Την ίδια στιγμή που οι Ελληνες νιώθουν ανασφάλεια όποτε σκέφτονται το παρόν και το μέλλον, «ξεπροβάλλουν» κρατικοί αξιωματούχοι, όπως ο κ. Φίλης, που ξιφουλκούν εναντίον των ατού του έθνους μας.
Ο υπουργός Παιδείας, που δεν έχει πάψει να προκαλεί ούτε ημέρα την εθνική μνήμη, την αξιοπρέπεια του λαού και την ίδια τη νοημοσύνη μας, έχει θέσει τώρα στο στόχαστρό του το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών! Σύμφωνα με την άποψη του υπουργού Παιδείας, «είναι παρά φύσιν αυτό που συμβαίνει σήμερα, τρεις ώρες Αρχαία και δύο Νέα Ελληνικά στην Α΄ Γυμνασίου».
Το πρόσωπο αυτό, που δεν διαθέτει ούτε καν ένα ασθενές ίχνος από τις επιστημονικές, γνωστικές και επαγγελματικές περγαμηνές που προϋποθέτει η ανάληψη καθηκόντων υπουργού Παιδείας, αποφαίνεται διαρκώς εναντίον των αυτονοήτων!
Κατ’ εκείνον οι Τούρκοι δεν διέπραξαν γενοκτονία σε βάρος των Ελλήνων του Πόντου. Σύμφωνα με τις ιδεοληψίες του, θα πρέπει το μάθημα των Θρησκευτικών να μετατραπεί σε μια αποχρωματισμένη θρησκειολογία. Επιδιώκει να παρεισφρήσει η εξουσία του ακόμα και μέσα στις οικίες των Ελλήνων, με το να αποτρέπει τους γονείς να αποκαλούν «βασιλιά και πρίγκιπα» το αγόρι τους και «βασίλισσα και πριγκιποπούλα» το κορίτσι τους.
Τώρα, έχοντας αποθρασυνθεί πέραν κάθε νοητού και αδιανόητου ορίου, καθυβρίζει ως «παρά φύσιν» τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών! Φυσικά, η εμπεδωμένη παγκόσμια πεποίθηση συμφωνεί απόλυτα με τα σύγχρονα πορίσματα της επιστήμης. Τα Αρχαία Ελληνικά όχι μόνο δεν είναι «παρά φύσιν» αλλά κάνουν τα παιδιά εξυπνότερα, όπως πρώτη έχει αποκαλύψει η εφημερίδα μας στις 28/9/2014 (βλ. σελίδα 40).
Είναι ηλίου φαεινότερον ότι ο εν λόγω άνθρωπος είναι έρμαιο αντιλήψεων και ιδεοληψιών που μπορεί να σχετίζονται με διάφορες παράδοξες και σκοτεινές καταστάσεις αλλά δεν έχουν καμία σχέση με την Ελλάδα, την Ορθοδοξία, την Παιδεία και τα συμφέροντα της πατρίδας και του λαού. Εκπροσωπεί μια από τις πολλές εκφάνσεις της βαρβαρότητας, μιας πνευματικής κατάστασης που πάντοτε διάκειται εχθρικά προς τον Ελληνισμό.
"δημοκρατία"Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου