Ενοχλήθηκε από την περιφορά του Επιταφίου ο… Ντεντέ!
Προβοκάτσια σε τζαμί της Κομοτηνής, στέλνει μηνύματα στην Αθήνα
"Βρέθηκαν" θέματα για να κατηγορήσουν την Ελλάδα στην FUEN τον Μάιο...
Γράφει ο Γεωργίου Μιχαήλ
Πηγή "Ας Μιλήσουμε Επιτέλους!"
Τα έργα και οι ημέρες του γνωστού Πομάκου και μετέπειτα τουρκόφρονα «δημοσιογράφου» Αμπντουλχαλίλ Ντεντέ, είναι γνωστά σε όσους παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς και με συνέπεια τα δρώμενα επί της Ελληνικής Θράκης (ναι, είναι αυτός που προέτρεπε δημοσίως μουσουλμάνους της Θράκης σε παλαιότερη προεκλογική περίοδο να ψηφίσουν τούρκο και όχι γκιαούρη!!!).
Μάλιστα, η «πορεία» του ανδρός δεν έχει περιοριστεί στα στενά όρια των νομών Ξάνθης και Ροδόπης, αλλά έχει κατά καιρούς επεκταθεί και σε γνωστά τηλεοπτικά κιτρινίζοντα πλατό, αλλά και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, όπως η Φλώρινα και η Κοζάνη, ενώ η παρουσία του ακόμη και στα Σκόπια δεν έχει περάσει απαρατήρητη αφού δεν δίστασε να στηρίξει εμμέσως πλην σαφώς την «μακεδονική» ταυτότητα του κρατικού μορφώματος της ΠΓΔΜ. Φυσικά τα ταξίδια του Ντεντέ στην Τουρκία αποτελούν σήμα κατατεθέν και δεν είναι λίγοι εκείνοι (ακόμη και από τη μουσουλμανική μειονότητα) που αναφέρονται σε «ειδικά ταξίδια ενημέρωσης» του δημοσιογράφου.
Ο συγκεκριμένος «δημοσιογράφος», γνωστός για τις άριστες σχέσεις του με το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής (παρά τα κατά διαστήματα «διαφοροποίησης» με «οικογενειακά καβγαδάκια» που αποτελούν τον «φερετζέ» ή το «ξεκάρφωμα»), πολλές φορές κατά το παρελθόν έδωσε λαβές για εκτράχυνση των σχέσεων μεταξύ των χριστιανών και των μουσουλμάνων της Ελληνικής Θράκης, αλλά βίωσε τη μοναξιά της αποτυχίας και τους τελευταίους μήνες είχε εξαφανιστεί από την επικαιρότητα λόγω οικογενειακού πένθους.
Φαίνεται, λοιπόν, πως το πένθος τελείωσε και ο ίδιος αποφάσισε να επανακάμψει δριμύτερος και… προκλητικότερος, σε μία προσπάθεια να ανεβάσει τον «πήχη» στον δειλό αγώνα του κατά της Ελληνικής κυριαρχίας της Θράκης (δειλός, επειδή δεν τολμά να κινηθεί ξεκάθαρα σαν άντρας, αλλά αρκείται στο να αναμασά δημοσίως κουβέντες που ούτε ο ίδιος δεν πιστεύει, ενώ μέσα σε γραφεία, καφενεία και άλλες «κλειστές» συγκεντρώσεις ξεσκεπάζει τον ρωμαλέο εκτουρκισμένο πομάκο που έχει πάντα μέσα του).
Έτσι, με κείμενό του στην Τρακιανίν Σεσί κατήγγειλε, ως φανατικός οπαδός της ISIS, την περιφορά του Επιταφίου σε ένα μουσουλμανικό χωριό του Ν. Ξάνθης. Προφανώς ο κ. Ντεντέ να θεωρεί ότι και η εκκλησία (παρεκκλήσι) του συγκεκριμένου χωριού θα πρέπει να γκρεμιστεί, για να μην προσβάλλονται τα θρησκευτικά πιστεύω του… «δημοσιογράφου». Κι επειδή μουσουλμάνοι υπάρχουν και στην Ξάνθη και στην Κομοτηνή, ίσως θα έπρεπε (κατά τις αντιλήψεις του Ντεντέ) οι τοπικοί βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να κάνουν μία προσπάθεια ώστε να γκρεμιστούν όλες οι χριστιανικές εκκλησίες των δύο νομών, για να μην προσβάλλεται ο Αμπντουλχαλίλ Ντεντέ και οι ομοϊδεάτες του (πρώην σκληροπυρηνικοί Κεμαλιστές, νυν σκληροπυρηνικοί ισλαμιστές)!!!
Η καταγγελία και η «ανησυχία» του Ντεντέ
Κάποιοι μετά την καταγγελία του Ντεντέ ανησύχησαν και θεώρησαν πως «κάτι έρχεται». Και δυστυχώς οι φόβοι τους επαληθεύτηκαν δύο ημέρες μετά, όταν έγινε γνωστός ο εμπρησμός ενός μικρού τζαμιού (Γενιτζέ μαχαλέ) στην Κομοτηνή. Και πως θα μπορούσαν να ξεχαστούν οι πρόσφατοι φόβοι του θιγμένου, από τον Επιτάφιο, δημοσιογράφου Ντεντέ, ο οποίος δύο μόλις ημέρες πριν, είχε αναφερθεί στους φόβους τους για εμπρηστική επίθεση με χρήση μολότωφ (κατά του Επιταφίου), «για να προκαλέσει ταραχή» (όπως ακριβώς έγραψε ο ίδιος ο Ντεντέ);
Επειδή όμως το «περιστατικό» (ούτε παραγγελία να ήταν…) δεν μπορούσε να μην γίνει γνωστό στον Ντεντέ, ο «δημοσιογράφος» έτρεξε να γράψει σχετικά, δίνοντας τον τίτλο «Πρώτα περιφορά επιτάφιου… τώρα εμπρησμός τζαμιού στην Θράκη» (προσέξτε την σημειολογία, αφού ο «δημοσιογράφος» θεωρεί ως ισοδύναμη την φωτιά με τον Επιτάφιο, που μάλλον τον «καίει»):
Επειδή, όμως, από μόνη της και αυτή η προβοκάτσια δεν μπορούσε να σταθεί, οι εμπνευστές της αποφάσισαν να κάνουν ένα παράπλευρο – ταυτόχρονο «χτύπημα» (για να κερδίσουν τις εντυπώσεις) σε μια απόσταση περίπου 400 μέτρων από το τζαμί, κόβοντας 9 από 13 κυπαρίσσια που βρισκόταν εκεί.
Ο διάβολος, όμως, κρύβεται στις λεπτομέρειες, τις οποίες δεν μπόρεσαν να αποφύγουν οι προβοκάτορες – εμπρηστές. Σύμφωνα, λοιπόν, με μουσουλμάνους της περιοχής, ο ιμάμης του τζαμιού και γείτονες που έμαθαν για την πυρκαγιά, ανέφεραν πως παρά το ότι μετά από το βραδινό ναμάζι η πόρτα κλειδώνεται, αυτοί βρήκαν την πόρτα ανοιχτή. Και… με την κλειδαριά απαραβίαστη!!!
Πριν από λίγο καιρό είχαμε επισημάνει σε άρθρο μας ότι οι μυστικές υπηρεσίες της Τουρκίας έχουν στήσει ένα οργανωμένο παρακράτος μέσα στην Ελληνική Θράκη και αυτό το παρακράτος έχει αποκτήσει τη δυνατότητα να εκτελέσει με πολύ μεγάλη ακρίβεια οτιδήποτε επιθυμήσει. Είχαμε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για επικείμενη προβοκάτσια, η οποία ήταν αδύνατο να αποφευχθεί, αφού αναμένονταν να συμβεί σε περιοχή «ελεγχόμενη» από τους τουρκόφρονες πράκτορες του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής.
Αυτό που με λύπη μας διαπιστώσαμε, είναι πως υπάρχει ένας κώδικας επικοινωνίας τον οποίο δεν διστάζουν να τον χρησιμοποιήσουν διάφοροι καλοπληρωμένοι (ή προδότες, όπως τους αποκαλούν οι ελληνόφρονες μουσουλμάνοι). Όσο για τον Ντεντέ, καλά κάνει και λέει αυτά που λέει, προειδοποιώντας με τον τρόπο του εκείνους που πρέπει να τον ακούσουν. Και όσοι δεν τον ακούνε, ας μάθουν να προσέχουν...!
Γιατί είναι κλασσική τουρκική προβοκάτσια
Τα ξημερώματα της 17ης Απριλίου περί τις 4.00 εκδηλώθηκε φωτιά στο τέμενος του Γενιτζέ πίσω από το κεντρικό πάρκο της Κομοτηνής. Η φωτιά κατέστρεψε τον πρόσθετο προθάλαμο του τζαμιού, όπου οι προσερχόμενοι αφήνουν τα παπούτσια τους και ευτυχώς είδε τον καπνό διερχόμενος περίοικος και ειδοποίησε τις Αρχές, με αποτέλεσμα να επέμβει γρήγορα η Πυροσβεστική και να αποτρέψει την επέκταση της φωτιάς στο ίδιο το τέμενος ή στο παρακείμενο 3ο μειονοτικό σχολείο της πόλης. Πόρισμα ακόμη δεν δόθηκε από την Πυροσβεστική αλλά αν είναι πράγματι εμπρησμός, φαίνεται κραυγαλέα περίπτωση προβοκάτσιας. Δεν είναι μόνο που δεν υπάρχει κανένας χριστιανός στην περιοχή που θα ήθελε ή θα τολμούσε να βλάψει ένα τζαμί. Είναι κι ότι οι δράστες λίγο παραπέρα κατέστρεψαν τα μικρά κυπαρίσσια που είχαν φυτευτεί πίσω από το μετζίτ επί της οδού Αδριανουπόλεως, πριν το Αλάν Κογιού.
Σε έναν χώρο που κανείς άσχετος δεν θα μπορούσε να γνωρίζει ότι ανήκει στην βακουφική επιτροπή. Αυτή η κίνηση δείχνει ότι η φωτιά στο τζαμί είναι αφενός ηθελημένη ενέργεια (κι όχι ατύχημα) και αφετέρου προβοκάτσια. Καθώς μάλιστα πλησιάζει το συνέδριο της FUEN (Ομοσπονδία Εθνικών Μειονοτήτων Ευρώπης) που θα το φιλοξενήσουν οι επαγγελματίες Τούρκοι στην Κομοτηνή (13-17 Μαΐου 2015), κάτι τέτοιο το χρειάζονταν επειγόντως – τι θα λέγαν στους ανθρώπους; Για ποιο πράγμα να μας κατηγορούσαν; Τώρα λοιπόν έχουν και μάλιστα πρόσφατο! Θυμίζουμε την ανάλογη περίπτωση με τον εμπρησμό του τεμένους της Γλαύκης το 1999, που είχε “συμπέσει” με την άφιξη δύο απεσταλμένων του Συμβουλίου της Ευρώπης στη Θράκη. Ευτυχώς σε εκείνην την περίπτωση βρέθηκε ο δράστης (Αζίζ Αχμέτ) και αποκαλύφθηκε η μεθόδευση των τουρκοπρακτόρων.
Άραγε θα συλληφθούν οι δράστες αυτή τη φορά;
Αντιφωνητής 17/4/2015
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Προβοκάτσια σε τζαμί της Κομοτηνής, στέλνει μηνύματα στην Αθήνα
"Βρέθηκαν" θέματα για να κατηγορήσουν την Ελλάδα στην FUEN τον Μάιο...
Γράφει ο Γεωργίου Μιχαήλ
Πηγή "Ας Μιλήσουμε Επιτέλους!"
Τα έργα και οι ημέρες του γνωστού Πομάκου και μετέπειτα τουρκόφρονα «δημοσιογράφου» Αμπντουλχαλίλ Ντεντέ, είναι γνωστά σε όσους παρακολουθούν εκ του σύνεγγυς και με συνέπεια τα δρώμενα επί της Ελληνικής Θράκης (ναι, είναι αυτός που προέτρεπε δημοσίως μουσουλμάνους της Θράκης σε παλαιότερη προεκλογική περίοδο να ψηφίσουν τούρκο και όχι γκιαούρη!!!).
Μάλιστα, η «πορεία» του ανδρός δεν έχει περιοριστεί στα στενά όρια των νομών Ξάνθης και Ροδόπης, αλλά έχει κατά καιρούς επεκταθεί και σε γνωστά τηλεοπτικά κιτρινίζοντα πλατό, αλλά και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, όπως η Φλώρινα και η Κοζάνη, ενώ η παρουσία του ακόμη και στα Σκόπια δεν έχει περάσει απαρατήρητη αφού δεν δίστασε να στηρίξει εμμέσως πλην σαφώς την «μακεδονική» ταυτότητα του κρατικού μορφώματος της ΠΓΔΜ. Φυσικά τα ταξίδια του Ντεντέ στην Τουρκία αποτελούν σήμα κατατεθέν και δεν είναι λίγοι εκείνοι (ακόμη και από τη μουσουλμανική μειονότητα) που αναφέρονται σε «ειδικά ταξίδια ενημέρωσης» του δημοσιογράφου.
Ο συγκεκριμένος «δημοσιογράφος», γνωστός για τις άριστες σχέσεις του με το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής (παρά τα κατά διαστήματα «διαφοροποίησης» με «οικογενειακά καβγαδάκια» που αποτελούν τον «φερετζέ» ή το «ξεκάρφωμα»), πολλές φορές κατά το παρελθόν έδωσε λαβές για εκτράχυνση των σχέσεων μεταξύ των χριστιανών και των μουσουλμάνων της Ελληνικής Θράκης, αλλά βίωσε τη μοναξιά της αποτυχίας και τους τελευταίους μήνες είχε εξαφανιστεί από την επικαιρότητα λόγω οικογενειακού πένθους.
Φαίνεται, λοιπόν, πως το πένθος τελείωσε και ο ίδιος αποφάσισε να επανακάμψει δριμύτερος και… προκλητικότερος, σε μία προσπάθεια να ανεβάσει τον «πήχη» στον δειλό αγώνα του κατά της Ελληνικής κυριαρχίας της Θράκης (δειλός, επειδή δεν τολμά να κινηθεί ξεκάθαρα σαν άντρας, αλλά αρκείται στο να αναμασά δημοσίως κουβέντες που ούτε ο ίδιος δεν πιστεύει, ενώ μέσα σε γραφεία, καφενεία και άλλες «κλειστές» συγκεντρώσεις ξεσκεπάζει τον ρωμαλέο εκτουρκισμένο πομάκο που έχει πάντα μέσα του).
Έτσι, με κείμενό του στην Τρακιανίν Σεσί κατήγγειλε, ως φανατικός οπαδός της ISIS, την περιφορά του Επιταφίου σε ένα μουσουλμανικό χωριό του Ν. Ξάνθης. Προφανώς ο κ. Ντεντέ να θεωρεί ότι και η εκκλησία (παρεκκλήσι) του συγκεκριμένου χωριού θα πρέπει να γκρεμιστεί, για να μην προσβάλλονται τα θρησκευτικά πιστεύω του… «δημοσιογράφου». Κι επειδή μουσουλμάνοι υπάρχουν και στην Ξάνθη και στην Κομοτηνή, ίσως θα έπρεπε (κατά τις αντιλήψεις του Ντεντέ) οι τοπικοί βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να κάνουν μία προσπάθεια ώστε να γκρεμιστούν όλες οι χριστιανικές εκκλησίες των δύο νομών, για να μην προσβάλλεται ο Αμπντουλχαλίλ Ντεντέ και οι ομοϊδεάτες του (πρώην σκληροπυρηνικοί Κεμαλιστές, νυν σκληροπυρηνικοί ισλαμιστές)!!!
Η καταγγελία και η «ανησυχία» του Ντεντέ
"Στην ιστορία της μειονότητας για πρώτη φορά ο μειονοτικός ψηφοφόρος εξέλεξε τρεις βουλευτές από ένα κόμμα στις εκλογές του Ιανουαρίου. Με αυτό τον τρόπο εξελέγησαν από την Ξάνθη ο Χουσεΐν Ζεϊμπέκ και από το νομό Ροδόπης οι Μουσταφά Μουσταφά και Αϊχάν Καρά Γιουσούφ από το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ. Μετά από την πτώση της χούντας το 1974 άρχισε η διαδικασία εκδημοκρατισμού και μετά από την έστω και αργή απόδοση των ανθρώπινων δικαιωμάτων, προσδοκούμε και την απόδοση των μειονοτικών μας δικαιωμάτων. Μετά από το έτος 1974, ποτέ και καμία κυβέρνηση δεν έκανε θρησκευτική προβοκάτσια κατά της μειονότητας μας. Αλλά η κυβέρνηση τον ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ που τιμήθηκε με τρεις βουλευτές από την μειονότητα μας, σε αυτό το Πάσχα προέβη σε θρησκευτική προβοκάτσια στην Δυτική Θράκη. Και μάλιστα που; Στο χωριό του βουλευτή Χουσεΐν Ζεϊμπέκ στον Εχίνο!!!Μετά την «ανησυχία» του Ντεντέ πήρε φωτιά ένα μικρό τζαμί!
Στον Εχίνο όπου δεν ζει ούτε καν ένας χριστιανός, ο ελληνικός στρατός κατασκεύασε κάποτε ένα μικρό αυθαίρετο εκκλησάκι. Στο εκκλησάκι αυτό λοιπόν στον Εχίνο, υπό την ηγεσία του τέταρτου σώματος στρατού της Ξάνθης και με χριστιανούς που μεταφέρθηκαν από την Ξάνθη οργανώθηκε τελετή επιτάφιου και έγινε περιφορά του επιταφίου στους δρόμους του χωριού. Το περιστατικό αυτό είναι ένα απόλυτο σκάνδαλο. Είναι ένα ρεζιλίκι. Αυτό το σκάνδαλο και ρεζιλίκι έγινε κατά την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ.
Να μην παρεξηγηθώ ο σεβασμός μου προς τις χριστιανικές γιορτές είναι απόλυτος. Στο περιστατικό αυτό υπάρχει μία φοβερή και τρομερή πρόκληση της κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ κατά της μειονότητας μας. Ο Αλλάχ να μη δώσει, εάν όμως ένας φανατικός μουσουλμάνος με φουσκωμένα μυαλά, εκείνο το βράδυ την ώρα που ο επιτάφιος περιφερόταν στους δρόμους του χωριού, θέλοντας να προκαλέσει ταραχή επιτίθετο και πετούσε μία μολότοφ, άραγε τι θα γινόταν το σκέφτηκε κανείς αυτό; Καλώ όλους τους υπεύθυνους να φερθούν ψύχραιμα. Τους καλώ να πουν ένας στοπ σε αυτού του είδους τις προβοκάτσιες. Προσδοκώ πρώτα ο δήμαρχος Μύκης Τζεμίλ Καμπζά και οι δημοτικοί σύμβουλοι, όπως και ο περιφερειάρχης Γιώργος Παυλίδης να θέσουν το θέμα στο δημοτικό και περιφερειακό συμβούλιο και να στείλουν επειγόντως από ένα υπόμνημα στην κυβέρνηση ζητώντας να μην επαναληφθεί ποτέ αυτό ξανά.
Θα μου πείτε τώρα τρεις βουλευτές έχουμε αυτοί δεν έχουν δουλειά να κάνουν; Δυστυχώς με την απόψεις που έχουν δείξει ως τώρα και με τις συμπεριφορές τους , δεν περιμένω τίποτα απολύτως. Ιδιαίτερα μάλιστα από τον Ζεϊμπέκ έχω χάσει κάθε ελπίδα. Από έναν βουλευτή ο όποιος την ώρα που γίνεται στο χωριό του μια τέτοια προβοκάτσια και αυτός δεν βγάζει κιχ, εγώ το μόνο που περιμένω πια είναι η παραίτηση του. Αλλά όταν δεν υπάρχει ούτε καν το θάρρος για κάτι τέτοιο, μετά τι να περιμένω; Με αυτή την πορεία δεν θα εκπλαγώ αν σύντομα δω και στα μειονοτικά μας σχολεία να δίνονται μαθήματα χριστιανισμό από παπάδες…
Εφ. Τρακιανίν Σεσί 14/4/2015"
Κάποιοι μετά την καταγγελία του Ντεντέ ανησύχησαν και θεώρησαν πως «κάτι έρχεται». Και δυστυχώς οι φόβοι τους επαληθεύτηκαν δύο ημέρες μετά, όταν έγινε γνωστός ο εμπρησμός ενός μικρού τζαμιού (Γενιτζέ μαχαλέ) στην Κομοτηνή. Και πως θα μπορούσαν να ξεχαστούν οι πρόσφατοι φόβοι του θιγμένου, από τον Επιτάφιο, δημοσιογράφου Ντεντέ, ο οποίος δύο μόλις ημέρες πριν, είχε αναφερθεί στους φόβους τους για εμπρηστική επίθεση με χρήση μολότωφ (κατά του Επιταφίου), «για να προκαλέσει ταραχή» (όπως ακριβώς έγραψε ο ίδιος ο Ντεντέ);
Επειδή όμως το «περιστατικό» (ούτε παραγγελία να ήταν…) δεν μπορούσε να μην γίνει γνωστό στον Ντεντέ, ο «δημοσιογράφος» έτρεξε να γράψει σχετικά, δίνοντας τον τίτλο «Πρώτα περιφορά επιτάφιου… τώρα εμπρησμός τζαμιού στην Θράκη» (προσέξτε την σημειολογία, αφού ο «δημοσιογράφος» θεωρεί ως ισοδύναμη την φωτιά με τον Επιτάφιο, που μάλλον τον «καίει»):
«Πυρπολήθηκε από αγνώστους τη νύχτα στην Κομοτηνή το Yenice Cami.Παρόμοιες απόπειρες κατά τζαμιών έχουν καταγραφεί στο παρελθόν, έχοντας όμως ΟΛΕΣ τους έντονα τα χαρακτηριστικά της προβοκάτσιας, γι αυτό και δεν επιχειρήθηκε από κανέναν η εκμετάλλευσή τους (τουλάχιστον η επίσημη -αφού σύμφωνα με τις αδιάψευστες πληροφορίες μας- ανεπίσημα οι προπαγανδιστές του Τουρκισμού τις χρησιμοποιούν σε μόνιμη βάση). Αυτή τη φορά όμως, το μικρό τζαμί του Γενιτζέ Μαχαλέ δέχτηκε σημαντικό πλήγμα, αφού ο εμπρησμός κατέστρεψε την πόρτα και μέρος της στέγης.
Η παρέμβαση της πυροσβεστικής ήταν άμεση αλλά το τζαμί καταστράφηκε.
Κάποιοι ξύνουν και προσπαθούν να ανακατέψουν την Θράκη.
Το Πάσχα, στον Εχίνο-Ξάνθης έκαναν περιφορά επιταφίου στους δρόμους του αμιγώς Μουσουλμανικού χωριού.
Πριν περάσει ούτε μια εβδομάδα, απόψε έκαψαν ένα τζαμί στην Κομοτηνή…
Παρά τα γεγονότα από κανέναν… δεν ακούσαμε τσιμουδιά.
Και αναρωτιέσαι: οι ηγέτες μας τους οποίους επιλέγουμε με την ψήφο μας, τι κάνουν άραγε μπροστά σε αυτές τις καταστάσεις;
Με μία λέξη: Σφυρίζουν αδιάφορα !!!
Εφ. Τρακιανίν Σεσί 17/4/2015»
Επειδή, όμως, από μόνη της και αυτή η προβοκάτσια δεν μπορούσε να σταθεί, οι εμπνευστές της αποφάσισαν να κάνουν ένα παράπλευρο – ταυτόχρονο «χτύπημα» (για να κερδίσουν τις εντυπώσεις) σε μια απόσταση περίπου 400 μέτρων από το τζαμί, κόβοντας 9 από 13 κυπαρίσσια που βρισκόταν εκεί.
Ο διάβολος, όμως, κρύβεται στις λεπτομέρειες, τις οποίες δεν μπόρεσαν να αποφύγουν οι προβοκάτορες – εμπρηστές. Σύμφωνα, λοιπόν, με μουσουλμάνους της περιοχής, ο ιμάμης του τζαμιού και γείτονες που έμαθαν για την πυρκαγιά, ανέφεραν πως παρά το ότι μετά από το βραδινό ναμάζι η πόρτα κλειδώνεται, αυτοί βρήκαν την πόρτα ανοιχτή. Και… με την κλειδαριά απαραβίαστη!!!
Πριν από λίγο καιρό είχαμε επισημάνει σε άρθρο μας ότι οι μυστικές υπηρεσίες της Τουρκίας έχουν στήσει ένα οργανωμένο παρακράτος μέσα στην Ελληνική Θράκη και αυτό το παρακράτος έχει αποκτήσει τη δυνατότητα να εκτελέσει με πολύ μεγάλη ακρίβεια οτιδήποτε επιθυμήσει. Είχαμε κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για επικείμενη προβοκάτσια, η οποία ήταν αδύνατο να αποφευχθεί, αφού αναμένονταν να συμβεί σε περιοχή «ελεγχόμενη» από τους τουρκόφρονες πράκτορες του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής.
Αυτό που με λύπη μας διαπιστώσαμε, είναι πως υπάρχει ένας κώδικας επικοινωνίας τον οποίο δεν διστάζουν να τον χρησιμοποιήσουν διάφοροι καλοπληρωμένοι (ή προδότες, όπως τους αποκαλούν οι ελληνόφρονες μουσουλμάνοι). Όσο για τον Ντεντέ, καλά κάνει και λέει αυτά που λέει, προειδοποιώντας με τον τρόπο του εκείνους που πρέπει να τον ακούσουν. Και όσοι δεν τον ακούνε, ας μάθουν να προσέχουν...!
Γιατί είναι κλασσική τουρκική προβοκάτσια
Σε έναν χώρο που κανείς άσχετος δεν θα μπορούσε να γνωρίζει ότι ανήκει στην βακουφική επιτροπή. Αυτή η κίνηση δείχνει ότι η φωτιά στο τζαμί είναι αφενός ηθελημένη ενέργεια (κι όχι ατύχημα) και αφετέρου προβοκάτσια. Καθώς μάλιστα πλησιάζει το συνέδριο της FUEN (Ομοσπονδία Εθνικών Μειονοτήτων Ευρώπης) που θα το φιλοξενήσουν οι επαγγελματίες Τούρκοι στην Κομοτηνή (13-17 Μαΐου 2015), κάτι τέτοιο το χρειάζονταν επειγόντως – τι θα λέγαν στους ανθρώπους; Για ποιο πράγμα να μας κατηγορούσαν; Τώρα λοιπόν έχουν και μάλιστα πρόσφατο! Θυμίζουμε την ανάλογη περίπτωση με τον εμπρησμό του τεμένους της Γλαύκης το 1999, που είχε “συμπέσει” με την άφιξη δύο απεσταλμένων του Συμβουλίου της Ευρώπης στη Θράκη. Ευτυχώς σε εκείνην την περίπτωση βρέθηκε ο δράστης (Αζίζ Αχμέτ) και αποκαλύφθηκε η μεθόδευση των τουρκοπρακτόρων.
Άραγε θα συλληφθούν οι δράστες αυτή τη φορά;
Αντιφωνητής 17/4/2015
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου