}

12 Σεπτεμβρίου, 2015

Ένας άριστος αξιωματικός, ένα ηθικό στοιχείο, ένας υπεύθυνος πολίτης, υποψήφιος με το ΠΟΤΑΜΙ στην Ξάνθη

Τον είχα πρωτοετή στην Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων.
Από τότε έδειχνε ότι θα γίνει ένας άριστος αξιωματικός.
Καλό μυαλό, καταρτισμένος αξιωματικός, ηθικό στοιχείο, ασυμβίβαστος με τη διαφθορά και πιστός στις αρχές του.
Αποστρατεύτηκε επειδή δεν "έβαλε νερό στο κρασί" του σε θέματα διαφάνειας και διαφθοράς στο στράτευμα.
Υπηρέτησε ως διοικητής στην Ελληνική Δύναμη Κοσόβου, επί 19 μήνες και άφησε άριστες εντυπώσεις, σύμφωνα με μαρτυρία και του πρέσβη κ. Αλέξανδρου Μαλλιά.
Τώρα αποφάσισε να βοηθήσει την πατρίδα, πολιτευόμενος μέσα από τις τάξεις του ΠΟΤΑΜΙΟΥ.
Ξέρω ότι ο αγώνας του θα είναι δύσκολος στο συγκεκριμένο κόμμα, το οποίο έχει μια σχετική δυσανεξία στα εθνικά θέματα.


Όμως ο ίδιος είναι τόσο δυνατός και καθαρός χαρακτήρας, που είναι σε θέση αν επηρεάσει αυτό το κόμμα και να του προδώσει πατριωτικά χαρακτηριστικά.
Του εύχομαι καλό αγώνα και να παραμείνει ακέραιος και ασυμβίβαστος σ' ολόκληρη τη ζωή του, όπως ήταν μέχρι τώρα.
Καλή τύχη Γιώργο Χατζηθεοφάνους...

Η διοικούσα σου

Σάββας Καλεντερίδης

Ακολουθεί σημείωμα του Γιώργου Χατζηθεοφάνους

Αγαπημένοι μου φίλοι,
Ύστερα από βαθιά σκέψη και την παρότρυνση διακεκριμένων φίλων, αποφάσισα να δεχθώ την τιμητική πρόταση που μου έγινε, να τεθώ επικεφαλής του ψηφοδελτίου του Ποταμιού, στη γενέτειρά μου, την αγαπημένη μου Ξάνθη, στις επερχόμενες εκλογές.
Η σύνθεση του ψηφοδελτίου με την καθηγήτριά μου κ. Αναστασία Αμπατζή, τους καθηγητές Παν/μίου κ.Μουρούτσο Σπύρο και Παπαντωνόπουλο Στέφανο και τον διακεκριμένο Πρέσβη ε.τ. κ. Αλέξανδρο Μαλλιά, προσδίδει άλλη διάσταση στην τιμή που μου έγινε.
Είμαι υπερήφανος που θα δώσω αυτόν τον αγώνα μαζί τους.
Το όραμά μου είναι να δημιουργήσουμε το νέο Ξανθιώτικο Ποτάμι, που θα έχει τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα μέσα στους κόλπους του κεντρικού Ποταμιού.
Να μην είμαστε μόνο αποδέκτες πολιτικών αλλά όλοι μαζί, εδώ στην Ξάνθη, να κουβεντιάζουμε, να ανταλλάσσουμε σκέψεις, ιδέες και προβληματισμούς και να διαμορφώνουμε πολιτικές.
Να φτιάξουμε την πρώτη στην Ελλάδα πολιτική κοινωνία.
Θέλω να συμβάλλω όσο μπορώ για να πεισθούν να συμμετέχουν ενεργά στην πολιτική άνθρωποι ικανοί, σοβαροί, αξιόλογοι, με ένσημα, που συνειδητά απείχαν από τον παλιό διεφθαρμένο και διαπλεγμένο πολιτικό σύστημα λόγω απέχθειας.
Σήμερα μπήκα εγώ μπροστά, αύριο κάποιος από εσάς, όχι στους επαγγελματίες πολιτικούς.
Να ενεργοποιήσουμε όλες τις δυνάμεις του τόπου και να πάρουμε τις τύχες μας στα χέρια μας.
Μόνο έτσι θα δημιουργήσουμε τη νέα σύγχρονη ευρωπαϊκή Ελλάδα, την Ελλάδα για την οποία θα είναι υπερήφανα τα παιδιά μας και τα παιδιά των παιδιών μας.
https://www.facebook.com/officergh?fref=nf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ