}

14 Οκτωβρίου, 2014

ΟΙ ΔΕΡΒΙΣΗΔΕΣ ΚΑΙ Η ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΦΕΛΕΙΑ

Posted by olympiada 

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Τον τελευταίο καιρό στην χώρα μας έχει εκδηλωθεί μια ακατάσχετη ισλαμολαγνεία με αποκορύφωσα την απόφαση για ίδρυση τμήματος ισλαμικών σπουδών στην Ανωτάτη Θεολογική Σχολή Θεσσαλονίκης. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια γίνεται πολύς λόγος στην Ελλάδα για τους δερβίσηδες, τους Σούφι και άλλα συναφή, συνήθως από ανθρώπους που έχουν παντελή άγνοια γύρω από όλα αυτά. Μάλιστα οι Σούφι και οι περίφημες διδασκαλίες τους ασκούν μια πρωτόγνωρη γοητεία και συμβάλουν καθοριστικά στην προώθηση του Ισλάμ και στην χώρα μας. Σε αυτό βέβαια συμπράττουν και οι γνωστοί ισλαμολάγνοι δήμαρχοι αλλά και.. ιεράρχες της ελληνικής εκκλησίας. Πρόσφατα μητροπολίτης της βορείου Ελλάδας και μάλιστα της Θράκης συνέστησε στο ποίμνιο του να παρακολουθεί τελετές δερβίσηδων ενώ το αποκορύφωμα ήταν ότι μοίρασε στις εκκλησιές της μητρόπολης του ένα βιβλίο για να γνωρίσουν οι ελληνορθόδοξοι πιστοί το… Ισλάμ.
Πριν από λίγα χρόνια είχε γυριστεί στην Τουρκία μια αποκαλυπτική ταινία με την επωνυμία, «TAKVA», που σημαίνει θεοσέβεια. Η ταινία αναφέρονταν, (φυσικά ποτέ δεν θα προβάλλονταν μια τέτοια ταινία στην Ελλάδα όπου κυριαρχούν τα τουρκικά σήριαλ της ελληνικής αποβλάκωσης), σε ένα αγνό, πιστό μουσουλμάνο, που δεν έχανε προσευχή για προσευχή στο ισλαμικό τέμενος της περιοχής του. Αυτό προκάλεσε την προσοχή ενός γνωστού ισλαμικού τάγματος, δηλαδή τάγμα δερβίσηδων, που τον πλησίασαν και άρχισαν τον προσηλυτισμό του στο τάγμα. Σε λίγο καιρό ο αγαθός αυτός και φτωχός πιστός έγινε μέλος του τάγματος και άρχισε να παρακολουθεί τις τελετές του. Μάλιστα μετακόμισε στην έδρα του τάγματος όπου εξεπλάγει από την πολυτέλεια που υπήρχε εκεί γύρω από τον αρχηγό, (Σεΐχη). Αυτός ο αρχηγός του τάγματος, ένας υπέρ ευτραφής Σεΐχης, κατάλαβε μαζί με τον υπασπιστή του ότι ο απλοϊκός αυτός πιστός θα μπορούσε να τους εξυπηρετήσει άριστα στα «επιχειρηματικά» τους σχέδια. Έτσι αφού τον κολάκεψαν ότι έχει σώσει την ψυχή του με την ένταξη του στο τάγμα, (κάτι ανάλογο με τα συγχωροχάρτια του Πάπα), του ανέθεσαν «υψηλή» θέση μέσα στο τάγμα. Τον έντυσαν με καινούργια πανάκριβα ρούχα, του έδωσαν ένα κινητό τελευταίας τεχνολογίας, αυτοκίνητο λουξ με προσωπικό οδηγό και τον ενημέρωσαν για την καινούργια «αποστολή» του. Η αποστολή αυτή όμως δεν είχε να κάνει τίποτα με το θεολογικό μέρος του τάγματος, αλλά ήταν αποστολή… εισπράκτορα . Το τάγμα αυτό, όπως και τα περισσότερα γνωστά ισλαμικά τάγματα στην σύγχρονη Τουρκία που έχουν την αμέριστη εύνοια του σημερινού καθεστώτος, έχουν στήσει ένα τεράστιο δίκτυο εκμετάλλευσης επιχειρήσεων και καταστημάτων από όπου παίρνουν σε τακτά χρονικά διαστήματα την εισφορά σε στυλ το γνωστό χαράτσι. Αλλά το ενδιαφέρων ήταν ότι το δίκτυο αυτό, όπως αποκαλύφτηκε σταδιακά στον αγαθό αυτό πιστό, λειτουργούσε με τις μεθόδους της μαφίας και ήταν πολύ σκληρό σε όσους δεν τηρούσαν τις υποχρεώσεις τους, να πληρώνουν δηλαδή την εισφορά τους. Έτσι ο πιστός αυτός ανέλαβε το δύσκολο έργο της είσπραξης των εισφορών προς το τάγμα, μέσω συχνά σκληρών εκβιασμών. Αυτό όμως του προκάλεσε μια κρίση συνειδήσεως γιατί γρήγορα κατάλαβε ότι αυτά που νόμιζε πως ίσχυαν για την ανωτάτη θρησκευτική εκδήλωση του Ισλάμ, δεν ήταν παρά άλλη μια μαφιόζικη διάσταση της σημερινής ισλαμικής Τουρκίας. Προς στιγμή φάνηκε πως θα τα παρατούσε αλλά ο ευτραφής ηγέτης του τάγματος με τον πονηρό υπασπιστή του, του υπέδειξαν πως είναι ήδη πολύ αργά να παραιτηθεί και έτσι κατάφεραν τελικά να τον ενσωματώσουν στο σύστημα για να εκτελεί το «ιερό» τους έργο. Τέλος καλό λοιπόν, όλα καλά και με την ευχή του Αλλάχ και για τους δερβίσηδες – εισπράκτορες. Ο ίδιος όμως, αγνός στα αισθήματα του, τελικά τρελάθηκε γιατί δεν άντεξε το βάρος της συνείδησης του.
Έτυχε να παρακολουθήσω αρκετές τελετές ισλαμικών ταγμάτων στην Τουρκία. Ένα κοινό στοιχείο σε όλες αυτές τις τελετές ήταν ότι διακρίνονταν από ένα χαρακτηριστικό κρεσέντο. Άρχιζαν υπό την επίδραση ενός μονότονου υπνωτιστικού μουσικού ρυθμού στρέφοντας τα κεφάλια τους συνεχώς αριστερά και δεξιά η πάνω κάτω. Σταδιακά ο ρυθμός αυτός γίνονταν πιο έντονος και γρήγορος οι κινήσεις πιο απότομες για να καταλήξουν σε ένα ξέφρενο και ανεξέλικτο παραλήρημα. Κάποιοι σωριάζονταν βγάζοντας άναρθρες κραυγές όπου ξεχώριζε το Αλλάχ Αλλάχ. Όλα αυτά θυμίζουν εκστασιαζόμενους που είχαν χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα. Ήταν ένα ξέφρενο παραλήρημα που αυτοί το χαρακτηρίζουν έκσταση και… ένωση με το θείο.
Υπάρχει μια γενικότερη παρεξήγηση για το ονομαζόμενο «εσωτερικό» Ισλάμ. Μάλιστα κάποιοι αδαείς το συγχέουν ακόμα και με τον ορθόδοξο μοναχισμό. Όσοι όμως έχουν ασχοληθεί λίγο σοβαρά, θα βρουν πολλά στοιχεία από τις θεοσοφικές θεωρίες, αρχαίες μυστικιστικές και οργιαστικές θρησκείες της Μέσης Ανατολής και της Μικράς Ασίας, ακόμα και τελετουργικά από την Μασονία. Άλλωστε στην Τουρκία έχουν γραφτεί πολλά για σχέσεις ισλαμικών ταγμάτων με την μασονία, (βλέπε για τους περίφημους Αχήδες που λειτουργούσαν με σύστημα κλειστών μασονικών στοών). Αλλά το επίμαχο σημείο σήμερα είναι η άμεση ανάμειξη όλων αυτών των ταγμάτων με την πολιτική, χρησιμοποιώντας την θεολογία στην επιβολή πολιτικά των απόψεων τους. Άλλωστε το Ισλάμ σε πολλές περιπτώσεις επεκτάθηκε με πόλεμο και με βία. Ο Ερντογάν εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο την πολιτική δύναμη αυτών των ταγμάτων για να επιβληθεί πολιτικά και να έχει την αποκλειστική νομή της εξουσίας στην χώρα του. Η εμφάνιση τελευταία των Τζιχαντιστών και τα φρικτά τους εγκλήματα, έχουν πνευματική αφετηρία όλο αυτό το ισλαμικό περιβάλλον και υπόβαθρό που προωθεί συχνά και κατά περίσταση μια αδίστακτη αιματηρή πρακτική στην επιβολή των απόψεων του.
Εκείνο όμως που θα πρέπει να μας κάνει σκεπτικούς εδώ στην Ελλάδα, είναι ότι αυτά ακριβώς τα ισλαμικά τάγματα, οι θεατρικές παραστάσεις των δερβίσηδων, αποτελούν την «αιχμή του δόρατος» ενός νεοεπεκτατικού Ισλάμ. Το νεοεπεκτατικό αυτό Ισλάμ επιδιώκει να δει κάποια μέρα την ελληνική επικράτεια στολισμένη με χαρακτηριστικούς μιναρέδες και την χαρακτηριστική φωνή του μουεζίνη να κυριαρχεί σε ένα νεοοθωμανικό Γιουνανιστάν, (Ελλάδα). Ήδη οι μουσουλμάνοι έχουν πλημμυρήσει την Αθήνα. Άλλωστε αυτό είναι και… προφητεία του Νοστράδαμου, όπως διαδίδεται από κάποιους στην Τουρκία, ότι δηλαδή η Ελλάδα θα… ξαναγίνει επαρχία της Τουρκίας, ( διαβάστε… σχετικό «αποκαλυπτικό» άρθρο της τουρκικής εφημερίδας, Ακσάμ, στις 1/8/2011)
Αλλοίμονο μας αν επιτρέψουμε όλα αυτά να γίνουν πραγματικότητα. Η άγνοια και η αφέλεια μας κάποτε θα πρέπει να προσγειωθούν στην πραγματικότητα και επιτέλους να καταλάβουμε τι πραγματικά μας γίνετε αν θέλουμε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε σαν Έλληνες χριστιανοί Ορθόδοξοι.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος- Συγγραφέας – Τουρκολόγος

13 Οκτωβρίου, 2014

ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΗ Η ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΑΓΚΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΝΑΖΗΤΑ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ

Σε «επαναφορά» του ενιαίου αμυντικού δόγματος Ελλάδας – Κύπρου προχώρησαν σήμερα Αθήνα και Λευκωσία ύστερα από την υπογραφή διμερούς διακρατικής συμφωνίας για κοινή έρευνα και διάσωση στην θαλάσσια περιοχή μεταξύ Κύπρου και Ελλάδος.
Την συμφωνία υπέγραψαν ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών Ευάγγελος Βενιζέλος και ο Κύπριος ομόλογός του Ιωάννης Κασουλίδης
Η συνάντηση των δύο αντρών πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και όπως ανέφεραν σε δηλώσεις τους μετά την υπογραφή της συμφωνίας, η σημασία της, είναι ότι ουσιαστικά ενοποιείται και υπάγεται στην δικαιοδοσία των δύο χωρών αλλά και του διεθνούς δικαίου, και ο θαλάσσιος χώρος μεταξύ Ελλάδος και Κύπρου -κατά τα πρότυπα της ήδη υπάρχουσας συμφωνίας του εναέριου χώρου μεταξύ των FIR Αθηνών και Λευκωσίας- για τη διεξαγωγή επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης.
Φυσικά η παραπάνω κίνηση έχει την πλήρη συγκατάθεση των ΗΠΑ και της Ουάσιγκτον. Ήδη και όπως έχουμε γράψει σχετικά οι σχέσεις ΗΠΑ και Τουρκίας βρίσκονται σε οριακό επίπεδο εξαιτίας της «αυτονόμησης» της Άγκυρας στην περιοχή η οποία παίζει το δικό της παιχνίδι χωρίς να δίνει σημασία στα αμερικανικά συμφέροντα με τα οποία έρχεται σε αντίθεση.
Όπως συγκεκριμένα αναφέρεται στην συμφωνία που υπογράφηκε:
«Η Κυβέρνηση της Ελληνικής Δημοκρατίας και η Κυβέρνηση της Κυπριακής Δημοκρατίας, επιθυμώντας να βελτιώσουν τις φιλικές σχέσεις μεταξύ των δύο Χωρών, στη βάση της ισότητας και του αμοιβαίου συμφέροντος, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα για περαιτέρω βελτίωση της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας στην Ανατολική Μεσόγειο, επιθυμώντας να υποστηρίξουν τις ενέργειες ανταπόκρισης σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στη θάλασσα, σύμφωνα με τις διατάξεις της Διεθνούς Σύμβασης για τη Ναυτική Έρευνα και Διάσωση του 1979 και των Παραρτημάτων αυτής και της Διεθνούς Σύμβασης για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα του 1974 και των Πρωτοκόλλων της, όπως έχουν τροποποιηθεί, ειδικότερα δε του Κεφαλαίου V αυτής», συμφώνησαν να συνεργαστούν στους τομείς έρευνας και διάσωσης.
Παράλληλα  αναφέρεται στο κείμενο της συμφωνίας ότι «η Περιοχή Έρευνας Διάσωσης (Περιοχή SAR) εντός της οποίας παρέχονται υπηρεσίες Έρευνας και Διάσωσης από την Αρμόδια Αρχή της Ελληνικής Δημοκρατίας συμπίπτει με την Περιοχή Πληροφόρησης Πτήσεων (FIR) Αθηνών. Η Περιοχή Έρευνας Διάσωσης (Περιοχή SAR) εντός της οποίας παρέχονται υπηρεσίες Έρευνας και Διάσωσης από την Αρμόδια Αρχή της Κυπριακής Δημοκρατίας  συμπίπτει με την Περιοχή Πληροφόρησης Πτήσεων (FIR) Λευκωσίας».
Στο ίδιο κείμενο  δίνεται και η ακριβής εξήγηση των όρων όπου θα ενεργοποιείται το πλαίσιο της συνεργασίας Ελλάδας-Κύπρου.
«Φάση Κινδύνου» σημαίνει μία κατάσταση όπου υφίσταται εύλογη βεβαιότητα ότι ένα πλοίο ή πρόσωπο απειλείται από σοβαρό και επικείμενο κίνδυνο και απαιτεί άμεση συνδρομή.
«Έρευνα» σημαίνει μία επιχείρηση, η οποία συνήθως συντονίζεται από ένα συντονιστικό ή περιφερειακό κέντρο διάσωσης που διαθέτει κατάλληλο προσωπικό  και εγκαταστάσεις για τον εντοπισμό προσώπων που βρίσκονται σε κίνδυνο.
«Διάσωση» σημαίνει μία επιχείρηση για τη διάσωση προσώπων που βρίσκονται σε κίνδυνο, την παροχή πρώτων βοηθειών ή την κάλυψη άλλων αναγκών και τη μεταφορά τους σε ασφαλές μέρος.
«Υπηρεσίες Έρευνας και Διάσωσης» σημαίνουν την πραγματοποίηση παρακολούθησης κινδύνου, την επικοινωνία, το συντονισμό και τη διενέργεια ‘Έρευνας και Διάσωσης, περιλαμβανομένης της παροχής ιατρικών συμβουλών, πρώτων βοηθειών ή  εκκένωσης για ιατρικούς λόγους, χρησιμοποιώντας δημόσια και ιδιωτικά μέσα, όπως συνεργαζόμενων αεροσκαφών, πλοίων και άλλων ευκολιών.
«Ενιαίο  Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης» (JRCC) και « Συντονιστικό Κέντρο Διάσωσης» (RCC) σημαίνει τις μονάδες που είναι υπεύθυνες για την προώθηση της αποτελεσματικής οργάνωσης υπηρεσιών Έρευνας και Διάσωσης καθώς και για το συντονισμό της διενέργειας των επιχειρήσεων έρευνας και διάσωσης εντός της αντίστοιχης Περιοχής SAR της Ελλάδας και της Κύπρου.
Ακόμη σημειώνεται ότι «Τα Συμβαλλόμενα Μέρη με το παρόν συμφωνούν και εξουσιοδοτούν τα αρμόδια RCC να προβαίνουν σε απευθείας συνεννοήσεις με σκοπό τη διασφάλιση του συντονισμού των επιχειρήσεων Έρευνας και Διάσωσης που διεξάγονται στις αντίστοιχες Περιοχές Έρευνας και Διάσωσης, εφόσον κάτι τέτοιο υπαγορεύεται από τις περιστάσεις, προκειμένου να παρασχεθεί επιτυχής συνδρομή σε πρόσωπα τα οποία βρίσκονται σε κατάσταση κινδύνου»,
Στο άρθρο 14 της συμφωνίας για τη δημιουργία ενιαίου χώρου έρευνας και διάσωσης εντός των FIR Αθηνών και Λευκωσίας επισημαίνεται ότι «τα Συμβαλλόμενα Μέρη (η Ελληνική Δημοκρατία και η Κυπριακή Δημοκρατία, δηλαδή) θα ενημερώσουν για την παρούσα Συμφωνία τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού σύμφωνα με τις διατάξεις της Διεθνούς Σύμβασης για τη Ναυτική Έρευνα και Διάσωση του 1979».
Ο Ενιαίος Αμυντικός Χώρος
Το Ενιαίο Αμυντικό Δόγμα ή Ενιαίος Αμυντικός Χώρος ουσιαστικά άρχισε να μορφοποιείται ως ιδέα το 1993 και το 1994 σημειώθηκε για πρώτη φορά πτήση μαχητικών της ΠΑ πάνω από τα εδάφη της ελεύθερης Κύπρου. . Ήταν στην άσκηση «Νικηφόρος» η οποία είχε πραγματοποιηθεί μεταξύ 6 και 10 Οκτωβρίου 1994 όταν τέσσερα μαχητικά τύπου A-7H που είχαν απογειωθεί από την 115ΠΜ στη Σούδα.
Το τέλος του ΕΑΧ ήρθε το 2000 και πιο συγκεκριμένα στις 22α  Οκτωβρίου όταν για τελευταία φορά  ελληνικά μαχητικά θα απογειώνονταν από την ΑΒ της Πάφου
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Τουρκία: Δημόσια ομολογία πίστης στον Χριστό


Ανέβηκε ψηλά σε γερανό με τον Χριστό στα χέρια! 

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης 
Δημοσιογράφος - Συγγραφέας - Τουρκολόγος 


Την συγκλονιστική πραγματικά είδηση ότι πριν από λίγες μέρες κάποιος, προφανώς μη μουσουλμάνος, στην κεντρική πλατεία της Άγκυρας, Kızılay, ανέβηκε σε ένα γερανό ανυψωτήρα και από πολύ ψηλά με ένα μεγάλο πανό με το οποίο εκδήλωνε την αγάπη του στον Σταυρό, στον Ιησού Χριστό και στην Παναγία, διαμαρτυρήθηκε για την καταπίεση των χριστιανών στην Τουρκία.

Την πραγματικά πολύ εντυπωσιακή αυτή είδηση, την έκανε γνωστή η τουρκική εφημερίδα, Posta. Η τουρκική εφημερίδα στο ρεπορτάζ της ανέφερε ότι κάποιος άγνωστος πριν από λίγες μέρες και συγκεκριμένα στις 30 Σεπτεμβρίου, ανέβηκε σε ένα γερανό ανυψωτήρα στην κεντρική πλατεία της τουρκικής πρωτεύουσας με ένα μακρύ πανό το οποίο είχε τον εσταυρωμένο Ιησού Χριστό. Το πανό αυτό, που το κρέμασε έτσι ώστε να φαίνεται στον κόσμο κάτω στην πλατεία, έγραφε τα εξής πολύ εντυπωσιακά και χαρακτηριστικά:
«Είμαστε άπιστοι. Η ένοχη μας είναι η αγάπη του Ιησού. Εμείς αγαπάμε την Τουρκία, αλλά εσείς δεν μας αγαπάτε. Αυτή είναι η φωνή της δικαιοσύνης σε αυτή την χώρα;»
Μόλις τον πήραν είδηση κάποιοι περαστικοί από κάτω και έγινε γνωστή η εμφάνιση του στην άκρη του γερανού ανυψωτήρα σε αυτό το πολύ κεντρικό σημείο της Άγκυρας, αμέσως έφτασε εκεί ισχυρή αστυνομική δύναμη, αποκλείστηκαν οι γύρω δρόμοι και κόπηκε η κυκλοφορία των οχημάτων προκαλώντας μεγάλο μποτιλιάρισμα.
Πολλοί Τούρκοι έτρεχαν να δουν τι συμβαίνει και έκπληκτοι αντίκριζαν το θέαμα κάποιου άγνωστου στην άκρη του γερανού να έχει μπροστά του τον εσταυρωμένο και να ατενίζει επικίνδυνα το κενό.
Ειδοποιήθηκε η πυροσβεστική υπηρεσία και αμέσως έφτασαν σκάλες της πυροσβεστικής που με μεγάλη προσπάθεια πλησίασαν τον άγνωστο ο οποίος με αυτόν τον πολύ εντυπωσιακό τρόπο διαδήλωνε την μεγάλη καταπίεση της χριστιανικής του πίστης και προσπάθησαν να τον πείσουν να κατέβη κάτω.
Τελικά μετά από κάποια ώρα συζήτησης, οι πυροσβέστες κατάφεραν να τον κατεβάσουν και τον παρέδωσαν στις αστυνομικές αρχές που αμέσως τον συνέλαβαν.

Μεγάλη εντύπωση όμως έκανε στους αστυνομικούς τα γραφόμενα στο πανό που πρόβαλαν με αυτόν τον πολύ εντυπωσιακό τρόπο την θρησκευτική καταπίεση των μη μουσουλμάνων που υπάρχει σήμερα στην Τουρκία από κάποιο, που προφανώς λόγω των θρησκευτικών του πεποιθήσεων έχει υποστεί τα πάνδεινα από τις αρχές στην υποτιθέμενη θρησκευτική ελευθερία της Τουρκίας.
Η πρόθεσή του, όπως αναφέρθηκε, ήταν με την επικίνδυνη αυτή του ενέργεια να δείξει πως στην Τουρκία δεν υπάρχει δικαιοσύνη και όποιος δεν είναι μουσουλμάνους διώκεται συνεχώς σε κάθε του βήμα. 
Φυσικά αυτή τη είδηση δεν θα την δείτε πουθενά σε κανένα καθεστωτικό «ελληνικό» ΜΜΕ.

Και ενώ στην γειτονική ισλαμική Τουρκία κάποιοι είναι πρόθυμοι να θυσιαστούν ακόμα και να πέσουν στο κενό για την χριστιανική τους πίστη, εμείς εδώ στην Ελλάδα ζαλισμένοι από τον ευρωπαϊκό μας εκσυγχρονισμό, έχουμε ξεπουλήσει όλα τα πιστεύω μας ούτε καν για… τριάντα αργύρια.

Τι άλλο να πούμε!
Αλλοίμονο μας

“Τη μοίρα του κάθε λαός την κάνει μοναχός του”


Του Στέλιου Παπαθεμελή 

Κατά τον Σωκράτη η πολιτική είναι επάγγελμα («τοιούτον επιτήδευμα») που δεν μπορεί να το ασκήσει όποιος δεν διαθέτει από τη φύση του καλό μνημονικό, ευχέρεια μάθησης, μεγαλοπρέπεια, χάρη, αγάπη και συγγένεια με την αλήθεια, τη δικαιοσύνη, την ανδρείαν και τη σωφροσύνη. «Ει μη φύσει είη μνήμων, ευμαθής, μεγαλοπρεπής, εύχαρις, φίλος τε και συγγενής αληθείας, δικαιοσύνης, ανδρείας, σωφροσύνης» (Πλάτωνος Πολιτεία, στ΄, 487, 4-5). Έξοχος επ’ αυτού ο αιώνιος έφηβος, «αεί παις» Κωνσταντίνος Δεσποτόπουλος, (Καθημερινή 5/10/14).

Ερώτηση κρίσεως: Πόσοι από τους νυν πολιτικούς, ιθαγενείς ή αλλογενείς, αυτοκρινόμενοι έντιμα, μπορούν να αναμετρηθούν με τον σωκρατικό κανόνα;

Από την απολογητική του μικρομεσαίου Φλαμανδού Herman van Rompuy, πρώτου προέδρου του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, μας αποσβόλωσε ο θαυμασμός του για τον δικό μας ΓΑΠ, ο οποίος τον Δεκέμβριο του 2009 τους «αποκάλυψε με ασυνήθιστα ειλικρινείς όρους την οικτρή κατάσταση των δημοσίων οικονομικών (της Ελλάδος ) δεν έκαμε καμία προσπάθεια να κρύψει την απάτη και τη διαφθορά ούτε τα ψέματα των προκατόχων του (…) σόκαρε και εντυπωσίασε την αίθουσα» (Η Ευρώπη στη θύελλα, σ. 42). Πρόκειται για απίστευτη παρανάγνωση της πολιτικής ένδειας του θαυμαζομένου. Η αυτοενοχοποίηση βεβαίως έκανε τότε τον γύρο του πλανήτη και τροφοδότησε για καιρό τον παγκόσμιο διασυρμό του λαού μας.

Από τον Ρομπέϊ κρατούμε την ολλανδική παροιμία: «η συμφορά έρχεται καβάλα στ’ άλογο και φεύγει πεζή». Για να φύγει όμως έστω πεζή χρειάζονται εκείνοι που θα την εκδιώξουν.

Όταν μας «διέσωσαν» το χρέος μας ήταν 129,7%. Τώρα ως «διασωθέντες»έφθασε 180%. Το ΑΕΠ της χώρας είναι –25%. 2.500.000 πολίτες είναι κάτω του ορίου φτώχειας και άλλοι 3.800.000 στα όρια της φτώχειας Νεόπτωχοι. Ως προς τον «κίνδυνο φτώχειας» κατέχουμε τη χειρότερη θέση στην Ευρωένωση (Eurostat) και σχετικά με τους δείκτες ευημερίας βρισκόμαστε στην 4η χειρότερη θέση μεταξύ 35 χωρών του ΟΟΣΑ. 169 δισ. έχασαν τα νοικοκυριά. Το άθροισμα απωλειών σε ακίνητα εισοδήματα και τις όλες οικονομικές δραστηριότητες ξεπερνά το ιλιγγιώδες νούμερο των 600 δισ. €. 1.000.000 πολίτες δεν πλήρωσαν τον κακόφημο ΕΝΦΙΑ.

Κανείς δεν θα κλάψει την διατυμπανιζόμενη αποχώρηση της τρόικας. Οι «διασώστες» στήνουν υποκατάστατο μηχανισμό ταπεινωτικής ασφαλώς εποπτείας ενώ τα μνημονιακά μέτρα θα συνεχιστούν με το ψευδώνυμο των μεταρρυθμίσεων.

Τελικά χωρίς διαγραφή σοβαρού μέρους του χρέους και ρύθμιση αποπληρωμής του απολειπομένου με ρήτρα ανάπτυξης, συζητούμενες εναλλακτικές διευθετήσεις θα διαιωνίζουν μόνο το πρόβλημα. Δεν θα το λύσουν.

Τα κυβερνητικά αφηγήματα είναι προδήλως παραπλανητικά.

Αλλά αν στην οικονομία κυριαρχεί η εξαφάνιση επαφής με την πραγματικότητα στο μέτωπο των εθνικών θεμάτων τα πράγματα είναι απειλητικότερα και αληθινά επικίνδυνα.

Η προχθεσινή τουρκική πρόκληση εισβολής στην Κυπριακή ΑΟΖ με στόχο την τρομοκράτηση των διεθνών εταιρειών που εμπλέκονται στις έρευνες και την εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων έδειξε το αχαλίνωτο του τουρκικού επεκτατισμού. Χλιαρή η βρετανική αντίδραση (εγγυήτρια δύναμη τάχα). Νίψη χειρών, δίκην Ποντίου Πιλάτου από τις ΗΠΑ (ναι μεν, αλλά). Επιβεβαιώνουν τα κυριαρχικά δικαιώματα της Κύπρου αλλά ζητούν «ακριβοδίκαιο διαμοιρασμό του φυσικού πλούτου» με τον Αττίλα !

Επιβεβλημένη η πρώτη αντίδραση της ελληνοκυπριακής πλευράς: Στο ψυγείο οι διαπραγματεύσεις. Το σωστό είναι στον Καιάδα! Η υπό κατάψυξη διαδικασία απεργάζεται ανανική «λύση», δηλαδή ξεπούλημα της Κύπρου. Οι ξένοι το φροντίζουν. Εμείς τι μυαλό κουβαλάμε;

Στον ΟΗΕ ο Αιγύπτιος πρόεδρος ξεγύμνωσε τον νεοοθωμανό αλλά ο Κύπριος πρόεδρος δεν ψέλλισε λέξη καταγγελίας του Αττίλα και των συνεχιζόμενων εγκλημάτων του. Ελλάδα – Κύπρος εκλιπαρούν την Τουρκία να ευαρεστηθεί να συμβάλει στη λύση. Ώρα η Κύπρος να προσφύγει σε Χάγη και Συμβούλιο Ασφαλείας.

Στο νέο μεσανατολικό γεωπολιτικό σκηνικό η Κύπρος ως κυρίαρχη δημοκρατία με το στρατηγικό πλεονέκτημα των ενεργειακών της αποθεμάτων έχει κεντρικό ρόλο. Το κατάλαβε ο αντιπρόεδρος Μπάϊντεν. Δεν το συνειδητοποίησαν Αθήνα – Λευκωσία.

Το πολιτικά αφελές και εθνικά καταστροφικό «διζωνική –δικοινοτική» ανατρέπει άρδην κάθε θετική προοπτική. Οι υπό προσωρινή κατάψυξη διαπραγματεύσεις Αναστασιάδη – Έρογλου, δυνάμενες να αποψυγούν ανά πάσαν στιγμήν, οδηγούν σε μη βιώσιμη συνομοσπονδία με επόμενη φάση την πλήρη τουρκοποίηση της Μεγαλονήσου και την εξαφάνιση του Ελληνισμού.

Ο σύμπας κόσμος όσο εμείς μένουμε απράγμονες, χαριεντιζόμενοι με τον εχθρό θεωρεί ότι Μακεδονία σημαίνει Σκόπια και δεν θυμάται ότι η Κύπρος είναι τουρκοκρατουμενη.

Επιβάλλεται αναθεώρηση στρατηγικής από μηδενική βάση. Κύριο αίτημα: αποχώρηση Αττίλα και εποίκων. Τα υπόλοιπα επαφίενται στην εφαρμογή του ευρωπαϊκού κεκτημένου.

Όπου δεν ισχύει ο κανόνας «δίκαιον έστι ό,τι αν δόξη τοις πλέιοσι»(Αριστοτέλης) δεν υπάρχει δημοκρατία. Εν τέλει πάντως
«τη μοίρα του κάθε λαός την κάνει μοναχός του,
κι όσα του κάνει η τρέλλα του δεν του τα κάνει ο εχτρός του».
Πρόεδρος της Δημοκρατικής Αναγέννησης
www.papathemelis.gr, www.danagennisi.gr

Δόγμα αποτροπής

Τα κράτη που δεν αντιδρούν σε εξωτερικά ερεθίσματα, αργά ή γρήγορα χάνουν τη στρατηγική τους αξιοπιστία 

Γράφει ο Μελέτης Μελετόπουλος 

Στις παρούσες εξαιρετικά επικίνδυνες διεθνείς περιστάσεις, μην θεωρήσει κανείς εγγυημένη την γεωστρατηγική ασφάλεια του Ελληνικού κράτους. Στην Εγγύς Ανατολή η σύγκρουση μαίνεται, το χαλιφάτο έχει φτάσει στα όρια της τουρκικής επικράτειας, ενώ στην Δύση επαπειλούνται τρομοκρατικές επιθέσεις μείζονος κλίμακος.

Το ελληνικό πολιτικό σύστημα κοιμάται τον ύπνο του δικαίου. Αλλά σύντομα θα σαρωθεί, όπως συνέβη σε όλες τις αντίστοιχες ιστορικές συγκυρίες. Εν τω μεταξύ η κοινωνία, τα μέση ενημέρωσης, οι γεωστρατηγικοί αναλυτές και όλοι οι σοβαροί άνθρωποι με επίγνωση της πραγματικότητας, πρέπει να ασχοληθούμε με τη διαμόρφωση της ενδεδειγμένης στάσης της χώρας μας απέναντι στη διεθνή κρίση.

Ας αφήσουμε προς το παρόν τα μεγάλα γεωπολιτικά διλήμματα στα οποία θα κληθεί και πάλι, όπως και στο παρελθόν, να απαντήσει η Ελλάδα. Και ας επικεντρωθούμε στο υπαρκτό ενδεχόμενο ελληνοτουρκικής κρίσης με επίκεντρο την Κύπρο, που έχει αναζωπυρωθεί τις τελευταίες ημέρες.
Η Τουρκία ενδεχομένως να υποδαυλίσει μία κρίση στο Κυπριακό, ως μηχανισμό συσπείρωσης, αντιπερισπασμού, υπεραναπλήρωσης, ανάκτησης συνοχής και αυτοπεποίθησης ή και επίδειξης ισχύος.
Είθε οι τουρκικοί λεονταρισμοί να μείνουν λεονταρισμοί, αλλά αν η Τουρκία προχωρήσει σε πράξεις ωμής παραβίασης της εθνικής κυριαρχίας της Κύπρου, η Ελλάδα θα πρέπει να θυμάται τα εξής:

Πρώτον, ότι εξακολουθεί να είναι εγγυήτρια δύναμη σύμφωνα με την ιδρυτική συνθήκη της Κυπριακής Δημοκρατίας (Συνθήκη του Λονδίνου, 1960). Επειδή η κυβέρνηση δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις της το 1974, βάσει του απαράδεκτου δόγματος Καραμανλή ότι «η Κύπρος κείται μακράν», δεν σημαίνει ότι καταργήθηκε η ιδιότητα του κράτους – εγγυητού.

Δεύτερον, ότι η Κύπρος αποτελεί αμιγές Ελληνικό έδαφος, κατοικείται από Έλληνες εδώ και χιλιάδες χρόνια και οποιαδήποτε μείωση της εθνικής της κυριαρχίας αποτελεί συρρίκνωση της εθνικής υπόστασης του ελληνικού έθνους.

Τρίτον, ότι η Κύπρος αποτελεί το σημαντικότερο γεωπολιτικό πλεονέκτημα του Ελληνισμού, διότι προσδίδει στον Ελληνισμό ως γεωπολιτικό – πολιτισμικό – εθνικό σύνολο βάθος προς ανατολάς και τεράστιο κύρος, που εκτείνεται από την Ιταλία μέχρι τη Συρία.

Τέταρτον, εφόσον η Ελλάδα είναι επιφορτισμένη με μέρος της Κυπριακής Εθνικής Άμυνας μέσω της ΕΛΔΗΚ, οποιαδήποτε ολιγωρία θα επέφερε την άμεση απαξίωση και μείωση του κύρους όχι μόνον της κυπριακής αλλά της ελλαδικής εθνικής άμυνας.

Γενικότερα, τα κράτη που δεν αντιδρούν σε εξωτερικά ερεθίσματα, αργά ή γρήγορα (γρήγορα σε περιόδους κρίσεων), χάνουν την στρατηγική τους αξιοπιστία, και «φινλανδοποιούνται» ή διολισθαίνουν σε πιο άμεσες μορφές υποτέλειας ή και υφίστανται εδαφικές απώλειες. Στην παρούσα δε συγκυρία, όπου στη νοτιο-ανατολική Μεσόγειο μαίνεται η σύγκρουση, δεν είναι απλό η Ελλάδα, ο ακρίτας του δυτικού κόσμου, να υποστεί έστω και οριακές απώλειες.

Οπότε: η Ελλάδα πρέπει να διακηρύξει ότι οποιαδήποτε έμπρακτη προσβολή της Κυπριακής εθνικής κυριαρχίας θα συναντήσει επίσης έμπρακτη ελληνική (ελλαδική και κυπριακή) αντίδραση. Ότι Ελλάδα και Κύπρος, δύο χώρες που δεν διεκδικούν απολύτως τίποτε από την Τουρκία, θα προασπίσουν όμως μέχρις εσχάτων την αξιοπρέπειά τους. Και ότι, το κυριότερο, το κόστος που θα υποστούν οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις, σε περίπτωση που επιχειρήσουν να εισέλθουν στην σφαίρα της βίαιης κλιμάκωσης, θα είναι τόσο μεγάλο, ώστε θα είναι καλύτερα να μην το διανοηθούν και να παραμείνουν στη σφαίρα της διπλωματίας.

Αυτός ακριβώς θα πρέπει να είναι και ο άξονας που θα διέπει την αμυντική φιλοσοφία του ελληνικού κράτους. Αντίσταση, μακρά, επίμονη, γενικευμένη, τεχνοκρατικά σχεδιασμένη, με τεράστιο κόστος για τον αντίπαλο. Φυσικά με κατάλληλες συμμαχίες και ενεργοποίηση των φυσικών μας συμμάχων, κινητοποίηση της ομογένειας και της διεθνούς κοινής γνώμης.
Ευχόμενοι όλα αυτά να μην συμβούν, οργανώνουμε την Αποτροπή, που θα αποθαρρύνει τους αντιπάλους.

ΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΑΥΤΑ​ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ;

ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ "ΠΑΤΑΕΙ" ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΣ ΕΚΕΙ; ΔΕΙΤΕ
Τελικά , να​ που οφείλετε​ η πρόοδος της Ιαπωνίας και να γιατί είναι πολύ εξελιγμένη αυτή η χώρα.
​Έχετε διαβάσει ποτέ σ' εφημερίδα ότι πολιτικός ηγέτης ή ένας πρωθυπουργός από ισλαμικό κράτος , να έχει επισκεφθεί την Ιαπωνία;

Έχετε διαβάσει ποτέ ότι ο πρωθυπουργός π.χ. του Ιράν, βασιλιάς ή πρίγκιπας της Σαουδικής Αραβίας έχει επισκεφτεί την Ιαπωνία;

Η Ιαπωνία έχει θέσει αυστηρούς περιορισμούς σχετικά με το Ισλάμ και όλους τους μουσουλμάνους και αυτοί δεν τολμούν να πλησιάσουν.

Οι λόγοι που δεν πάνε είναι οι εξής:...

α) Η Ιαπωνία είναι η μόνη χώρα,που δεν δίνει ιθαγένεια στους μουσουλμάνους.

β) Στην Ιαπωνία μόνιμη κατοικία δεν δίνεται σε μουσουλμάνους.

γ) Υπάρχει αυστηρή απαγόρευση για τη διάδοση του Ισλάμ στην Ιαπωνία.

δ) Στα Πανεπιστήμια της Ιαπωνίας, αραβική ή οποιαδήποτε ισλαμική γλώσσα δεν διδάσκεται.

ε) Απαγορεύεται η εισαγωγή «Κορανίου» στη χώρα, στην αραβική γλώσσα.

στ) Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύθηκαν από την ιαπωνική κυβέρνηση, έχει δοθεί προσωρινή κατοικία μόνο σε 2 τυχερούς Μουσουλμάνους, οι οποίοι πρέπει να ακολουθούν τον ιαπωνικό νόμο του ομόσπονδου κράτους στο οποίο βρίσκονται. Οι μουσουλμάνοι θα πρέπει να μιλούν Ιαπωνικά και να τελούν τις θρησκευτικές τελετές τους μόνο στα σπίτια τους.

ζ) Η Ιαπωνία είναι η μόνη χώρα στον κόσμο που έχει έναν αμελητέο αριθμό πρεσβειών ισλαμικών χωρών.

η) Οι Ιάπωνες δεν επηρεάζονται καθόλου από το Ισλάμ.

θ) Οι μόνοι Μουσουλμάνοι που κατοικούν στην Ιαπωνία είναι οι υπάλληλοι ξένων εταιρειών.

ι) Ακόμα και σήμερα, δεν χορηγούνται βίζες στους μουσουλμάνους γιατρούς, μηχανικούς ή σε στελέχη που αποστέλλονται από ξένες εταιρείες.

ια) Στην πλειονότητα των εταιρειών, αναφέρεται στους κανονισμούς τους, μόνο μη μουσουλμάνοι μπορούν να υποβάλουν αίτηση για εργασία.

ιβ) Η ιαπωνική κυβέρνηση είναι της γνώμης ότι οι Μουσουλμάνοι είναι φονταμενταλιστές, ακόμα και στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, και δεν είναι διατεθειμένοι να αλλάξουν τους μουσουλμανικούς νόμους τους.

ιγ) οι μουσουλμάνοι δεν τολμούν να σκεφτούν ότι μπορούν να νοικιάσουν σπίτι στην Ιαπωνία.

ιδ) Αν κάποιος καινούργιος έρθει σε μια γειτονιά και γνωρίζουν οι υπόλοιποι ότι ο καινούργιος είναι μουσουλμάνος τότε όλη η γειτονιά είναι σε συναγερμό.

ιε) Κανείς δεν μπορεί να ιδρύσει μια μικρή ισλαμική οργάνωση ή «Madarsa» στην Ιαπωνία.

ιστ) Δεν ισχύει καμία σαρία για προσωπικούς λόγους στην Ιαπωνία.

ιζ) Σε περίπτωση που ένας Ιάπωνας παντρευτεί μια γυναίκα μουσουλμάνα, τότε θεωρείται για πάντα παρίας.

ιη) Σύμφωνα με τον κ. Komico Yagi (Πανεπιστήμιο του Τόκιο) «Υπάρχει μια αντίληψη στην Ιαπωνία ότι το Ισλάμ είναι μια πολύ στενόμυαλη θρησκεία και θα πρέπει να μείνετε μακριά από αυτήν.


Ο Ερντογάν θέλει τον Άσσαντ ή την ΑΟΖ της Συρίας;


Posted by olympia spyr στο Οκτωβρίου 10, 2014
ΑΟΖΚαι καλά που το πιστέψαμε ότι ο Τούρκος νοιάζεται για να ρίξει τον Σύριο πρόεδρο Άσσαντ. Φυσικά αυτά λέει στους ξένους και ζητάει no fly zone για να εισβάλει στην Συρία.
Όταν διάβασε ο Σουλτάνος στις 16 Σεπτεμβρίου του 2014 τα παρακάτω έγινε ¨τούρκος¨
¨Εντός των χρονοδιαγραμμάτων και απευθείας στην περιοχή που θα τρυπήσει, εντός της κυπριακής ΑΟΖ, κατευθύνεται το ερευνητικό πλοίο της Eni, Saipem 10000. Αναλόγως των αποτελεσμάτων των προγραμματισμένων τεσσάρων γεωτρήσεων, θα καθοριστεί σε σημαντικό βαθμό και η ικανότητα της Κύπρου να προχωρήσει με γοργά βήματα το έργο του τερματικού φυσικού αερίου.¨
Το Saipem, σε αντίθεση με την πλατφόρμα που χρησιμοποίησε η Noble στο Οικόπεδο 12, δεν θα πιάσει λιμάνι αλλά θα πάει απευθείας στο πρώτο σημείο που θα μπει το τρυπάνι.
Το πλοίο θα βρίσκεται στα ανοικτά της Κύπρου μέχρι και τον ερχόμενο Ιούνιο με στόχο να πραγματοποιήσει όλες τις προγραμματισμένες γεωτρήσεις, συνολικά τέσσερις. Οι τέσσερις προγραμματισμένες γεωτρήσεις της ΕΝΙ – που μπορεί να αυξηθούν σε έξι – αφορούν δύο το τεμάχιο 9, μία το ερευνητικό τεμάχιο 3 και μία το ερευνητικό τεμάχιο 2.
Οι περιοχές Jason, Tiamat, Theseus και Sfinx έχουν προσδιοριστεί μετά την ανάλυση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων σεισμικής έρευνας λαμβάνοντας υπόψη τα χαρακτηριστικά και το σχήμα του αποταμιευτήρα, αυτές οι περιοχές διερευνήθηκαν περαιτέρω μέσω γεωφυσικών ερευνών και περιβαλλοντικών δειγματοληψιών.΄
Εκείνη την ¨αποφράδα¨ ημέρα της 16 Σεπτεμβρίου από το κατεχόμενο τμήμα της Κύπρου ο prime minister της Τουρκίας που είχε πληροφόρηση για την έλευση του Saipem του οποίου το ταξίδι κρατήθηκε μυστικό εκ μέρους της Κυπριακής πλευράς ¨τσίριζε¨..
¨ η κρίση στο Κυπριακό πηγάζει από την Ελληνοκυπριακή πλευρά¨ δήλωνε ο Αχμέτ και συμπλήρωνε ο κατοχικός πρωθυπουργός Έρογλου ¨ η Ελληνική πλευρά είναι η κατοχική δύναμη της Κύπρου¨.
Και σε λίγες ημέρες υπήρξε  ανακοίνωση από  το τουρκικό Υπουργείο Εξωτερικών με την οποία η  Άγκυρα εξέφρασε τον προβληματισμό της εξαιτίας της έναρξης του νέου κύκλου ερευνών στην κυπριακή ΑΟΖ κατηγορώντας τη Λευκωσία για «μονομερείς» ενέργειες.
Η Άγκυρα ανέφερε ότι είναι έτοιμη να παρέχει υποστήριξη στην τουρκοκυπριακή πλευρά για παρόμοιες έρευνες στα κυπριακά χωρικά ύδατα.
«Ζητούμε από τη διεθνή κοινότητα να εμποδίσει τις μονομερείς και προκλητικές ενέργειες της Ελληνικής Διοίκησης της Νότιας Κύπρου. Μέχρι να συμβεί αυτό, με απώτερο στόχο την διαφύλαξη των δικαιωμάτων της ΤΔΒΚ σε αυτές τις πηγές, η χώρα μας θα υποστηρίξει την ΤΔΒΚ σε ότι αφορά την αποστολή πλατφόρμας στην περιοχή», υπογραμμίζεται στο  ανακοινωθέν. onalert.gr/ 
05.10.2014
Τους πόνεσε τελικά το κοίτασμα «Ονασαγόρας», στο οποίο άρχισε γεώτρηση η ιταλοκορεατική κοινοπραξία ENI-KOGAS.
Τα υπό διερεύνηση ενεργειακά οικόπεδα της Κυπριακής ΑΟΖ έχουν βορειανατολικό προσανατολισμό προς της ΑΟΖ της Συρίας με την οποία και γειτνιάζουν άμεσα .
Ποίος νοιάσθηκε για την ΑΟΖ της Συρίας;
Ποιος καιροφυλακτεί από το παρασκήνιο για να αρπάξει κυριαρχικά δικαιώματα από την αιματοποτισμένη χώρα;
Ο Τούρκος πριν μπει στην Συρία βολιδοσκοπεί καταστάσεις.
Θέλει να ¨το κάνει όπως ο Πούτιν¨ με την Κριμαία , δηλ με την ταυτόχρονη κατάληψη συριακών εδαφών να αποκτά και παράλληλα κυριαρχικά δικαιώματα στην ΑΟΖ της Συρίας που θα τα εξαρτήσει με τα δήθεν δικαιώματα της γειτονικής Κυπριακής ΑΟΖ στο κατεχόμενο τμήμα της .
Ο σκοπός του Σουλτάνου είναι να γίνει ο ενεργειακός ρυθμιστής της περιοχής με οποιοδήποτε σχεδιασμό ή τίμημα έστω και αν αυτό λέγετε ¨δούρειος ίππος¨ ISIS.
Δεν έχουμε παρά να ρωτήσουμε ¨ ποια κούνια τον κούναγε και τον έκανε τόσο ξύπνιο¨;
Δρ. Κωνσταντίνος Βαρδάκας

Ο Μπέννυ κουμπαράς...


Όχι, λέει, οι τράπεζες δεν θα χαρίσουν τα χρέη στο ΠαΣοΚαπλώς αυτά θα πληρωθούν σε μία δόση το 2035!

Τώρα: Πού θα τα βρουν να τα δώσουν;

Φήμες λένε ότι στα γραφεία στην Χαρ.Τρικούπη, δεξιά μπαίνοντας στην είσοδο (εδώ και πολλά χρόνια το ΠαΣοΚ δεν έχει καμία σχέση με ό,τι βρίσκεται αριστερά.
Μόνο δεξιά!)θα στήσουν έναν κουμπαρά-γουρουνάκι στο μέγεθος και το εκτόπισμα του προέδρου τους.
(Κάποιοι λένε πως τον έχουνε μετρήσει, τον έχουν κυβίσει, και βρήκαν πως μέσα σε κείνη την κοιλιά χωράνε τα 120 εκατομμύρια του χρέους τους. Σε κέρματα!)

Όποιος μπαίνει, γκλινκ θα ρίχνει ένα κέρμα 
Θα βγαίνει; Γλινκ, άλλο κέρμα!
Γκλινκ μπές, γκλινκ βγές, τόσοι άνθρωποι, τόσα χρόνια θα μαζευτεί το ποσό!

Τώρα πάλι:
Πώς είναι σίγουρες οι τράπεζες ότι το 2035 θα υπάρχει ακόμα ΠαΣοΚαυτό δεν εξηγείται!

Μετά απ' όλα αυτά δικαιούμαστε να ζητήσουμε κι εμείς απ' τις τράπεζες την ίδια αντιμετώπιση:

Δεν ζητάμε να μας χαρίσουν τα χρέη, και να παρουσιάσουν έλλειμμα στον ισολογισμό τους.
Όχι.
Θέλουμε να τα πληρώσουμε κι εμείς σε μία δόση το 2035!

Πώς είμαστε σίγουροι ότι θα υπάρχουμε μέχρι τότε;
Δεν είμαστε!
Εδώ δεν είμαστε σίγουροι ότι θα υπάρχει Ελλάδα!

Σημασία όμως δεν έχει αν θα υπάρχουμε ή όχι.
Σημασία έχει μόνον ο ισολογισμός κι ο προϋπολογισμός των τραπεζών!

Και η κοροϊδία που μας κάνουν!

Αλλά τέτοιοι που είμαστε, καλά μας κάνουν!...

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ