}

04 Ιουλίου, 2015

ΜΗ ΜΕ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΣΥΝΤΡΟΦΕ !!!

Βρέθηκε τυχαία ο ένας στον δρόμο του άλλου ... 
Γνωρισθήκαμε, ίσως - ίσως να ήπιαμε και φάγαμε μαζί, είπαμε τα προβλήματά μας, ίσως κάποιες φορές προχωρήσαμε πιό πέρα ακόμη, συμπορευθήκαμε επί χρόνια, παλαίψαμε σε κοινόν αγώνα, άλλοτε κερδίσαμε, άλλοτε χάσαμε, πανηγυρίσαμε την νίκη ή κλάψαμε την ήττα !


Έφθασε η στιγμή να σταθούμε σε δύο διαφορετικά πεζοδρόμια και ν' αντικρύζουμε ο ένας τόν άλλον, όχι με μίσος πιστεύω αλλά με απορία γιατί εγώ να μήν είμαι απ' εκεί μαζί σου ή γιατί εσύ να μήν είσαι απ' εδώ μαζί μου ! 
Έχω τα δικά μου επιχειρήματα γι αυτό δέν είμαι απ' εκεί !
Έχεις κι εσύ τα δικά σου επιχειρήματα γι αυτό δέν είσαι απ' εδώ !
Εκνευρίζομαι που δέν είσαι απ' εδώ, ίσως κι εσύ που δέν είμαι απ' εκεί !
Σέβομαι όμως την άποψή σου, τα επιχειρήματά σου, τον αγώνα σου, μπορεί να διαφωνώ και διαφωνώ ναί, αλλά μέχρις εκεί. 
Δέν σε προσβάλλω, δέν σε λοιδωρώ, δέν σε πιέζω, δεν δρω εκβιαστικά ώστε να περάσεις απέναντι. 
Αντίθετα σε κοιτώ κατάματα, ίσως και μ' ένα " κρυφό συντροφικό δάκρυ παραπόνου " , μ' ένα γιατί ...
Κράτησε σε παρακαλώ κι εσύ την ίδια στάση, αντιμετώπισέ με όπως κι εγώ !
Αναγνώρισέ μου το δικαίωμα της επιλογής, όπως κι εγώ αναγνωρίζω απόλυτα το δικαίωμα στην επιλογή σου !!!!
Όμως,
Μή με σκοτώνεις σύντροφε !!!
Καλή αντάμωση ...
(JB)



Giwrgos-Joe Borsalino · 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ

Η ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ