγμα της θηλιάς και η θανατηφόρα ασφυξία που αυτό προκάλεσε, αιφνιδίασε τους πάντες, το πολιτικό προσωπικό και τους ψηφοφόρους.

Από ότι αποδεικνύεται όμως, ούτε αυτό το σοκ αποδείχθηκε αρκετό ώστε να μην επαναλαμβάνονται οι δοκιμασμένες για 40ετία πρακτικές.

«Στα τέλη του 2014 βγαίνουμε από το μνημόνιο», θριαμβολογούσε η κυβέρνηση μέχρις ότου η έξοδος αποδείχθηκε μάλλον… του Μεσολογγίου, καθώς οι αγορές (που καλώς ή κακώς περιμένουμε να μας δανείσουν, αλλιώς… τραβιέται αυτόματα η θηλιά που λέγαμε παραπάνω) έδειξαν με πολύ εμφανή τρόπο την άποψη τους.

«Υποτελείς και προσκυνημένοι δεν διαπραγματεύεστε καλά, θα βάλουμε τη χώρα στη σωστή πορεία», αντέτεινε η αντιπολίτευση, η οποία παρουσιάζεται να έχει στο τσεπάκι τη σούπερ λύση που θα διαλύσει τον εφιάλτη που η χώρα βιώνει την τελευταία πενταετία.



Τι και αν η υποδοχή των αγορών στους σχεδιασμούς ήταν τουλάχιστον χλιαρή, ή αν οι κυβερνήσεις των χωρών που έχουν σήμερα στα χέρια τους το ελληνικό χρέος θα πρέπει να αυτοχειριασθούν ομαδικώς ζητώντας από τους φορολογούμενους πολίτες τους διαγραφή ή κούρεμα του ελληνικού χρέους, ή όπως αλλιώς μπορεί να ονομαστεί, σε εφαρμογή των ιδεών της μείζονος αντιπολίτευσης.

Τη στιγμή μάλιστα που ουδείς δείχνει να συγκινείται από τη «συνταγή ανάκαμψης» που προτείνεται από ελληνικής πλευράς. Εδώ κόντεψε να γίνει επανάσταση στην Ολλανδία και τη Βρετανία – δεν την απέφυγαν ακόμα… – όταν η Ευρωπαϊκή Ένωση τους ανακοίνωσε ότι θα πρέπει να καταβάλουν στον προϋπολογισμό της από μερικές εκατοντάδες έως 2 δισεκατομμύρια ευρώ επιπλέον!

Σοβαρά πιστεύουμε ότι υπάρχει σήμερα «εταίρος» διατεθειμένος να χαρίσει λεφτά; Ας το δούμε και ανάποδα: Εάν εμείς ήμασταν στη θέση Ολλανδών και Βρετανών, τι ακριβώς θα κάναμε; Ας μη βιαστούμε να πούμε ότι θα συμπεριφερόμασταν διαφορετικά. Αν και με τη νοοτροπία που επικρατεί στη χώρα, με την πλειοψηφία να νομίζει ότι το χρήμα τυπώνεται δίχως επιπτώσεις κατά το δοκούν και μοιράζεται, τίποτα δεν μπορείς να αποκλείσεις.

Για να επιστρέψουμε όμως στα δικά μας, ουδείς βέβαια εκ των δύο, κυβέρνηση και αντιπολίτευση, έχει την τόλμη να επισημάνει στην κουρασμένη και υπό καθεστώς συλλογικής κατάθλιψης κοινωνία, ότι το «παγόβουνο» που βούλιαξε τη χώρα όχι μόνο βρίσκεται μπροστά μας, αλλά θα συνεχίσει να είναι για πολλά χρόνια ακόμα.

Θυμάται άραγε κανένας ότι το «μονοπώλιο» που είχε επιβληθεί από τη χρεοκοπία του 1893 καταργήθηκε το 1978; Ούτε λίγο ούτε πολύ 85 χρόνια. Μια ματιά στο άρθρο του Μιχάλη Ψαλιδόπουλου θα ήταν διαφωτιστική: http://www.kathimerini.gr/430864/article/epikairothta/ellada/apo-thn-ptwxeysh-toy-1893-sto-goydi

Γιατί όμως δεν λένε την αλήθεια; Μα για τον απλούστατο λόγο, ότι το χρέος που έχει συσσωρευτεί από δεκαετίες αφασίας είναι τόσο μεγάλο που αποτελεί βρόγχο όχι μόνο για τις παρούσες, αλλά το κυριότερο και οδυνηρότερο, για τις επερχόμενες γενεές, οι οποίες κυριολεκτικά καλούνται να πληρώσουν «αμαρτίες γονέων».
Επίσης, δεν λένε την αλήθεια, διότι οι γενεσιουργές αιτίες του προβλήματος δεν αντιμετωπίστηκαν ριζικά, αλλά απλώς εξωραΐστηκαν με ημίμετρα, τα οποία αποσκοπούσαν στο να μη θίξουν τα συμφέροντα κοινωνικών ομάδων, κυρίως όμως, το ΣΥΣΤΗΜΑ ΝΟΜΗΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

Παρά ταύτα, η αφάνταστη δυσκολία της κατάστασης δεν φαίνεται να συγκινεί τόσο τους κυβερνώντες όσο και τους επίδοξους σωτήρες-κυβερνήτες, ώστε να πάψουν να παρουσιάζουν την κατάσταση όπως θα ήθελαν να είναι (από απλή βλακεία ή σκοπιμότητα) και όχι όπως είναι. Η διατήρηση ή η απόκτηση της εξουσίας είναι φυσικά θεμιτή για κάθε κομματικό οργανισμό στο πλαίσιο μίας Δημοκρατίας, όμως, η εξουσία επί φλεγόμενων ερειπίων πόση τελικά αξία έχει; Εδώ βέβαια θα μπορούσε κάποιος να απαντήσει «πολύ μεγάλη» γι’ αυτούς που την ασκούν!

Αν ακόμη και σήμερα δεν έχει γίνει αντιληπτό και αποδεκτό, ότι η χώρα έχει παγιδευτεί σε μία επώδυνη κατάσταση που θα διαρκέσει για πολλά χρόνια και ότι η έξοδος από την παγίδα απαιτεί, δυστυχώς, ιδρώτα και αίμα, τότε απλά θα συνεχίσουμε να πέφτουμε από νάρκη σε νάρκη με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Αν ακόμη και σήμερα δεν έχει γίνει αντιληπτό και αποδεκτό, ότι όπως είχαμε συνηθίσει να κάνουμε τα πάντα σε αυτή τη χώρα, απλώς βάλαμε τη θηλιά στο λαιμό μας και περιφερόμενοι επιδεικτικά περιμέναμε κάποιον να μας τη σφίξει (όπως αποδείχθηκε υπήρξαν πολλοί που το έκαναν και μάλιστα με ευχαρίστηση), τότε είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα πάθουμε πάλι τα ίδια.

Η χώρα, έστω κι αν αυτό φαίνεται ότι δεν αρέσει σε πολλούς (υπάρχει άραγε κανείς που χαρούμενα δέχεται το «ξεβόλεμα»;), χρειάζεται ριζικές μεταρρυθμίσεις που αφού επί δεκαετίες δεν έγιναν σταδιακά, θα πρέπει πλέον να γίνουν άμεσα και οδυνηρά, ώστε σε περιφερειακό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο να αποκτήσει ρόλο και θέση.

Για να επανεκκινήσει η οικονομία της χώρας, απαιτείται μαζική εισροή κεφαλαίων από το εξωτερικό για επενδύσεις και φυσικά εθνικός στρατηγικός σχεδιασμός για την παράλληλη ανασυγκρότηση του παραγωγικού μοντέλου, ώστε να μην είμαστε απλώς οι καταναλωτές των προϊόντων και των υπηρεσιών της παγκοσμιοποιημένης οικονομίας.

Διαφορετικά πάμε για πολύ περισσότερα από τα 10 Όσκαρ του πλοιάρχου του εισαγωγικού ανεκδότου… σε κάθε περίπτωση η εκπληκτική φωτογραφία του διεθνούς ειδησεογραφικού πρακτορείου REUTERS, δεν θα μπορούσε με καλύτερο τρόπο να αποτυπώσει την πραγματικότητα που βιώνει ο τόπος… ζητείται όμως συναίσθηση της κατάστασης από όλους

ΠΗΓΗ

Μαύρες σελίδες ιστορίας γράφει ο Βαρθολομαίος. Πρωτοφανείς εκφράσεις που σβήνουν αιώνες ιστορίας.

Συνέλεξα ορισμένες αναρτήσεις γύρω από την επίσκεψη του Ρωμαιοκαθολικού Πάπα της Ρώμης στο Οικουμενικό Πατριαρχείο...

Οπως θα διαπιστώσετε κι εσείς τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά....
Είναι εξαιρετικά λυπηρό αλλά ο Οικουμενικός Πατριάρχης ενεργώντας εντελώς αντιορθόδοξα παρουσιάζεται να κάνει συνεχή δογματικά ατοπήματα που δεν έχουν την έγκριση καμίας Οικουμενικής ή έστω Πανορθοδόξου Συνόδου....

Η πρώτη ανάρτηση προέρχεται από το freepen.

Μαύρες σελίδες ιστορίας γράφει ο Βαρθολομαίος. Πρωτοφανείς εκφράσεις που σβήνουν αιώνες ιστορίας.

Γράφει ο Στρατής Μαζίδης 

Μαύρες σελίδες ιστορίας γράφει ο Οικουμενικός Πατριάρχης Κωνσταντινούπολης Βαρθολομαίος που προφανώς μπερδεύει τον προσδιορισμό "οικουμενικός" με τον Οικουμενισμό. 

Το ρεπορτάζ της Hurriyet είναι ενδεικτικό για το ραγιαδισμό απέναντι στο πάπα, τον εκπρόσωπο δηλαδή εκείνων που παλαιότερα κατέκαψαν και λεηλάτησαν την Πόλη κατά την πρώτη άλωση στο όνομα δήθεν του Χριστιανισμού. 

Ο Βαρθολομαίος σύμφωνα πάντα με τη Hurriyet δήλωνε προ της επίσκεψης: 

«Περιμένουμε με ανυπομονησία την επίσκεψη του αδελφού μας, του Πάπα Φραγκίσκου.
Θα είναι ένα ακόμη σημαντικό βήμα στις θετικές σχέσεις μας ως αδελφές Εκκλησίες». 

Αδερφές Εκκλησίες; Από πού κι ως πού αδερφές (από ένα σημείο και μετά) με τόσες και τεράστιες δογματικές διαφορές; Από κι ως που αδερφές με έναν αρχηγό κράτους που διαθέτει κεντρική τράπεζα και έχει παραμορφώσει το χριστιανισμό; Επανέκαμψαν οι λατίνοι και το γνωρίζει μόνο ο Βαρθολομαίος;

Υπάρχει Σύνοδος στο Φανάρι; Υπάρχει Ελλαδική Εκκλησία; Υπάρχει Πατριαρχείο στην Αλεξάνδρεια, την Αντιόχεια, τα Ιεροσόλυμα και τη Μόσχα να βγουν να τον μαζέψουν; Οι Ιεροί Κανόνες τι λένε για αυτό; Μήπως προβλέπουν πτώση από το θρόνο; 

και συνεχίζει η εφημερίδα: 
Ο Πάπας έτυχε υποδοχής από τις τουρκικές αρχές και τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο στο Αεροδρόμιο Ατατούρκ λέγοντας: "Αγιώτατε, αγαπητέ αδελφέ εν Χριστώ, σε καλωσορίζουμε με μεγάλη χαρά, εκτίμηση και αγάπη. Ευλογημένος είναι αυτός που έρχεται στο όνομα του Κυρίου" .

Κι ο αγαπητός, ευλογημένος, αγιότατος εν Χριστώ αδερφός πήγε πρώτα στο Μπλε Τζαμί να συμπροσευχηθεί με τον ιμάμη όπως είχε κάνει και ο προκάτοχός του παλαιότερα που μετά είχε δηλώσει ότι απλά διαλογιζόταν.

Το επόμενο δημοσίευμα προέρχεται από το Ρομφαία.

Το φιλί του Οικουμενικού Πατριάρχη στον Πάπα Φραγκίσκο (ΒΙΝΤΕΟ) 

Του Αιμίλιου Πολυγένη

«Ὑποδεχόμεθα Ὑμᾶς ἐν χαρᾷ, τιμῇ καί εὐγνωμοσύνη, διότι ἠγαθύνθητε νά φέρητε τά βήματα Ὑμῶν ἀπό τῆς Παλαιᾶς εἰς τήν Νέαν Ρώμην, γεφυροῦντες διά τῆς κινήσεως Ὑμῶν ταύτης συμβολικῶς τήν Δύσιν καί τήν Ἀνατολήν, κομιστής τῆς ἀγάπης τοῦ Πρωτοκορυφαίου πρός τόν Πρωτόκλητον αὐτάδελφον αὐτοῦ», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος απευθυνόμενος προς τον Πάπα Φραγκίσκο σήμερα στο Φανάρι.

Ἡ ἐνταῦθα ἔλευσις Ὑμῶν, τό πρῶτον ἀπό τῆς προσφάτου ἀναρρήσεως τῆς Ὑμετέρας Ἁγιότητος εἰς τόν θρόνον τῆς «προκαθημένης τῆς ἀγάπης», ἀποτελεῖ συνέχειαν ἀναλόγων ἐπισκέψεων τῶν τετιμημένων προκατόχων Ὑμῶν Παύλου του Ϛ΄, Ἰωάννου Παύλου τοῦ Β΄ καί Βενεδίκτου τοῦ ΙϚ΄, μαρτυροῦσα τήν βούλησιν Ὑμῶν καί τῆς ἁγιωτάτης Ἐκκλησίας τῆς Ρώμης, ὅπως συνεχισθῇ ἡ ἀδελφική μετά τῆς ἡμετέρας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας σταθερά πορεία, πρός ἀποκατάστασιν τῆς πλήρους κοινωνίας μεταξύ τῶν Ἐκκλησιῶν ἡμῶν. Χαιρετίζομεν, ὅθεν, μεθ᾿ ἱκανοποιήσεως καί ἐκτιμήσεως μεγάλης τήν ἐνταῦθα ἔλευσιν τῆς Ὑμετέρας Ἁγιότητος, ὡς γεγονός ἱστορικόν καί πλῆρες οἰωνῶν ἀγαθῶν διά τό μέλλον", πρόσθεσε ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος.

Όμως μετά το πέρας των προσφωνήσεων και αντιφωνήσεων ο Πάπας Φραγκίσκος κατευθύνθηκε προς τον Οικουμενικό Πατριάρχη, όπου φάνηκε να ζήτησε την ευλογία του.

Όπως θα δείτε στο βίντεο που δημοσιεύει η Romfea.gr ο Πάπας Φραγκίσκος σκύβει το κεφάλι του μπροστά στον Προκαθήμενο της Ορθοδοξίας και εκείνος τον φίλαει πάνω στο λευκό καπελάκι. 


Το παρακάτω βίντεο είναι αποκαλυπτικό:


Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ