}

04 Αυγούστου, 2015

Σ' αυτούς που άλλα σκέπτονται, άλλα λένε και άλλα κάνουν...


Hλίας Κίτσος
Αποτέλεσμα εικόνας για syriza governmentΚαλημέρα σε όλους τους Έλληνες πατριώτες και μη !!!
Γοητεύτηκα κι εγώ από τον πειστικό εκ Θεσ/νικης - αν μη τι άλλο - πολιτικό λόγο του Αλέξη του Τσίπρα και των συν αυτώ συνπροσκυνούντων και συνδοξαζόντων και μπήκα στο τρυπάκι της ατομικής μου ευθύνης ως υπεύθυνος πολίτης τούτης της χώρας και με χαρά ανέλπιστη προσήλθα στις κάλπες για να πράξω το ιερότερο των καθηκόντων μου !!!!!
Χωρίς δεύτερη σκέψη και αφού είχα μετρήσει τα πράγματα δάγκωσα το ψηφοδέλτιο και το βρόντηξα με πάταγο στην από plexiglass κατασκευασμένη διάφανη κάλπη και το είδα να αναπαύεται καθησυχαστικά σχεδόν νωχελικά στις αγκαλιές των υπολοίπων ερμητικά κλεισμένων φακέλων !!!!
Πίστεψα πως προσέφερα επιτέλους λύση στο πρόβλημα που ταλάνιζε την χώρα μου επί 5ετίας και βάλε και έφυγα με το κεφάλι ψηλά από το εκλογικό τμήμα !!!!!!!!!!!!!!!
Και να'μαι τώρα εδώ να απολογούμαι ΕΓΩ αντί γι ΑΥΤΟΥΣ μετά από σχεδόν 7,5 ταραγμένους μήνους !!!!!
Μέσα στο κατακαλόκαιρο , Αυγουστιάτικα , μη έχοντας πλέον την ίδια διάθεση για πολιτική κουβεντούλα και γαμημένες κωλοαναλύσεις ιδεολογικοπολιτικού περιεχομένου Αριστερής κουλτουροχροιάς !!!!!!
7,5 μήνες σχεδόν και όλα είναι ίδια και ίσως χειρότερα από πριν, εκτός των προσώπων !!
Ακόμη και τα πρόσωπα των κατοικούντων την χώρα ταύτη έχουν αλλάξει , έχουν πάρει μια άλλη μορφή .....άμορφη , ρυτιδωμένη , προδομένη , παγωμένη , ανέκφραστη , πικρή γεμάτη απαισιοδοξία !
'ΆΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΗΡΘΑΝ"
"ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΒΓΗΚΑΝ"
"ΑΛΛΑ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ"
"ΠΡΟΔΟΘΗΚΑΜΕ"
"ΔΕΝ ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ , ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ"
"ΡΕ .....ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ"
"ΑΧ ΡΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ;;;"
"ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥΣΤΗ"
"ΝΑ ΚΑΕΙ , ΝΑ ΚΑΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ Η ΒΟΥΛΗ"
Είναι κουβέντες που ακούγονται από τα χείλη ενός λαού σε καφεζαχαροπλαστεία , παραλίες , κωλόμπαρα !!!!!
Ενός λαού που έκανε την υπέρβασή του και έδωσε 36% σε έναν άνθρωπο που τον πίστεψε και τον ακολούθησε πιστά σε πείσμα όλων των συστημικών μέσων !!!
Πολεμήθηκε , προσβλήθηκε , διακωμωδήθηκε από ζώα όπως ο Άδωνης !!!
7,5 σχεδόν μήνες πολεμικού κλίματος για μια κυβέρνηση αλλοπρόσαλλη που άλλα σκέφτεται , άλλα λέει , άλλα κάνει , άλλα προς τα ..."έξω" και άλλα προς τα ...."μέσα" !!
Άλλα το πρωί και άλλα το βράδυ !!!
Το ....."ΟΧΙ" το βαφτίζει "ΝΑΙ" και το ραπανάκι αγγούρι (βοήθειά μας) !!!
Δεν λέω , ΠΟΛΕΜΗΘΗΚΕ τούτο το παλικαράκι των 41 Μαΐων και πολεμήθηκε άγρια και από μέσα και από έξω , ΑΛΛΑ..........μήπως τελικά το επεδίωκε ;;;;;;
Μήπως τελικά αυτό ήταν το ζητούμενο ;;;;
Μήπως τελικά ΕΜΕΙΣ αυτομαστιγωθήκαμε γιατί θελήσαμε να ζήσουμε ;;;;;;
Με λένε Ηλία Κίτσο και είμαι ο πατέρας 2 παιδιών 24 και 21 ετών
πολιτών και ψηφοφόρων τούτης της ψωροκώσταινας και πρέπει να τους εξηγήσω τα λάθη που γίνανε για να τα μεταπείσω να μη μου φύγουνε μετανάστες σε άλλες πολιτείες !!!!!
Φτωχά ήταν τα χρόνια που μεγαλώσαμε αλλά τα μεγαλώσαμε με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ που τωρα την ψάχνουμε στους κάδους των απορριμάτων , των συσσιτίων της Μητρόπολης και των φτηνών πολιτικών υποσχέσεων !!!!
Υπερβολικός ;;;;;
Μπορεί να είμαι και υπερβολικός , αλλά ποια είναι αυτή η γαμημένη υπερβολή που με καθιστά πλέον αδιάφορο σε ότι ακούν τα αυτιά μου και βλέπουν τα τσακίρικα μου μάτια ;;;;;;;
Σας κουράζω πρωινιάτικα , αλλά ο ύπνος μου έχει γίνει εφιαλτικός σκεπτόμενος το μέλλον αυτών και των άλλων παιδιών και όσοι έχουν παιδιά θα με καταλάβουν !!!!!
Βαρέθηκα τους πολέμους και τις δήθεν επαναστάσεις από δήθεν επαναστάτες που δήθεν πολεμούν και δήθεν λύνουν τα προβλήματα μου !!!!!!
Βαρέθηκα να εξουσιάζομαι από μηδαμινούς , έως ανύπαρκτους ανθρωποπολιτικούς ηγετίσκους !!!
Βαρέθηκα να κινούμε στις παρυφές του αγνώστου και πλέον θέλω
χειροπιαστά πράγματα !!!!
Με καλείς χωρίς δεύτερη σκέψη να επαναστατήσω ......χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχα , όταν εγώ επαναστατούσα εσύ ήσουν .....αλλού και ζητούσες συγχώρεση και ψηφαλάκια παριστάνοντας τον Καλό Σαμαρείτη και τρώγοντας και πίνοντας στην υγεία του ....μαλάκα .....εμένα !!!!!!
Θα σε βολέψω όταν έρθει η ώρα !!!!!
Υ.Γ. Κάθε ομοιότητα με πρόσωπα , πράγματα και καταστάσεις είναι εντελώς τυχαία !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ