ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ.- Στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο παρακολουθούν τις πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα, αλλά δεν φαίνεται να «ζορίζονται», από τη στιγμή που όλες οι χώρες, ακόμα και οι πτωχευμένες, είναι υποχρεωμένες να τηρούν τις υποχρεώσεις τους έναντι του ΔΝΤ. Είναι βέβαιοι, λοιπόν, ανεξάρτητα από τις πολιτικές εξελίξεις, που μπορούν να οδηγήσουν τη χώρα σε παρατεταμένη αβεβαιότητα, ότι η Ελλάδα θα συνεχίσει να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις της.
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
Ακόμη λιγότεροι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων αναμένεται φέτος να καταβάλλουν τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας δημιουργώντας ένα επιπλέον «αγκάθι» στα έσοδα του κρατικού προϋπολογισμού.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που δημοσιεύει το enikonomia, το 2013 τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας ανήλθαν σε 1,183 δισ. ευρώ ενώ το 2014 υπολογίζονται σε 1,139 δισ. ευρώ δηλαδή 44 εκατ. ευρώ λιγότερα.
Οσον αφορά στα επιβατικά ΙΧ ο συνολικός αριθμός τους την 1η Ιανουαρίου 2013 ανήλθε σε 3.854.927 αυτοκίνητα ενώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014 κυμάνθηκε σε 3.685.015 αυτοκίνητα. Δηλαδή ο αριθμός των αυτοκινήτων που κατέβαλλαν τέλη κυκλοφορίας πέρσι μειώθηκε κατά 169.912 οχήματα.
Αν υπολογίσει κανείς πως δεν έχει αλλάξει τίποτα ούτε στα τέλη κυκλοφορίας, ούτε στα τεκμήρια, ούτε στο φόρο πολυτελούς διαβίωσης και επιπλέον έχει τεθεί σε ισχύ και ο νόμος περί ανασφάλιστων οχημάτων τότε ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα τεθούν σε φορολογική ακηνισία θα είναι πολύ υψηλότερος από κάθε άλλη χρονιά...
Τα δικαιολογητικά για κατάθεση πινακίδων
Το Enikonomia δημοσιεύει τη λίστα με τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων ώστε να προβούν στην κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας των οχημάτων τους στις κατά τόπους εφορίες η οποία να υπενθυμίσουμε πως λήγει στις 31 Δεκεμβρίου εκτός και αν δοθεί παράταση για την καταβολή των Τελών Κυκλοφορίας για λίγες ημέρες στις αρχές του 2015.
Διαβάστε περισσότερα στο enikonomia.gr