του Πάνου Σπαγόπουλου
H παρουσίαση έγινε παρουσία, εκτός της "ψυχής" του όλου προγράμματος, του αντιπροέδρου εταιρικής ανάπτυξης, της LM, Ντένι Πλέσσα και πλειάδας στελεχών της εταιρείας, όπως η αντιπρόεδρος του ομίλου Suzan Ouzts κλπ.
Η εταιρεία προτείνει την αναβάθμιση των αεροσκαφών F-16 (Block.50, Block.52+ και Block.52+ Adv) σε επίπεδο F-16V.
Το κόστος του προγράμματος δεν έχει προσδιοριστεί, λόγω του πρωίμου σταδίου των συζητήσεων με την ελληνική πλευρά, αλλά για δεν πρόκειται να κυμανθεί κάτω από 2 δισ. δολ. αν αυτό αφορά και τα αεροσκάφη του Block 50.
Πάντως τα αεροσκάφη θα μεταμορφωθούν και θα μπορέσουν να σταθούν για τα επόμενα 25 χρόνια. Αλλωστε το πρόγραμμα δεν πρόκειται να διαρκέσει λιγότερο από 7 χρόνια...
Οι παλαιότεροι τύποι των αεροσκαφών (F-16 Block 30) προτείνεται να αναβαθμιστούν σε επίπεδο F-16M6, δηλαδή στο επίπεδο των πιο σύγχρονων ελληνικών F-16 Block.52+/Adv, μόνο με υφιστάμενο υλικό, που θα αφαιρεθεί από τα υπόλοιπα προαναφερθέντα ελληνικά F-16.
Η αναβάθμιση όλων των αεροσκαφών προτείνεται να γίνει στην Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία, λόγω της διαθέτουσας τεχνογνωσίας της.
Υπενθυμίζεται πως τα αεροσκάφη F-16 έχουν αποκτηθεί από τέσσερις διαφορετικές κυβερνήσεις με ισάριθμους διαφορετικούς πρωθυπουργούς, μέσα σε μία 20ετία, (1989-2009).
Ηδη η ΠΑ έχει ζητήσει δεσμευτικές τιμές από τις ΗΠΑ (P&A) για το πρόγραμμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες τα κόστη διαμορφώνονται ως εξής:
-Εκσυγχρονισμός των αεροσκαφών F-16 Block 52+ και 52+ Advanced στο επίπεδο F-16 Viper (συνολικά με κόστος 1 δισεκατομμύριο δολλάρια και τιμή περί τα 11,7 εκατομμύρια δολλάρια ανά αεροσκάφος. Αντίστοιχα και εδώ τα F-16 Block 30 και 50 θα εκσυγχρονιστούν από τα απάρτια των μεταγενέστερων εκδόσεων που θα είναι πλέον διαθέσιμα πχ ραντάρ AN/APG-68(V)9.
-Εκσυγχρονισμός των αεροσκαφών F-16 Block 30, 50, 52+ και 52+ Advanced (συνολικά 155 αεροσκάφη) Viper στο επίπεδο F-16 με κόστος 1,9 δισεκατομμύρια δολλάρια και τιμή περί τα 12,2 εκατομμύρια δολλάρια ανά αεροσκάφος.
-Εκσυγχρονισμός των αεροσκαφών F-16 Block 50, 52+ και 52+ Advanced σε έκδοση κοντά στο επίπεδο Viper συνολικά 123 αεροσκαφών με κόστος 1,5 δισεκατομμύρια δολλάρια και τιμή περί τα 12,1 εκατομμύρια δολλάρια ανά αεροσκάφος. Τα F-16 Block 30 θα εκσυγχρονιστούν από τα απάρτια των μεταγενέστερων εκδόσεων που θα είναι πλέον διαθέσιμα. Αυτή η πρόταση παρουσιάστηκε σήμερα από την LM.
Πάντως να σημειώσουμε ότι η LM δεν προχωρά σε "τουφεκιές στον αέρα", αν δεν έχει σοβαρές πιθανότητες υλοποίησης ένα πρόγραμμά της. Πηγές της εταιρείας ανέφεραν στο pronews.gr ότι "Μέσα στο 2017 μπορεί να ξεκινήσει το πρόγραμμα με οριστική συμβασιοποίησή του"...
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Μήνυμα από τον "διαχειριστή" του ιστολογίου
ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ : Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη. Ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε. Δεν είμαι δημοσιογράφος, αλλά ένας απόστρατος αξιωματικός της Π.Α. που αποφάσισε να κάνει αυτό που δεν κάνουν οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι.
Αν σας αρέσουν οι αναρτήσεις μας κοινοποιήστε στους φίλους σας το μπλογκ: ap-ax-aerop.blogspot.com και τις δημοσιεύσεις μας.ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ : Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη. Ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε. Δεν είμαι δημοσιογράφος, αλλά ένας απόστρατος αξιωματικός της Π.Α. που αποφάσισε να κάνει αυτό που δεν κάνουν οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου