Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου
Σήμερα όλη η ελληνική Κοινωνία είναι στους δρόμους για το τερατούργημα Κατρούγκαλου στο ασφαλιστικό. Ο Τσίπρας υποτασσόμενος στα κελεύσματα της Μέρκελ και του Σόιμπλε, ανέλαβε εργολαβικά την ολοκλήρωση του προγράμματος των προηγούμενων μνημονιακών κυβερνήσεων, για τη διάλυση όλων των κοινωνικών τάξεων στην Ελλάδα. Όταν αυτός ο αγύρτης πολιτικός της “αριστεράς” πριν δυο χρόνια ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως ανέβαινε επάνω στα τρακτέρ και έδινε όρκους αγάπης και ατέλειωτες υποσχέσεις στους αγρότες. Όταν, έκανε περιοδείες στα μπλόκα διακηρύσσοντας πως: “όσο υπάρχει Μνημόνιο και Τρόικα, προοπτική για τον αγρότη δεν υπάρχει”.
Σήμερα λοιπόν, δικαίως “επαναστατεί” όλη η Ελλάδα. Πρωτοστατούν οι αγρότες, που αποτελούν το μηχανοκίνητο “στρατό” του λαού μας. Μαζί τους οι επιστημονικοί φορείς και κλάδοι. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Οι “επαναστάτες της γραβάτας”.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να ξεκαθαρίσω. Είμαστε όλοι μαζί τους. Στον κοινό αγώνα κατά της Νέας Γερμανικής Κατοχής. Εναντίον όλων εκείνων των “δεξιών” ή “αριστερών” κυβερνήσεων που τα τελευταία χρόνια εκτελούν πιστά τα Μνημόνια που μας επιβάλλει η Εθνικοσοσιαλιστική Νέα Γερμανία!!
Ωστόσο, θέλω να ρωτήσω!! Που βρίσκονταν, όταν 11 φορές γίνονταν περικοπές στους μισθωτούς και τους συνταξιούχους; Όταν οι ίδιοι (αγρότες), ήταν εκείνοι που διατυμπάνιζαν πως στα χρόνια της Μεταπολίτευσης τα πορτοφόλια τους ήταν “γκαστρωμένα”. Όταν έπρεπε να “δώσεις μάχη” για να πάρεις απόδειξη από γιατρό και δικηγόρο!!
Παρ΄ όλα αυτά, το επαναλαμβάνω, είμαστε μαζί τους. Όλοι μαζί απέναντι στους φαύλους που αφαιρούν τη ζωή μας και τη ζωή των παιδιών μας. Θα περίμενα όμως, η Επανάσταση αυτή να ξεκινήσει, όχι επειδή πόνεσε η τσέπη μας, αλλά επειδή αυτές οι μνημονιακές κυβερνήσεις πωλούν ολόκληρη την Ελλάδα στους ξένους!!
Στους Γερμανούς τα αεροδρόμια
Το Νοέμβριο του 2014 ο σημερινός Υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης, σήκωνε το λάβαρο της Επαναστάσεως για τα αεροδρόμια και χαρακτήριζε τις συμβάσεις παραχώρησης ως εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη για τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας…
Στη συζήτηση δε, στην Βουλή, η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ευγενία Ουζουνίδου στη συζήτηση του νομοσχεδίου “Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων”, είπε: “…η κυβέρνηση δεν θα προλάβει να προχωρήσει τους σχεδιασμούς της για την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα αφήσει την κυβέρνηση να κάνει real estate τις εθνικές υποδομές…”. Και η τότε κυβέρνηση της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ εκπλησσόταν με την στάση του ΣΥΡΙΖΑ και δήλωνε πως δεν μπορεί να κατανοήσει πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να συμφωνήσει με τα αυτονόητα…
Ωστόσο, σήμερα που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση, με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (για τις οποίες ΠΝΠ κατηγορούσε την προηγούμενη κυβέρνηση) εκποιεί τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ρόδου, Κω, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου, Ακτίου και Καβάλας (ΦΕΚ 138 – 3 Νοεμβρίου 2015)…
Στους Κινέζους το λιμάνι του Πειραιά
Απομένει η έκτακτη Γενική Συνέλευση του ΟΛΠ ώστε να εγκριθεί η νέα σύμβαση παραχώρησης από το ελληνικό δημόσιο καθώς επίσης απαιτείται και η έγκριση της συμφωνίας μετόχων μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και Cosco από το Ελεγκτικό Συνέδριο και την ελληνική Βουλή, προκειμένου να ολοκληρωθεί η συναλλαγή της πώλησης του 67% των μετοχών του οργανισμού που διαχειρίζεται το λιμάνι του Πειραιά, στους Κινέζους. Έτσι, η κινέζικη Cosco είναι πλέον ο νέος βασικός μέτοχος του ΟΛΠ, μετά από τη νέα βελτιωμένη προσφορά που έκαναν οι Κινέζοι στο ΤΑΙΠΕΔ, ύψους 369 εκατομ. Ευρώ, αφού ήταν η μόνη που κατέθεσε δεσμευτική προσφορά, από τους πέντε ομίλους που είχαν προκριθεί στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού. Ως γνωστόν, οι Κινέζοι ήδη διαχειρίζονται τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ.
Στα χέρια των Κινέζων λοιπόν, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με την υπογραφή της “πρώτης αριστερής κυβέρνησης”. Που μόλις πριν ένα χρόνο, στην προεκλογική της καμπάνια είχε την μη πώληση του λιμένος Πειραιά σε προεξέχουσα θέση. Όταν χαλούσαν τον κόσμο διατυμπανίζοντας πως θα ακυρώσουν ως κυβέρνηση την πρόθεση της τότε κυβερνήσεως Σαμαρά-Βενιζέλου για την πώληση του ΟΛΠ. Τότε που προσερχόμενοι οι Υπουργοί της “πρώτης αριστερής κυβέρνησης” για να ορκιστούν και ερωτώμενοι από τους δημοσιογράφους, έλεγαν σε όλους τους τόνους πως δεν θα προχωρήσει η συμφωνία πώλησης του λιμένος Πειραιά. Όπως, ο “πολύς” Θεόδωρος Δρίτσας, ο οποίος για το θέμα σήκωνε επαναστατική παντιέρα και διαδήλωνε κατά της ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Καμάρωνε δε, αναρτώντας μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στα social media.
Στους Γερμανούς το υπόλοιπο 10% του ΟΤΕ
Η δημοσιοποίηση, πρόσφατα, της αναφοράς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα προαπαιτούμενα της συμφωνίας, έφεραν στο φως της δημοσιότητας τη δέσμευση της κυβέρνησης για την άμεση πώληση του 10% του ΟΤΕ.
Άλλωστε, o υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος, με επιστολή του στις 21 Δεκεμβρίου στον Ευρωπαίο Επίτροπο Πιέρ Μοσκοβισί “επιβεβαίωσε τη δέσμευση της κυβέρνησης να μεταφέρει στο ΤΑΙΠΕΔ το υπόλοιπο πακέτο μετοχών του Ελληνικού Δημοσίου στον ΟΤΕ”. Αυτή η επιστολή μνημονεύεται ρητά στην έκθεση. Σημειώνεται επίσης ότι οι δανειστές αναμένουν να γίνουν άμεσα οι αναγκαίες νομικές κινήσεις και συνεννοήσεις με την Deutsche Telekom ώστε η μεταβίβαση του 10% να γίνει πριν από την ολοκλήρωση της πρώτης αξιολόγησης του προγράμματος.
Ως γνωστόν γι΄ αυτό το ζήτημα, της πώλησης του εναπομείναντος 10%, υπήρξαν του κόσμου οι αντιδράσεις από μέλη της σημερινής κυβέρνησης.
Ωστόσο, αυτή η πώληση του 10% του ΟΤΕ στο Γερμανικό παράγοντα, έρχεται σε μια πολύ ύποπτη χρονικά περίοδο, από τη στιγμή που έχει ήδη αναβληθεί τρεις φορές η δίκη των “64” για τα “μαύρα” ταμεία της Siemens. Και είναι απολύτως σίγουρο πως στις 2 Φεβρουαρίου θα αναβληθεί εκ νέου. Από τη στιγμή λοιπόν, που μεταξύ των κατηγορουμένων είναι και πρώην μεγάλα στελέχη του ΟΤΕ, μια τέτοια επ΄ αόριστον αναβολή διευκολύνει τη Siemens προκειμένου να κουκουλωθεί το σκάνδαλο του αιώνα. Έτσι, οι “βρώμικες” προγραμματικές συμφωνίες ΟΤΕ – Siemens – Intracom κ.α θα οδηγηθούν με μαθηματική ακρίβεια στις καλένδες. Για μας είναι σίγουρο πως έχουμε περάσει πλέον, σε επίπεδα cosa nostra.
Επίλογος
Η κυβέρνηση ήδη προσπαθεί να διχάσει το λαό και τον αγώνα του, δηλώνοντας πως εάν γίνουν μεταβολές στο προσχέδιο του ασφαλιστικού, τότε θα γίνουν περικοπές σε μισθωτούς και συνταξιούχους.
Ας μην ακούσουμε τις διχαστικές σειρήνες της κυβερνήσεως, που προωθούν “κάποιοι” στο διαδίκτυο, όπως: “Η κυβέρνηση έκανε μία ταξική επιλογή! Να γονατίσει στους φόρους τους ελεύθερους επαγγελματίες, για να στηρίξει τους δημόσιους υπαλλήλους και τους συνταξιούχους”.
Επικοινωνία με τον συντάκτη
egerssi@otenet.gr
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Σήμερα όλη η ελληνική Κοινωνία είναι στους δρόμους για το τερατούργημα Κατρούγκαλου στο ασφαλιστικό. Ο Τσίπρας υποτασσόμενος στα κελεύσματα της Μέρκελ και του Σόιμπλε, ανέλαβε εργολαβικά την ολοκλήρωση του προγράμματος των προηγούμενων μνημονιακών κυβερνήσεων, για τη διάλυση όλων των κοινωνικών τάξεων στην Ελλάδα. Όταν αυτός ο αγύρτης πολιτικός της “αριστεράς” πριν δυο χρόνια ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως ανέβαινε επάνω στα τρακτέρ και έδινε όρκους αγάπης και ατέλειωτες υποσχέσεις στους αγρότες. Όταν, έκανε περιοδείες στα μπλόκα διακηρύσσοντας πως: “όσο υπάρχει Μνημόνιο και Τρόικα, προοπτική για τον αγρότη δεν υπάρχει”.
Σήμερα λοιπόν, δικαίως “επαναστατεί” όλη η Ελλάδα. Πρωτοστατούν οι αγρότες, που αποτελούν το μηχανοκίνητο “στρατό” του λαού μας. Μαζί τους οι επιστημονικοί φορείς και κλάδοι. Οι ελεύθεροι επαγγελματίες. Οι “επαναστάτες της γραβάτας”.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να ξεκαθαρίσω. Είμαστε όλοι μαζί τους. Στον κοινό αγώνα κατά της Νέας Γερμανικής Κατοχής. Εναντίον όλων εκείνων των “δεξιών” ή “αριστερών” κυβερνήσεων που τα τελευταία χρόνια εκτελούν πιστά τα Μνημόνια που μας επιβάλλει η Εθνικοσοσιαλιστική Νέα Γερμανία!!
Ωστόσο, θέλω να ρωτήσω!! Που βρίσκονταν, όταν 11 φορές γίνονταν περικοπές στους μισθωτούς και τους συνταξιούχους; Όταν οι ίδιοι (αγρότες), ήταν εκείνοι που διατυμπάνιζαν πως στα χρόνια της Μεταπολίτευσης τα πορτοφόλια τους ήταν “γκαστρωμένα”. Όταν έπρεπε να “δώσεις μάχη” για να πάρεις απόδειξη από γιατρό και δικηγόρο!!
Παρ΄ όλα αυτά, το επαναλαμβάνω, είμαστε μαζί τους. Όλοι μαζί απέναντι στους φαύλους που αφαιρούν τη ζωή μας και τη ζωή των παιδιών μας. Θα περίμενα όμως, η Επανάσταση αυτή να ξεκινήσει, όχι επειδή πόνεσε η τσέπη μας, αλλά επειδή αυτές οι μνημονιακές κυβερνήσεις πωλούν ολόκληρη την Ελλάδα στους ξένους!!
Στους Γερμανούς τα αεροδρόμια
Το Νοέμβριο του 2014 ο σημερινός Υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης, σήκωνε το λάβαρο της Επαναστάσεως για τα αεροδρόμια και χαρακτήριζε τις συμβάσεις παραχώρησης ως εξαιρετικά αρνητική εξέλιξη για τις προοπτικές ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας…
Στη συζήτηση δε, στην Βουλή, η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ευγενία Ουζουνίδου στη συζήτηση του νομοσχεδίου “Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων”, είπε: “…η κυβέρνηση δεν θα προλάβει να προχωρήσει τους σχεδιασμούς της για την παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα αφήσει την κυβέρνηση να κάνει real estate τις εθνικές υποδομές…”. Και η τότε κυβέρνηση της ΝΔ-ΠΑΣΟΚ εκπλησσόταν με την στάση του ΣΥΡΙΖΑ και δήλωνε πως δεν μπορεί να κατανοήσει πως ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να συμφωνήσει με τα αυτονόητα…
Ωστόσο, σήμερα που ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε κυβέρνηση, με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (για τις οποίες ΠΝΠ κατηγορούσε την προηγούμενη κυβέρνηση) εκποιεί τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ρόδου, Κω, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου, Ακτίου και Καβάλας (ΦΕΚ 138 – 3 Νοεμβρίου 2015)…
Στους Κινέζους το λιμάνι του Πειραιά
Απομένει η έκτακτη Γενική Συνέλευση του ΟΛΠ ώστε να εγκριθεί η νέα σύμβαση παραχώρησης από το ελληνικό δημόσιο καθώς επίσης απαιτείται και η έγκριση της συμφωνίας μετόχων μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και Cosco από το Ελεγκτικό Συνέδριο και την ελληνική Βουλή, προκειμένου να ολοκληρωθεί η συναλλαγή της πώλησης του 67% των μετοχών του οργανισμού που διαχειρίζεται το λιμάνι του Πειραιά, στους Κινέζους. Έτσι, η κινέζικη Cosco είναι πλέον ο νέος βασικός μέτοχος του ΟΛΠ, μετά από τη νέα βελτιωμένη προσφορά που έκαναν οι Κινέζοι στο ΤΑΙΠΕΔ, ύψους 369 εκατομ. Ευρώ, αφού ήταν η μόνη που κατέθεσε δεσμευτική προσφορά, από τους πέντε ομίλους που είχαν προκριθεί στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού. Ως γνωστόν, οι Κινέζοι ήδη διαχειρίζονται τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ.
Στα χέρια των Κινέζων λοιπόν, το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με την υπογραφή της “πρώτης αριστερής κυβέρνησης”. Που μόλις πριν ένα χρόνο, στην προεκλογική της καμπάνια είχε την μη πώληση του λιμένος Πειραιά σε προεξέχουσα θέση. Όταν χαλούσαν τον κόσμο διατυμπανίζοντας πως θα ακυρώσουν ως κυβέρνηση την πρόθεση της τότε κυβερνήσεως Σαμαρά-Βενιζέλου για την πώληση του ΟΛΠ. Τότε που προσερχόμενοι οι Υπουργοί της “πρώτης αριστερής κυβέρνησης” για να ορκιστούν και ερωτώμενοι από τους δημοσιογράφους, έλεγαν σε όλους τους τόνους πως δεν θα προχωρήσει η συμφωνία πώλησης του λιμένος Πειραιά. Όπως, ο “πολύς” Θεόδωρος Δρίτσας, ο οποίος για το θέμα σήκωνε επαναστατική παντιέρα και διαδήλωνε κατά της ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Καμάρωνε δε, αναρτώντας μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στα social media.
Στους Γερμανούς το υπόλοιπο 10% του ΟΤΕ
Η δημοσιοποίηση, πρόσφατα, της αναφοράς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα προαπαιτούμενα της συμφωνίας, έφεραν στο φως της δημοσιότητας τη δέσμευση της κυβέρνησης για την άμεση πώληση του 10% του ΟΤΕ.
Άλλωστε, o υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος, με επιστολή του στις 21 Δεκεμβρίου στον Ευρωπαίο Επίτροπο Πιέρ Μοσκοβισί “επιβεβαίωσε τη δέσμευση της κυβέρνησης να μεταφέρει στο ΤΑΙΠΕΔ το υπόλοιπο πακέτο μετοχών του Ελληνικού Δημοσίου στον ΟΤΕ”. Αυτή η επιστολή μνημονεύεται ρητά στην έκθεση. Σημειώνεται επίσης ότι οι δανειστές αναμένουν να γίνουν άμεσα οι αναγκαίες νομικές κινήσεις και συνεννοήσεις με την Deutsche Telekom ώστε η μεταβίβαση του 10% να γίνει πριν από την ολοκλήρωση της πρώτης αξιολόγησης του προγράμματος.
Ως γνωστόν γι΄ αυτό το ζήτημα, της πώλησης του εναπομείναντος 10%, υπήρξαν του κόσμου οι αντιδράσεις από μέλη της σημερινής κυβέρνησης.
Ωστόσο, αυτή η πώληση του 10% του ΟΤΕ στο Γερμανικό παράγοντα, έρχεται σε μια πολύ ύποπτη χρονικά περίοδο, από τη στιγμή που έχει ήδη αναβληθεί τρεις φορές η δίκη των “64” για τα “μαύρα” ταμεία της Siemens. Και είναι απολύτως σίγουρο πως στις 2 Φεβρουαρίου θα αναβληθεί εκ νέου. Από τη στιγμή λοιπόν, που μεταξύ των κατηγορουμένων είναι και πρώην μεγάλα στελέχη του ΟΤΕ, μια τέτοια επ΄ αόριστον αναβολή διευκολύνει τη Siemens προκειμένου να κουκουλωθεί το σκάνδαλο του αιώνα. Έτσι, οι “βρώμικες” προγραμματικές συμφωνίες ΟΤΕ – Siemens – Intracom κ.α θα οδηγηθούν με μαθηματική ακρίβεια στις καλένδες. Για μας είναι σίγουρο πως έχουμε περάσει πλέον, σε επίπεδα cosa nostra.
Επίλογος
Η κυβέρνηση ήδη προσπαθεί να διχάσει το λαό και τον αγώνα του, δηλώνοντας πως εάν γίνουν μεταβολές στο προσχέδιο του ασφαλιστικού, τότε θα γίνουν περικοπές σε μισθωτούς και συνταξιούχους.
Ας μην ακούσουμε τις διχαστικές σειρήνες της κυβερνήσεως, που προωθούν “κάποιοι” στο διαδίκτυο, όπως: “Η κυβέρνηση έκανε μία ταξική επιλογή! Να γονατίσει στους φόρους τους ελεύθερους επαγγελματίες, για να στηρίξει τους δημόσιους υπαλλήλους και τους συνταξιούχους”.
Επικοινωνία με τον συντάκτη
egerssi@otenet.gr
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου